Mokeda machan umba weda karanne![]()
lankawe neme ban. Qatar airways starbuks, costa wage ewata food supply karanne company eka. oya unge ramadan ekata dates order ekak evith. arabic sweets kanna giya etha kota thama gaththe.

Mokeda machan umba weda karanne![]()

එළ 2+

ela++++

mawbima pattare thibba neh.. tfs

bump

A. සිරියා;18542971 said:bump

Thanks Bro..!
Watina post ekak machan. Bump
lankawe neme ban. Qatar airways starbuks, costa wage ewata food supply karanne company eka. oya unge ramadan ekata dates order ekak evith. arabic sweets kanna giya etha kota thama gaththe.![]()


kkkkk
nice
bump
Good post#


