රත්තන් මිල වාර්තා ගත ලෙස ඉහල යයි!

Kolama

Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,478
    23,744
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    සිංහලු බැංකුවලින් සල්ලි අරන් රත්තරන් බඩු ගන්නවා... :lol:

    Source: https://www.ideabeam.com/finance/rates/goldprice.php

    lRCkHZD.png
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,651
    75,709
    113
    සිංහලු බැංකුවලින් සල්ලි අරන් රත්තරන් බඩු ගන්නවා... :lol:

    Source: https://www.ideabeam.com/finance/rates/goldprice.php

    lRCkHZD.png
    විජේවීර හිටියානම් ඔය ටිකත් උස්සනවා නීතියක් දාල. කොහෙද උගෙඋන්ම ඌව පාවල දුන්නානේ 🤭 🤭
     

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,478
    23,744
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    විජේවීර හිටියානම් ඔය ටිකත් උස්සනවා නීතියක් දාල. කොහෙද උගෙඋන්ම ඌව පාවල දුන්නානේ 🤭 🤭

    කොහොමත් පොඩි කෙල්ලන්ව කොල්ලන්ව බිල්ලට දීලා, ගෙවල් මාරු කර කර හැංගිලා හිටිය පොන්න පකානෙ. :lol:
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,651
    75,709
    113
    කොහොමත් පොඩි කෙල්ලන්ව කොල්ලන්ව බිල්ලට දීලා, ගෙවල් මාරු කර කර හැංගිලා හිටිය පොන්න පකානෙ. :lol:
    ඌට පුක දෙන උනුත් එච්චර තමා, රට ඉඳන් මෙහෙ හදන්න ට්‍රයි එක දෙනවා, ඒත් උන්ගෙ වෙනස අත්විඳින්න ලංකාවට එන්න බයයි
     

    ewijesekara

    Well-known member
  • Mar 10, 2017
    4,148
    7,152
    113
    Back Bay-Beacon Hill, Boston
    ට්‍රම්ප් පං ගොකා ගේ ටැරිෆ් වල ප්‍රතිපලය! US බොන්ඩ්ස් වල යීල්ඩ් එක බැහැල, විකිනෙන්න ගන්න කොට වුනේ ඕක !ලෝකේ පුරා US බොන්ඩ්ස් අරං හිටපු බිලියනර්ස්ලා, ඉන්වෙස්ට්මන්ට් බැන්ක්ස් රත්තරන් ගත්ත. අන්තිමට යූ එස් ඩෙෆිසිට් තවත් වැඩිවෙන සීන් එකක් දක්වා වර්දනය වෙමින් තිබුනේ, අඩෝ ඔය ට්‍රම්ප්ට පුක දීපු එවුන් හැංගිලාද නැහ්නං මේව තේරුම් ගන්න සංකීර්ණ වැඩිද?? @IndrajithGamage @topkollek @nppcheguevara @Smartm @Flappybird @itguy77 @tharakaf @B.Chat @ela @SDCR @Sen-lu @Flappybird @Stimulus mind @coefficient @Voldemort Bro
     
    Last edited:

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    kela wela inne. podi karabu wikinenne na dan. minissunta daranna ba gana. ada 280i. 500mg panchayude dan 18-20 yanawa. podi karabu 25 panala. :(

    awruddata kalin parana gold tikak gatta. eken ada 1.50k profit thibba.
     
    • Like
    Reactions: Kolama

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,103
    1
    58,454
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    ට්‍රම්ප් පං ගොකා ගේ ටැරිෆ් වල ප්‍රතිපලය! US බොන්ඩ්ස් වල යීල්ඩ් එක බැහැල, විකිනෙන්න ගන්න කොට වුනේ ඕක !ලෝකේ පුරා US බොන්ඩ්ස් අරං හිටපු බිලියනර්ස්ලා, ඉන්වෙස්ට්මන්ට් බැන්ක්ස් රත්තරන් ගත්ත. අන්තිමට යූ එස් ඩෙෆිසිට් තවත් වැඩිවෙන සීන් එකක් දක්වා වර්දනය වෙමින් තිබුනේ, අඩෝ ඔය ට්‍රම්ප්ට පුක දීපු එවුන් හැංගිලාද නැහ්නං මේව තේරුම් ගන්න සංකීර්ණ වැඩිද?? @IndrajithGamage @topkollek @nppcheguevara @Smartm @Flappybird @itguy77 @tharakaf @B.Chat @ela @SDCR @Sen-lu @Flappybird @Stimulus mind @coefficient @Voldemort Bro
    මට නම් ඕකෙ කිසි ප්‍රශ්නයක් පේන්නේ නෑ. ට්‍රම්ප් නියමෙට ගේම ගහනවා. බලපන් ඩිමොක්‍රටික් උන්ගෙ රේටින්ස්
     
    • Haha
    Reactions: ewijesekara

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,179
    113
    මට නම් ඕකෙ කිසි ප්‍රශ්නයක් පේන්නේ නෑ. ට්‍රම්ප් නියමෙට ගේම ගහනවා. බලපන් ඩිමොක්‍රටික් උන්ගෙ රේටින්ස්
    usd mokak weida idiriyata?
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,103
    1
    58,454
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    usd mokak weida idiriyata?
    ඩොලරයට මොනවා වුනත් ලංකාවේ රුපියල් 280 - 330 බෑන්ඩ් එකෙන් පිට යන්නෙ නෑ.

