රහස් පෙදෙසේ වටිනාකම.........හා යහපාලනය..

isurueka

Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    අනෙද කියන්නෙ මච්න්. යාපනෙ උන් තම්න්ට උවමනා යුක්තිය ඉශ්ට කරගත්ත පොලිසියෙන් අකට්යුතුකම් වෙන්කොට පාරට බැහැල. එත් දකුනෙ මිනිස්සු කටවහන් ඉදලා එ මදිවට මිනිමරුවන්ගෙ ලොක්කට චන්දෙදිලා දැන් තම්යි මතක් වෙලා තියෙන්නෙ. මහිනදගෙ කාලෙ ඔක උනා නම් දක්කෙ නැහැ වගෙ ඉන්න්ව:yes::yes:

    එකෙනුත් වාසි ගන්න යනව. :lol:

    මුන් නහයෙන් අඬන්නේ නඩු තීන්දුව ආණ්ඩුවෙන් දීල වගේ :lol:

    තමන් ගාව සාක්ෂි තියනවනම් ඉහල උසාවියේ නඩුවක් දාන එකනේ කරන්න ඕනේ එළකිරියේ ත්‍රෙඩ් දාල හරියන්නේ නෑනේ :lol:
     

    sarika406

    Well-known member
  • Jun 15, 2008
    2,404
    2,002
    113
    සතුටට කාරනාවක් තියනවා සරුවා වෙනුවෙන් පෙලපාලි ගිය මිනිසුන්ට දන්වත් අත්ත තෙරිම ගැන:yes::yes:

    චන් මම හරියටම දන්නෙ නෑහ සාරුවා සුනිල්ගෙ නඩුව ඉවර වෙලා ඌ වෑරදිකරුවෙක් උනාද කියලා.එහෙම උසාවියෙන් වෑරදිකාරයෙක් උනනම් ඌ ස්ත්‍රි දුශකයෙක් එහෙම නෑත්නම් උබටවත් මටවත් ඌ ස්ත්‍රි දුශකයෙක් නෙවේඊ විත්තිකරුවෙකු පමනඊ ඉතින් උබෙ කතා අදාලවෙනනෙ ඌ උසාවිය්යෙන් වෑරදිකරුවෙක් වෙලානන් විතරඉ මෙක තන්ගල්ල සබපතිටත් වෙන ඔන්නෙම එකෙකුටත් අදාලඊ.
     

    DJU9

    Well-known member
  • Aug 10, 2007
    55,238
    4,977
    113
    සියනෑ කෝරළේ
    කලින් ආන්ඩුවෙ මහ ඇමතිගෙ ලෙකම් නෙ මච්න්. මතක නැද්ද?? ච්න්දෙ දුන්න කියල ශාක්ශි මවෙන්නෙ නැනැ නෙ.

    ශාක්ශි පරස්පර වෙන්නෙ කොහොද උන් පාපොච්චාරනය කරලා තියෙන්නෙ. එ කාලෙම අතඩ්න්ගුවට අරන් පාපොච්ච්රනයකලා නම් මුන්වත් අල්ලගන්න තිබ්බ කොහෙද මහ අමතිය මුව අල්ලන්න දුන්න්??
    මෙහෙ මිනිස්සු පාරට බැස්සම තම්යි අතඩන්ගුවට ගත්තෙත්. මතක නැහැ වගෙ කතා කරන්න එපා


    දැන් නිදහස් කරලා තියෙන්නෙ එහෙම කියලනේ.. පාපොච්චාරණයක් තියෙනවා නම් කොහොමද නිදහස් වෙන්නේ ? මොන පක්ෂේ උනත් ස්ත්‍රී දුෂකයන්ට සමාවක් නෑ.. මිනිස්සු පාරට බැස්ස හැටි හොඳට මතකයි බන්.. එදා ඒවාට අපිත් කතා කරා..
    නමුත් අන්තිමේට උතුරට එක විදිහකුත් දකුණට තව විදිහකුත් අවශ්‍ය නෑනේ..
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    මුන් නහයෙන් අඬන්නේ නඩු තීන්දුව ආණ්ඩුවෙන් දීල වගේ :lol:

    තමන් ගාව සාක්ෂි තියනවනම් ඉහල උසාවියේ නඩුවක් දාන එකනේ කරන්න ඕනේ එළකිරියේ ත්‍රෙඩ් දාල හරියන්නේ නෑනේ :lol:

    තනුජක ඉන්නෙ අල්ලගත්ත නම් හරි :lol:
     

    DJU9

    Well-known member
  • Aug 10, 2007
    55,238
    4,977
    113
    සියනෑ කෝරළේ
    උබ කියන්නේ ආණ්ඩුවෙන් නිදහස් කෙරෙව්වා කියලාද?

