rep +
good one![]()
bump
good post
tfs machan
bump
goodpost
බම්ප්
thx allgodak watinawa bro. TFS
Pettah wala rata idi tiyena widiha dakkoth kanma hithenne na
Eth mchn mamath gym yanna issela ehema kanawa
Patta fit
Mata bayay bn habai sugar ei da kiyala
Hamadaama wage kanawa mada 10k withara
Awulak wei da ??
Ube kathaa style eken nam mata penne uba muslim kiyala
Eka awulak na
Uba mata ganna thanak kiyala PM ekak hari daapanko hoda badu
Mokada mama oke fitness eka dannawa![]()
honda rataindi ganna thenakuth dapanko ban