රන්ස්රිගේ අලුත් බෑන්ඩ් එක එල....

nelik

Well-known member
  • Nov 23, 2007
    16,800
    574
    113
    ela ela mokakda ban Flashback eken yanna hethuwa? puduma widihata band wala aya Kadenawa ne ban :D
     

    DJ-lahiru

    Member
    Jul 21, 2011
    383
    54
    0
    දැන් ෆ්ලෑශ් බෑක් එකේ ඉන්න එවුනුත් බෆල් උඩට නැගලා බොරු ශෝබනේ තමා කරන්නෙ මුල්ම සින්දු ටිකේ!:lol:
    danneti unta balanna damme ban ubala band gana dannene ekane
     

    Edition

    Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,915
    492
    83
    searching
    ela ela mokakda ban Flashback eken yanna hethuwa? puduma widihata band wala aya Kadenawa ne ban :D
    රෝෂාන් කියන ගොබ්බයගේ වැඩ හින්දා ෆ්ලෑශ් බෑක් එක නම් කැඩෙන්නේ:frown::growl:,මගෙ අයියත් ඒකෙ ඉන්න නිසා ඒ සක්කිලියා ගැන දන්නෙ
     

    DJ-lahiru

    Member
    Jul 21, 2011
    383
    54
    0
    kawda bole ransiri..?
    flshback eke ridama
    සිරාවටම කව්ද රංසිරි??????????...පේස්බුකියෙන් ජනප්පිය වෙච්ච එකෙකද්?..
    ne flshback eke ridam gahuwe
    thanks
    ah ah ela
    thanks
    nehe ban issara flahsbak band eke play karapu pora
    ela
    bandi walin kaduna kattya set wela band ekak hadala dan ... so this video show it hw they cmbnined wrking again as a one team .
    dan hoda settekak hedei
    ඔතන ලීඩ් කාරයානම් වැඩ්ඩෙක් තමයි. සුවීට් ප්ලේ කරනවා. ඇනික් උන් නම් නොර්මල්...
    hedila ei ban
    KAWDA BANZ
    balamu kauda band eka kiyala
    රන්සිරි කියන්නේ අර කොන්ඩේ වවන් ඉන්න පොරද? බුවා කැස්බැස් එකේ හිටියා නේද?:D

    ow ow