යකෝ පරණ රෙදි කෑල්ලෙන් දූවිලි ගසන්න පුළුවන් ඔයිට වඩා හොදට
මේ මානසික ලෙඩ්ඩු හුකනකොට එකිනෙකාට ගහගන්න කසයක් නේ.
දන්නෙ නෑ බන් යූස් කරල නෑ.ow Booty Whip
owa aganan issara idan ne ;D
දන්නෙ නෑ බන් යූස් කරල නෑ.
Eka manasika ledak nemei bn.. role play karana eke varadda mokakda ?මේ මානසික ලෙඩ්ඩු හුකනකොට එකිනෙකාට ගහගන්න කසයක් නේ.
ithin api roleplay karaddi kasen gahaganne nane.Eka manasika ledak nemei bn.. role play karana eke varadda mokakda ?
Ova use karaddith athal ekak thiyenava bn..ithin api roleplay karaddi kasen gahaganne nane.
මේක දැක්කමනෙ ක්ලික් වුනේ.... මොන ලබ්බෙ දූවිලි පිහිනයක්ද මේ කියල හිත හිතා හිටියෙ....මේ මානසික ලෙඩ්ඩු හුකනකොට එකිනෙකාට ගහගන්න කසයක් නේ.
මටත් ක්ලික් උනේ නෑ midnightdivas නම දකිනකන්මේක දැක්කමනෙ ක්ලික් වුනේ.... මොන ලබ්බෙ දූවිලි පිහිනයක්ද මේ කියල හිත හිතා හිටියෙ....
