කොහේද පොන්ස් ෆේල්,ඩොලර් මිලියන 50 ඉදලා ඩොලර් බිලියන 6ක reserve හදලා ගියේ. ගෝඨගෙන් ගත්ත බංකොලොත් රට නෙමෙයි දුන්නෙ . කයිතංට තියෙන්නෙ එතන ඉදලා වැඩ කරන් යන්න.දූනගහ නැතිකරා දූනගහ නැතිකරා
ඒකයි මට බැරි උනේ. ඒකයි මං ෆේල් උනේ.
ඉහි ඉහි ඉහි![]()
මටත් මතකයි ඉස්සර අපේ තාත්තගේ යාලුවෙක් හිටියා වී මෝලක් තියෙන මීගමුවේ. දුනගහ තමයි තිබ්බේ. නිපුන එකත් පාස් කරන් තමයි ඒකට යන්නේ. ඉස්සර ඔය හරියේ ගොඩක් හාල් මෝල් තිබුනා. දැන් නිපුන එක කොහෙද බන් තියෙන්නෙ පොළොන්නරුවේද?dunagaha marandagahamula kiyanne issara idan rice distribution hub eka wage thibbe,
lankawe hama paththenma (godakma north central area walin) hal othanata genath distributor lata sale karanwa.
dan kelinma hal mol karayo e area wala idalama rice packet karala lorry wala patola ewanwane lankawa wateta.
colombo inna sellerla set eka import karana tika sell karnwa. maradahamulinuth genwa.
ranil kiyana eke podi ahtthak thiyenwa,
මටත් මතකයි ඉස්සර අපේ තාත්තගේ යාලුවෙක් හිටියා වී මෝලක් තියෙන මීගමුවේ. දුනගහ තමයි තිබ්බේ. නිපුන එකත් පාස් කරන් තමයි ඒකට යන්නේ. ඉස්සර ඔය හරියේ ගොඩක් හාල් මෝල් තිබුනා. දැන් නිපුන එක කොහෙද බන් තියෙන්නෙ පොළොන්නරුවේද?![]()
ලපයාගේ ඡන්දෙට ඩඩ්ලි සල්ලි දුන්නා
දැන් හාල් වල ගාන වැඩි කරලා ඩඩ්ලි බිලියන ගණන් හොයනවා![]()
උබලා 2019 ගොටාබය උස්සගෙන ආව මතක නැද්ද![]()
![]()