    මම අප්‍රේල් 1 දා මගේ තිබුන ඩොලර් යුරෝ වලට කන්වර්ට් කරා. එදාට වඩා දැන් රුපියල් 20 - 24ක් වැඩිවෙලා යුරෝ එක.

    නන්දලාල් ඩොලර් එක අල්ලගෙන ඉන්න ඒකෙ වාසි ගන්නත් පුළුවන්
     
    • Like
    Reactions: Kolama

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    සිංහලු බැංකුවලින් සල්ලි අරන් රත්තරන් බඩු ගන්නවා... :lol:

    Source: https://www.ideabeam.com/finance/rates/goldprice.php

    lRCkHZD.png
    ඕවා මේකෙම කලින් කිව්වම සමහරුන්ට විහිලු වුනා.

    ඊලගට උඩටම යන්නෙ සිල්වර්
    ------ Post added on Apr 19, 2025 at 12:07 AM
     
    • Like
    Reactions: Kolama

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,179
    113
    ඩොලරයට මොනවා වුනත් ලංකාවේ රුපියල් 280 - 330 බෑන්ඩ් එකෙන් පිට යන්නෙ නෑ.

    මම අප්‍රේල් 1 දා මගේ තිබුන ඩොලර් යුරෝ වලට කන්වර්ට් කරා. එදාට වඩා දැන් රුපියල් 20 - 24ක් වැඩිවෙලා යුරෝ එක.

    නන්දලාල් ඩොලර් එක අල්ලගෙන ඉන්න ඒකෙ වාසි ගන්නත් පුළුවන්
    wise usd euro convert dammoth moko?
     

    The Chairman

    Well-known member
  • Jan 24, 2012
    2,362
    3,754
    113
    70
    A unata parana gold sell karanna giyata loku advantage ekak na. Jewellery gana man kiyanne. Ada man shop ekakin ahuwa pawum 3i kale chain ekak 10.50 kiwwa. Mage pawum 2.5 chain eka un ganne keeyada ahuwama 5.75 lu. Etakota 6g walata wadipura 4.75 wage denna one. Wastage/labor case nisa padui.
     

    B.Chat

    Well-known member
  • Jun 28, 2021
    10,352
    20,927
    113
    ට්‍රම්ප් #### ගේ ටැරිෆ් වල ප්‍රතිපලය! US බොන්ඩ්ස් වල යීල්ඩ් එක බැහැල, විකිනෙන්න ගන්න කොට වුනේ ඕක !ලෝකේ පුරා US බොන්ඩ්ස් අරං හිටපු බිලියනර්ස්ලා, ඉන්වෙස්ට්මන්ට් බැන්ක්ස් රත්තරන් ගත්ත. අන්තිමට යූ එස් ඩෙෆිසිට් තවත් වැඩිවෙන සීන් එකක් දක්වා වර්දනය වෙමින් තිබුනේ, අඩෝ ඔය ට්‍රම්ප්ට ### දීපු එවුන් හැංගිලාද නැහ්නං මේව තේරුම් ගන්න සංකීර්ණ වැඩිද?? @IndrajithGamage @topkollek @nppcheguevara @Smartm @Flappybird @itguy77 @tharakaf @B.Chat @ela @SDCR @Sen-lu @Flappybird @Stimulus mind @coefficient @Voldemort Bro
    ඇයි ඇයි මේ කලබල වෙලා. කමලාට සේරම දීලා දැන් අනාථ වුණාට අපි පළි නෑ නේ. Trump පරදිනවා කිය කිය මේකේ පොළවේ පස් කාපු උන් දැන් දැන talks වලට හිනා වෙනවා හැර වෙන කරන්න දෙයක් නෑ.

    බලමු ඉතින් වෙන දෙයක් වෙයි. කමලා අරෙහෙ stage නැගලා තාම වෙරි මතේ කතා කරනකොට ඊළඟ පාරවත් මිනිස්සුන්ට ඡන්දෙ දෙන්න නම් හිතෙන එකක් නෑ ඉල්ලුවත්.
     

    Similar threads