Hiru CIA set eka elluwa neda kruminashaka gahau rata idndi wagayak biyagamadi.
ape ratata ena goda krata ndi walata monawa hari chemical ekak danawa aduma ganane panuwo merenna podi deyak ari, poshana gunaya hoda unata mix karana waha wala tamai aula.
godak watinawa bro. TFS
බම්ප්
goodpost
bump
tfs machan
good post
bump
good one![]()
rep +
හොඳ වාපීකරණ ඔෟෂධයකුත් වෙනවා![]()
ela ela
7+
nice post
patta machan
Niyama post eka

මහත් වෙන්නත් ගන්නවා බන් හැබැයි

owbayawenna epa sugar hedenne ne owa kewa namSugar ද බං ඕවගේ..?![]()
May having some good nutritional and medicinal value. But this is not for anybody who has diabetes and who need a low calorie diet.

Patta machan +++

bump

මම බෙනා;18615677 said:

patta

mage gaane rep 10

Tunisian dates thama supiri..

Fatta Rep 4+++


Bump
BUMP
good post
grandpass dannawa neda machan near markaz onna otana supiri badu tiayanwa
Pettah wala rata idi tiyena widiha dakkoth kanma hithenne na
Eth mchn mamath gym yanna issela ehema kanawa
Patta fit
Mata bayay bn habai sugar ei da kiyala
Hamadaama wage kanawa mada 10k withara
Awulak wei da ??
Ube kathaa style eken nam mata penne uba muslim kiyala
Eka awulak na
Uba mata ganna thanak kiyala PM ekak hari daapanko hoda badu
Mokada mama oke fitness eka dannawa![]()
grandpass dannawa neda machan near markaz onna otana supiri badu tiayanwa
grandpass dannawa neda machan near markaz onna otana supiri badu tiayanwa
machan hariyatama place eka kiyahan shop eke name ekath ekka.
grandpass road near markaz shop name
binnooriya