රට ඉඳි කෑවොත් කවදාවත් බෙහෙත් බොන්න ඕනම නෑ!!YES

DAMER

Member
Aug 14, 2008
16,090
1,008
0
35
Ҝingdom oғ Ðragonzland

11.gif
11.gif
11.gif
 

Anti BBS

Member
Feb 7, 2015
4,160
674
0
Amsterdam
ඒ උනාට ලංකාවට එන්නේ හොදම එක නෙමෙයි නේද..සමහර ගෙඩි ඇතුලේ පණුවොත් ඉන්නවා..

අහ ඒ හම්බයෝ අපිට ෆ්‍රී ප්‍රෝටීන් එවනවා.
 

sirajstc

Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    අම්මෝ බං මම දැනට ගෝනි ගාණක් කාල ඇති. මේ දැනුත් අපේ මිදුලේ ගහේ නිකන් ඉදි ඉදි වැටෙනවා කන්න කවුරුත් නැතුව. මෙන්න මම ෆොටෝ එකකුත් දැම්ම.. :):):)

    2015_06_28_10_37_51.jpg

    eddi apita genna:lol::rofl:ela
     

    vinura kithmal

    Well-known member
  • Oct 19, 2014
    11,498
    3,496
    113
    සිංහලේ
    Pettah wala rata idi tiyena widiha dakkoth kanma hithenne na
    Eth mchn mamath gym yanna issela ehema kanawa
    Patta fit
    Mata bayay bn habai sugar ei da kiyala
    Hamadaama wage kanawa mada 10k withara
    Awulak wei da ??
    Ube kathaa style eken nam mata penne uba muslim kiyala
    Eka awulak na
    Uba mata ganna thanak kiyala PM ekak hari daapanko hoda badu
    Mokada mama oke fitness eka dannawa :)
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: ROCK ZILLA

    a2mdb

    Well-known member
  • Sep 12, 2013
    3,990
    5,668
    113
    හොඳ වාපීකරණ ඔෟෂධයකුත් වෙනවා :D
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    Pettah wala rata idi tiyena widiha dakkoth kanma hithenne na
    Eth mchn mamath gym yanna issela ehema kanawa
    Patta fit
    Mata bayay bn habai sugar ei da kiyala
    Hamadaama wage kanawa mada 10k withara
    Awulak wei da ??
    Ube kathaa style eken nam mata penne uba muslim kiyala
    Eka awulak na
    Uba mata ganna thanak kiyala PM ekak hari daapanko hoda badu
    Mokada mama oke fitness eka dannawa :)

    ow eka etta
    ela ela supiri fit eka
    ehama edanna ne dawaakata 7k wage kanna negitta gaman
    ow mama muslim ;):D
    mama supiri pot ekak kiyannam machan aha;a deffa:D:D