රවීන් වගේ පුතෙක් දුවට හොයනවා. නයනතාරාගේ අම්මා කියයි.

Maskoora

Well-known member
  • Oct 5, 2020
    2,174
    1,360
    113
    නයනතාරා නම් දැන් ලොවෙත් කඩාගෙන ඇත්තේ.
    ඒකිගේ අම්මවත් දන්නේ නැති දේවල් මේකේ ඉන්න එවුන් දන්නවනේ බන්
    @Maskoora For your attention..
    Nayanatharage hama reddatama threads dada meke walalenne nathuwa kelinma talk karapan..
    ammawa goda dagaththoth doowa nothing wage scene ekak..:-D:-D


    Habayi ubata ithin waradata samawa denna weyi..
    kadune kohedidia kiyala ekitath mathaka nathuwa athi
    ------ Post added on Jun 1, 2024 at 11:24 AM
    :P:P:P:P
    පිස්සුද බන් ඕකි එහෙම චාර්ටර් එකියක් නෙමෙයි.බොහොම වැදගත් decent විදියට field එකේ ඉන්නවා.
    එකනේ ඉතින් මොකුත් අනන් මනං නැතුව අනවශ්‍ය ඕපදූප නැතුව මෙච්චර කාලයක් ඉන්නේ
     
    • Haha
    Reactions: Honda.putha

    stafanos

    Active member
  • Jul 9, 2021
    370
    118
    43
    කොහොමද සැප හිල ලොකු කරන කොට

    🤗

    මොන හිල ගැනද ඔය දරුව කියන්නෙ?
    Okigenam aluthen loku karanna deyak nathuwa athi ban..
    indian karayo aralama hama hilama benaya wage athi dan..
    oki india wala eheta wela undercover b grade movie scene eke innawada danneth na ban,.
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • Okigenam aluthen loku karanna deyak nathuwa athi ban..
    indian karayo aralama hama hilama benaya wage athi dan..
    oki india wala eheta wela undercover b grade movie scene eke innawada danneth na ban,.
    නෑ මචං මං කිව්වෙ

    @EVC ගොඩාාාක් කැමති හිල් ජාතියක් තියෙනව :lol:
     

    stafanos

    Active member
  • Jul 9, 2021
    370
    118
    43
    ඕක කැමති පුk හිලට
    Nayanatharage nam ekata akamathi wenne kawuda ban..e mokatada e..

    IMG-1141.jpg


    nHSopRx.png
     

    Aluth Eka

    Well-known member
  • Apr 12, 2016
    7,318
    10,631
    113
    මේවගේ එව්වා බලන උන් ඉන්නවා කියන්නේ කිරියේ standard එකටත් හානියක්
     
    • Like
    Reactions: nvhcc89

    Maskoora

    Well-known member
  • Oct 5, 2020
    2,174
    1,360
    113
    මේවගේ එව්වා බලන උන් ඉන්නවා කියන්නේ කිරියේ standard එකටත් හානියක්
    හා කෝ.
    දැන් උබ කිරියේ comment දාලා එහෙම තියෙන්නේ උඹේ මහා ලොකු standard ඒවාට වෙන්න ඇති නේද
     
    • Haha
    Reactions: AnuradhaRa

    stafanos

    Active member
  • Jul 9, 2021
    370
    118
    43
    මේවගේ එව්වා බලන උන් ඉන්නවා කියන්නේ කිරියේ standard එකටත් හානියක්
    Ane ban ubeyi kiriye inna apeyi thiyena maha loku standard eka.. redda thamayi