රට ඉඳි කෑවොත් කවදාවත් බෙහෙත් බොන්න ඕනම නෑ!!YES

chatuwa

Well-known member
  • Aug 7, 2012
    389
    57
    63
    වැලිකතරේ....
    Hiru CIA set eka elluwa neda kruminashaka gahau rata idndi wagayak biyagamadi.
    ape ratata ena goda krata ndi walata monawa hari chemical ekak danawa aduma ganane panuwo merenna podi deyak ari, poshana gunaya hoda unata mix karana waha wala tamai aula.
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    Hiru CIA set eka elluwa neda kruminashaka gahau rata idndi wagayak biyagamadi.
    ape ratata ena goda krata ndi walata monawa hari chemical ekak danawa aduma ganane panuwo merenna podi deyak ari, poshana gunaya hoda unata mix karana waha wala tamai aula.

    oe eka etta lankawata hoda eka ennay munlta stock karagannawa ekai aula
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    Niyama post eka
    :)
    මහත් වෙන්නත් ගන්නවා බන් හැබැයි :P
    :):)ow

    Sugar ද බං ඕවගේ..? :oo:
    bayawenna epa sugar hedenne ne owa kewa nam
    May having some good nutritional and medicinal value. But this is not for anybody who has diabetes and who need a low calorie diet.
    :)
    Patta machan +++
    :)
    :)

    මම බෙනා;18615677 said:
    :)
     

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    oHQ3OV0.jpg
     

    countdown Ek

    Member
    Jun 11, 2015
    111
    4
    0
    Pettah wala rata idi tiyena widiha dakkoth kanma hithenne na
    Eth mchn mamath gym yanna issela ehema kanawa
    Patta fit
    Mata bayay bn habai sugar ei da kiyala
    Hamadaama wage kanawa mada 10k withara
    Awulak wei da ??
    Ube kathaa style eken nam mata penne uba muslim kiyala
    Eka awulak na
    Uba mata ganna thanak kiyala PM ekak hari daapanko hoda badu
    Mokada mama oke fitness eka dannawa :)

    normaly wkiunana thiyena ewata siini(sugar) unukarala kalawam karnawa.

    Foodcity/supermarket wala thiyena rata idith qulity nahe.ewyeth sugar thiyenawa.


    grandpass dannawa neda machan near markaz onna otana supiri badu tiayanwa

    koheda place eka hariyatama, shop eke nama kiypan sira.