රථවාහන පදවන ඔබ මේ නඩු තීන්දුව කියවා බලන්න..

mata renta barai

Well-known member
  • Aug 1, 2017
    639
    270
    63
    ඩෑෂ්කැම් එකක් හයි කරගනිල්ලා වාහනවලට.
    බයික් පදින උන් හෙල්මට් එකට කැම් එකක් හයි කරගනිල්ලා.එතකොට ඔය පොලිස් බල්ලන්ට නැට්ට පුකේ ගහන් තමයි යන්න වෙන්නේ.
     

    kingkusa

    Well-known member
  • Nov 20, 2008
    2,556
    863
    113
    OUN MAHA JARA BALLO MACHAN..
    MAGE YAHALUWEKUTH INNAWA E PAKAYA DAN MAGE PASSEN BONNA ILALLA
     

    -333-

    Well-known member
  • Aug 3, 2014
    10,405
    13,329
    113
    33
    ෆින්ලන්ඩ්
    ehema karanna ba
    nithiya gana hariyata dannawanam
    uta berenna puluwan..
    umbalage tiyena baya thamayi police karayo pawichchi karanne..

    එහෙම කරන්නෙ කොහොමද?උට කියපන් දන්න අදුරන ලොක්කෙක් හම්බෙලා පොලිස් බල්ලට ආයෙත් පාරක් හමන්නන්න කියලා.උන් එහෙම කරනවනම් අපිත් එහෙම උන්ට ගේම දෙන්න ඕන.

    Behe bun.. danna kiyana hema thenatama kiyala.. inna hodama lawyers lath aeluwa...

    Kohoma hari badu muge gedarai.. muge sakkuwei tibba kiyala dewidiyakata game 1a gahala..

    Tawa mu wa jeewitheta dekala nethi aewun kiyanawa lu mu lu unta badu supply karanne...

    Tawa gewala ahlaphala kuliyata apu 1kui , tawa tika dura inna 1kui kiyanawa muge gedara aehema spot 1k kiyala sekaai minissu yanawa aenawa kiyala.

    Mu ge gedara podi lamai denai wife witharai inne...
    den ething wife and lamai denna kela wela inne bun.. oka wela den awuru du 3k wage.. Den wife lamai 1a amamlage gedara awith mama hithanne..

    mokada ae palathem aewun un gena den balanne aehema.. tawa mona wa monawa hari seen aethi.. police aya muge gani ta gahnna dagalana sen wage...

    Kawuruth udawu karanna yaneth nehe unuth owata gawei kiyala..
     

    sudokuu

    Well-known member
  • Jun 21, 2012
    1,827
    263
    83
    hada giya thana
    Behe bun.. danna kiyana hema thenatama kiyala.. inna hodama lawyers lath aeluwa...

    Kohoma hari badu muge gedarai.. muge sakkuwei tibba kiyala dewidiyakata game 1a gahala..

    Tawa mu wa jeewitheta dekala nethi aewun kiyanawa lu mu lu unta badu supply karanne...

    Tawa gewala ahlaphala kuliyata apu 1kui , tawa tika dura inna 1kui kiyanawa muge gedara aehema spot 1k kiyala sekaai minissu yanawa aenawa kiyala.

    Mu ge gedara podi lamai denai wife witharai inne...
    den ething wife and lamai denna kela wela inne bun.. oka wela den awuru du 3k wage.. Den wife lamai 1a amamlage gedara awith mama hithanne..

    mokada ae palathem aewun un gena den balanne aehema.. tawa mona wa monawa hari seen aethi.. police aya muge gani ta gahnna dagalana sen wage...

    Kawuruth udawu karanna yaneth nehe unuth owata gawei kiyala..

    oya vage katha ahenakota jeevithe epaa venava ban,
     

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,760
    12,693
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    Behe bun.. danna kiyana hema thenatama kiyala.. inna hodama lawyers lath aeluwa...

    Kohoma hari badu muge gedarai.. muge sakkuwei tibba kiyala dewidiyakata game 1a gahala..

    Tawa mu wa jeewitheta dekala nethi aewun kiyanawa lu mu lu unta badu supply karanne...

    Tawa gewala ahlaphala kuliyata apu 1kui , tawa tika dura inna 1kui kiyanawa muge gedara aehema spot 1k kiyala sekaai minissu yanawa aenawa kiyala.

    Mu ge gedara podi lamai denai wife witharai inne...
    den ething wife and lamai denna kela wela inne bun.. oka wela den awuru du 3k wage.. Den wife lamai 1a amamlage gedara awith mama hithanne..

    mokada ae palathem aewun un gena den balanne aehema.. tawa mona wa monawa hari seen aethi.. police aya muge gani ta gahnna dagalana sen wage...

