රත්තරන් එළකිරි කොල්ලෙක්

Imal075

Junior member
  • Jun 8, 2011
    96
    31
    18
    Sirawatama, Raththaran kiyanne ela kollek thama, u kiala thyena tika ratak watinawa. mage me mase salary eka ada wenakota iwarae. pissu hadila kalpana kara kara innakota thamae elikiriya paththe awe. me tika kiyewwama matath amuthu deyak hithata awa. viyadam karana widiya thama bn math igena ganna one. a thread eke vidiyata math plan ekak hadaganna one. Raththarantath me thread eka dala ethumata thank karapu Its my Style sahotath mage pranamaya.......
     

    yakshaya

    Well-known member
  • Aug 31, 2008
    18,248
    4,298
    113
    ela. dan thamai amaru part eka. oya 6,000 hariyata pawichchi karapan.

    raththaran elata lianawa, hondata wadinna.
     

    option

    Member
    May 18, 2013
    120
    3
    0
    wadenam hodai. eth machan uba oya vikunapu eka 16,000 ta watinawada?

    ehema nathnam ube oya business eka ethicalley wrong.mokada wena ekekwa rawattala wadi ganak thiyan adu watinakamak thiyena ekak vikunana eka waradi.e salli ya denne na mcn.Ube wade sadaranam good luck....:)