lankawe hamudawe pathwim wenne seniority eka anuwa. hema kenektama pension yanna kalin chance ekak denna thama balanne. e anuwa president ta hithawath kenata mul chance eka denawa. anika president ta sure nethi kenawa path karanne ne.
next in line eka hitapu kenek thama fonseka. eka ubata piligannama wenawa. deshapalanaya nisa boru kiyanna epa.
hamudawa kiyanneth wenama politics seen ekak. ewa nikan udin balala reply karanna be.
samaharu gotawai fonsekawai compare karanawa. compare nemei langin wath thiyanna be military profile eken nam
gota fonsekata chance eka dun natnam mokada wenne? fonseka balenma hamudapathi wenawada? Mahinda fonsekata yudde karanna salli, politics set kale natnam fonsekata puluwanda yudde iwara karanna. kohomada mahinda india,europe union,USA walata ona widihata yudde nawatanna kiwnam. fonseka taniyen yudda karannada?
fonseka+Mahind+Gota pora wal wune e minissu hariyata tamange job karapu nisa.
Gota Fonseka compare karala wadak na. e minissu awashya welawedi tamage job eka hariyata kala