හොරුන්ට මේ ගානට අඩවනව කියන්නේ ඉතින් වෙනම ලෙවල් එකක්..![]()
Tho kawadda ballo mawa adewwe?
Tho mata hora kiwwata thoi thoge maha unuyi karana horakam tho dannawane
හොරුන්ට මේ ගානට අඩවනව කියන්නේ ඉතින් වෙනම ලෙවල් එකක්..![]()
බලන් ගියාම අනුරය මාර ගේම් කාරයෙක්නේ. මහින්ද මහත්තයල රනිල් මහත්තයල ඔක්කොම අල්ලන් ඉදල තියෙන්නේ. අපිට තරහ යන එකThone ballo oya horu horu gaana unta meke puka dunne e kaale idanma
![]()
Dan api meke jepponta baninakota thogen awasara ganna onada ponnaya?ehenam thoth e kaale banne
------ Post added on Dec 3, 2025 at 2:16 PM
යැයි යැයි තමා වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතාත් එක්ක එකතු වෙලා අතේ පාර ගහන් ගිහින් මුල්ලකට වෙලා කෙඳිරි ගාපන්පල හුත්තිගේ පුතෝ. ඔව් උබේ අම්ම මතක් කර කර අතේ ගහනවා අපි දැන් මේ. තොගේ අම්ම පුක දීලා හොයන රු 500 න් රු 50 කාඩ් දාගෙන දවස පුරා මේකේ කෙදිරි ගන්නේ නැතුව අත පය මහන්සියෙන් කම්කරු රැකියාවක් හරි කරපන් පොන්නයෝ. වැසිකිලි පණුවා
Tho kawadda ballo mawa adewwe?![]()
ආදායම වැටුනද හොරා කන්න බැරි උනා ම ?
වරුණ වරුණ වරුණ මොකක්ද යකෝ මේ? ඇත්ත කියපන් ඔය වරුණ කියන වේසිගෙ පුතා උබේ අම්මව වඩාගෙන පුකේ ඇරියා නේද? එක එක පොන්නයෝන්ගේ නම් මගේ ත්රෙඩ් එකේ දාන්න එපා පකෝ. රෙන්න තියන පුක විකුණන් කන්නේ නැතුව රස්සාවක් කරපන් ලාමක පොන්නයා.යැයි යැයි තමා වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතාත් එක්ක එකතු වෙලා අතේ පාර ගහන් ගිහින් මුල්ලකට වෙලා කෙඳිරි ගාපන්![]()
![]()
වරුණ වරුණ වරුණ මොකක්ද යකෝ මේ? ඇත්ත කියපන් ඔය වරුණ කියන වේසිගෙ පුතා උබේ අම්මව වඩාගෙන පුකේ ඇරියා නේද? එක එක පොන්නයෝන්ගේ නම් මගේ ත්රෙඩ් එකේ දාන්න එපා පකෝ. රෙන්න තියන පුක විකුණන් කන්නේ නැතුව රස්සාවක් කරපන් ලාමක පොන්නයා.
Apita nam thoge pawule unta wage aheniyak haha higana ponnayo..![]()
ම්ම්ම්ම්.. ආපහු අහස කළු කරගෙන එනවා..
පොඩි බයියා ආපහු ගේන්න පුළුවන් වෙයි ද ?
Thoge ammagen ahala balapan..un ne gotata chande dunneth(thoth athuluwa)![]()
ඒපාර නං හොදටම රිදිලා..
මෙන්න බාප්පා ආධාර බෙදන්න ගිහින්
Ridenna mama thoge amma nemeyi ne![]()
වින්ඩි ඇප් එක දාගෙන බලමුද පොඩ්ඩක් ලග පාතක සුළියක් කැරකැවෙනවද කියලා ?
ඊළග ආපදා අවස්ථාවක් ආවම උත්සාහ කරලා බලමු ද?
@Udaya Ponnampila මේතියෙන්නෙ අශනීපෙආහ් වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතාට වෙන උන්ට පුකේ අරින්න බෑ මොකද උගෙ පයිය නගින්නෙ උගෙ අම්මව දැක්කොත් විතරයි. මෙහෙවර @ThadiPollenCepaDenawa පොන්නයෝ, මූට කියලා දීපන් උඹට තියෙන ලෙඩේ![]()
![]()
ඔය Tharakaf කියලා ඉන්නේ ඉස්සර හිටපු Aruna47
කාර් සේල් අයිතිකාර බාප්පා ලෝයර් අම්මට හුකලා ජාතක උනු පොන්නයා.
මූ තමයි බාප්පගේ කාර් සේල් එකේ මුර කරන්නේ .
තවම කසාදයක් බැඳලත් නෑ, ඕකා කටින් කරන රිමෝට් ජොබ්.
ඉස්සර රත්තරන් (කෝසළ එදිරිසිංහ) එක්ක එකතු වෙලා key board එකෙන් තම්බි මරපු මහා කලු සිංහලයා.
ඕකගේ ජාතකේ ඉඳන් අඩු කුලේ අවජාතක![]()
ඒපාර නං හොදටම රිදිලා..
මෙන්න බාප්පා ආධාර බෙදන්න ගිහින්
ඇත්ත කියපන් වරුණ කියන එකාගේ නම ඇහුවම උබේ පුකේ හිල ලොකු වෙනවද? ඔය එක එක පොන්නයෝන්ගේ ඒවා මගේ ත්රෙඩ් වල ඇදල ගන්න එපා. හුකොනවා තොට දැන ගනින් පොන්න රිලවාආහ් වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතාට වෙන උන්ට පුකේ අරින්න බෑ මොකද උගෙ පයිය නගින්නෙ උගෙ අම්මව දැක්කොත් විතරයි. මෙහෙවර @ThadiPollenCepaDenawa පොන්නයෝ, මූට කියලා දීපන් උඹට තියෙන ලෙඩේ![]()
![]()
ආහ් වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා හැමදාම වගේ මොකක්හරි එකක් උස්සන් ඇවිත් නානව. නරකද අම්ම මතක් කරලා අතේ පාර ගහලා මුල්ලකට වෙලා හිටියානම් පුක ඉතුරු කරන්@Udaya Ponnampila මේතියෙන්නෙ අශනීපෙ![]()
උබේ අම්මට ඇරපු වරුණ කියන එකාගේ පොටෝ එකක් දාපන්කෝ. මොන වගේ සිපයියෙක් ද කියල බලන්න. උබ මෙතන අදෝනාව ත්රෙඩ් එක කනවා මගේ.ආහ් වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා හැමදාම වගේ මොකක්හරි එකක් උස්සන් ඇවිත් නානව. නරකද අම්ම මතක් කරලා අතේ පාර ගහලා මුල්ලකට වෙලා හිටියානම් පුක ඉතුරු කරන්![]()