හොඳටම 4g සිග්නල් තියෙන සිම් එක හොයාගන්ඩ ඇප් එකක්

Freereload

Well-known member
  • Feb 13, 2019
    778
    310
    63
    හොඳටම 4g සිග්නල් තියෙන සිම් එක හොයාගන්ඩ ඇප් එකක් ඕනෙ..සිග්නල් ස්ට්‍රෙන්ත් එක,හොඳටම සිග්නල් එන බෑන්ඩ් එක වගේ ඩීටෙල් අහුවෙන්ඩ ඕන..පෝන් එක සැම්සුන් ගැලක්සි..
     
    • Like
    Reactions: eksudda

    6h057

    Well-known member
  • Nov 19, 2024
    2,303
    2,199
    113
    Tokyo, Japan
    හොඳටම 4g සිග්නල් තියෙන සිම් එක හොයාගන්ඩ ඇප් එකක් ඕනෙ..සිග්නල් ස්ට්‍රෙන්ත් එක,හොඳටම සිග්නල් එන බෑන්ඩ් එක වගේ ඩීටෙල් අහුවෙන්ඩ ඕන..පෝන් එක සැම්සුන් ගැලක්සි..
    Netmonster
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    mata ona SLT 4g tower location hoyaganna.. cell id eka hoya ganna puluwan..eka gahala koheda tower eka thiyenne kiyala hoya gena ey patththata external antena eka harawanna ona.. :( oya kiyana serama app baluwa.. hari giye nah..
     

    Lionzzz

    Well-known member
  • Jan 18, 2014
    3,582
    1
    3,604
    113
    Earth
    mata ona SLT 4g tower location hoyaganna.. cell id eka hoya ganna puluwan..eka gahala koheda tower eka thiyenne kiyala hoya gena ey patththata external antena eka harawanna ona.. :( oya kiyana serama app baluwa.. hari giye nah..
    Mobitel walin SLT eka connect wenawa neda? Mobitel eka tiyena patta hoyagattnam hari
     

    Freereload

    Well-known member
  • Feb 13, 2019
    778
    310
    63
    mata ona SLT 4g tower location hoyaganna.. cell id eka hoya ganna puluwan..eka gahala koheda tower eka thiyenne kiyala hoya gena ey patththata external antena eka harawanna ona.. :( oya kiyana serama app baluwa.. hari giye nah..
    Antenatal bima idan karakawanda hadagena karakawa karakawa balanda signal wedi pettha..natthan Google map eke balanda lagama rower eka thiyena pettha
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    Antenatal bima idan karakawanda hadagena karakawa karakawa balanda signal wedi pettha..natthan Google map eke balanda lagama rower eka thiyena pettha
    ehema thama karanne.. snr eka bala bala.. :) map eke godak towers pennannawa ne :( ewata dik karama.. hoya ganna bah
     

    Freereload

    Well-known member
  • Feb 13, 2019
    778
    310
    63
    Me ape gedarata signal ena hati..hutch eke signal dialog ganata ganda puluwanda Antanawak gahala..hutch walata hariyana router ekak hoyaganne kohomada
     

    Attachments

    • Screenshot_20260109_160712_NetMonster.jpg
      Screenshot_20260109_160712_NetMonster.jpg
      171 KB · Views: 36

    weere_singhe

    Well-known member
  • Dec 26, 2023
    1,051
    1,435
    113
    mata ona SLT 4g tower location hoyaganna.. cell id eka hoya ganna puluwan..eka gahala koheda tower eka thiyenne kiyala hoya gena ey patththata external antena eka harawanna ona.. :( oya kiyana serama app baluwa.. hari giye nah..
    SLT සයිට් එකේ උන්ගේ fix 4G මැප් එක තියෙනවා, ඒකෙන් අයිඩියා එකක් ගන්න පුළුවන්.
    උබ ඉන්න දිහා කිව්වොත් තව බලන්න පුළුවන් දන්නා පැත්තක් නම්.
    ** පබ්ලික් කියන්න බැරි නම් PM එකක් දාපන් ලොකේෂන් එක
     

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,856
    2,694
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    Ow phone ekata re 12 n passe 4g ahuwenne..dawalta e signal witharai..router ekak aran wedak nathi weida hutch walata
    Gewal koheda? Ara Router Pisso kiyala FB group ekak thiyenava. Ekata oya screenshot ekai, speed test ekaka screenshot ekakui daala oya prashne ahanna.
    E group eke iddi thamai therenne, lankawe minissu internet tikak yanna signal tikak ganna vidina dukak kiyala. TRCSL eken monaa karanavada kiyala hithenava.
     
    • Like
    Reactions: eksudda

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    SLT සයිට් එකේ උන්ගේ fix 4G මැප් එක තියෙනවා, ඒකෙන් අයිඩියා එකක් ගන්න පුළුවන්.
    උබ ඉන්න දිහා කිව්වොත් තව බලන්න පුළුවන් දන්නා පැත්තක් නම්.
    ** පබ්ලික් කියන්න බැරි නම් PM එකක් දාපන් ලොකේෂන් එක
    Damma bro.. cell id eka 0050258-035 phycellid 317.. oya tower eka thama hoya ganna ona
     
    • Like
    Reactions: weere_singhe