    Kawuruth udawu karanna yaneth nehe unuth owata gawei kiyala..

    Hari keliyak ne eka. Yakage neethiyak.

    Den ethakota api baye inna one
     

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,941
    3,031
    113
    Invalid
    Behe bun.. danna kiyana hema thenatama kiyala.. inna hodama lawyers lath aeluwa...

    Kohoma hari badu muge gedarai.. muge sakkuwei tibba kiyala dewidiyakata game 1a gahala..

    Tawa mu wa jeewitheta dekala nethi aewun kiyanawa lu mu lu unta badu supply karanne...

    Tawa gewala ahlaphala kuliyata apu 1kui , tawa tika dura inna 1kui kiyanawa muge gedara aehema spot 1k kiyala sekaai minissu yanawa aenawa kiyala.

    Mu ge gedara podi lamai denai wife witharai inne...
    den ething wife and lamai denna kela wela inne bun.. oka wela den awuru du 3k wage.. Den wife lamai 1a amamlage gedara awith mama hithanne..

    mokada ae palathem aewun un gena den balanne aehema.. tawa mona wa monawa hari seen aethi.. police aya muge gani ta gahnna dagalana sen wage...

    Kawuruth udawu karanna yaneth nehe unuth owata gawei kiyala..

    හොද ලෝයර් කෙනෙක් අල්ලුවනම් ලොවෙත් ඔව්ව ඔප්පු කරන්න පුළුවන්
    එහෙම කරබාගෙන හිටියොත් පොලිස් කාරයන්ට ගිය රටනේ බන්
    හොඳම වැඩේ body cam එකක් පාවිච්චි කරන එක
     

    richlife

    Well-known member
  • Oct 14, 2012
    13,123
    2,753
    113
    වැලිවේරිය...
    හැම නඩු තීන්දුවක්ම ඔහොම සාධාරණ විදිහට ලැබෙයි කියලා හිතන්න අමාරුයි..:baffled:
    අනික පොලිසියේ ඉන්න අයගෙන් බහුතරයක් සතපහකට විශ්වාසයක් තියන්න පුලුවන් මිනිස්සු නෙමෙයි..:no:
    ඔතනදිත් දඩ වන්දි ගෙවපු පොලීසියේ සෙට් එක අන්තිමට අර මනුස්සයව කොහෙටවත් නැති මගුළකට පටලලා ඇට තළලා ඇතුළට දාන්න බලන් ඉඳී..:dull:
     

    mata renta barai

    Well-known member
  • Aug 1, 2017
    639
    270
    63
    ලංකාවෙ පොලිසිවල ගොඩක් ඉන්නෙ රස්සාවක් නැතිකමට කට්ටි පැන පැන ඉදල පොලිසියට රිංගගත්ත අට පාස් කාලකන්නි.හොද අයත් ඉන්නවා හැබැයි ගොඩක් අඩුයි.කරන්න තියන එකම දේ පොලිසියට පුක දීගෙන ඉන්න එක.එතකොට අදුරනකමට හරි මොකක්හරි කරගන්න පුලුවන්.වෙන කරන්න දෙයක් නෑ.ලංකාවනෙ.
     

    AA60

    Well-known member
  • Nov 25, 2011
    3,091
    355
    83
    Germany
    හැම නඩු තීන්දුවක්ම ඔහොම සාධාරණ විදිහට ලැබෙයි කියලා හිතන්න අමාරුයි..:baffled:
    අනික පොලිසියේ ඉන්න අයගෙන් බහුතරයක් සතපහකට විශ්වාසයක් තියන්න පුලුවන් මිනිස්සු නෙමෙයි..:no:
    ඔතනදිත් දඩ වන්දි ගෙවපු පොලීසියේ සෙට් එක අන්තිමට අර මනුස්සයව කොහෙටවත් නැති මගුළකට පටලලා ඇට තළලා ඇතුළට දාන්න බලන් ඉඳී..:dull:

    හරියටම හරි .

    රූල් තුනෙන් හරිම දේ කියල තියෙනවා . :love::love:

    අපිට අපේ රටේ පොලිසිය ගැන විශ්වාසයක් නැති කරලා තියෙන්නේ පොලිසියම මිසක් , පිටසක්වල කවුරුවත් නම් නෙවෙයි .
     

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,941
    3,031
    113
    Invalid
    අපිට අපේ රටේ පොලිසිය ගැන විශ්වාසයක් නැති කරලා තියෙන්නේ පොලිසියම මිසක් , පිටසක්වල කවුරුවත් නම් නෙවෙයි .
    :yes::yes::yes::yes:
     

    Similar threads