    මන් කොහෙද බන් එහෙම කියල තියෙන්නෙ.. මෙතන ඇවිත් බොරුවට රඟන එකෙක් කෑගහනවා ඌ හිතන් ඉන්නෙ ඌට නපුංසකය කිවුව කියලා.. පිස්සු බල්ලෙක් වගේ දැන් මෙතන බුරනවා...
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    තනුජක ඉන්නෙ අල්ලගත්ත නම් හරි :lol:

    සිරාවට උසාවියේ තීරණ පිළිගන්න බැරිනම් ඉතින් ලංකාවෙන් යන එක තමයි කරන්න තියෙන්නේ :lol:

    සමහරවිට රජෙක් නඩු බලවනවට ආස ඇත්තේ :lol:
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    දැන් නිදහස් කරලා තියෙන්නෙ එහෙම කියලනේ.. පාපොච්චාරණයක් තියෙනවා නම් කොහොමද නිදහස් වෙන්නේ ? මොන පක්ෂේ උනත් ස්ත්‍රී දුෂකයන්ට සමාවක් නෑ.. මිනිස්සු පාරට බැස්ස හැටි හොඳට මතකයි බන්.. එදා ඒවාට අපිත් කතා කරා..
    නමුත් අන්තිමේට උතුරට එක විදිහකුත් දකුණට තව විදිහකුත් අවශ්‍ය නෑනේ..

    මච්න් උබ එක කාරනාව්ක් තෙරුම් ගන්න ඔනි. නඩුවක් අහන්නෙ ශාක්ශිමත. නඩුවට අව්ශය ශකශි නැත්තම් ඔනිම වැරදි කාරයෙක් නිදහ්ස් වෙනවා. එකයි මෙතන වෙලා තියෙන්නෙ.

    ශාක්ශි නැත්ත්ම් කොහොම්ද බන් දඩුවම් ඩෙන්නෙ??

    උතුරෙ උන් පිලි අරන් තියනවා. මුන් පිලිඅරන් තියනවද ?? පාපොච්ච්රනයක් නැහැ මුන් මුල ඉදලම් තර්ක කලෙ මුන් නිර්දොශි කියලා.
     

    ruwanjrc

    Well-known member
  • Sep 22, 2010
    22,327
    1,133
    113
    කෙහෙල් ගහේ
    අනේ මන්ද බන් , අද නිව්ස් වලට Lawyer කිව්වෙ මෙහෙම,

    මේ කෙල්ලව මරල දුශනය කරල, ඒත් ශුක්‍රානු ටෙස්ට් එකෙන් ඔප්පු වෙලා තියෙන්නේ මුන් නෙමේ කියල,. . මුන් එදා ගමෙත් ඉදල නෑ ලු. මුන් තුන් දෙනා බොරුවට අහුකරල පොලිසියේ උන් තරු අරන් ලූ.
    ඇත්ත මිනීමරුව නිදෑල්ලෙලූ..



    මෙහෙමත් වෙන්න ඉඩ තියෙනව, මේක කලින් ආන්ඩුකාලෙ හිටිය ස්ත්‍රි දූශක මන්ත්‍රියෙක්, ඇමතියෙක්ගෙ වැඩක් වෙන්න පුලුවන්, අර සාරුව සුනිල් වගේ,, පස්සෙ මුන් අහු කරා වෙන්නත් පුලුවන්.

    අපි දන්නෑ ඇත්ත නෑත්ත :yes:
     

    DJU9

    Well-known member
  • Aug 10, 2007
    55,238
    4,977
    113
    සියනෑ කෝරළේ
    ඔලුවෙ දිග පලල අනුව කතාකරන මාතෘකාව තොර ගනින් මොඩ යුගය ඉවරයි
    https://www.facebook.com/video.php?v=853557804715538


    මෙතන හැමදේටම උත්තරේ තියෙනවනේ.. ඒත් නියම වැරදිකරුවන්ට මොකද වෙන්නේ ?
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    චන් මම හරියටම දන්නෙ නෑහ සාරුවා සුනිල්ගෙ නඩුව ඉවර වෙලා ඌ වෑරදිකරුවෙක් උනාද කියලා.එහෙම උසාවියෙන් වෑරදිකාරයෙක් උනනම් ඌ ස්ත්‍රි දුශකයෙක් එහෙම නෑත්නම් උබටවත් මටවත් ඌ ස්ත්‍රි දුශකයෙක් නෙවේඊ විත්තිකරුවෙකු පමනඊ ඉතින් උබෙ කතා අදාලවෙනනෙ ඌ උසාවිය්යෙන් වෑරදිකරුවෙක් වෙලානන් විතරඉ මෙක තන්ගල්ල සබපතිටත් වෙන ඔන්නෙම එකෙකුටත් අදාලඊ.

    එතින් මම සරුවා ගැන මිනිසුන් උඩ්ගොශන කල එක ගැන කිවෙ
     

    Getapolos

    Banned
    May 14, 2015
    105
    22
    0
    දැන් නිදහස් කරලා තියෙන්නෙ එහෙම කියලනේ.. පාපොච්චාරණයක් තියෙනවා නම් කොහොමද නිදහස් වෙන්නේ ? මොන පක්ෂේ උනත් ස්ත්‍රී දුෂකයන්ට සමාවක් නෑ.. මිනිස්සු පාරට බැස්ස හැටි හොඳට මතකයි බන්.. එදා ඒවාට අපිත් කතා කරා..
    නමුත් අන්තිමේට උතුරට එක විදිහකුත් දකුණට තව විදිහකුත් අවශ්‍ය නෑනේ..

    :yes::yes::yes:
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    මෙතන හැමදේටම උත්තරේ තියෙනවනේ.. ඒත් නියම වැරදිකරුවන්ට මොකද වෙන්නේ ?

    නිතියෙන් වරදි කරුවෙක් නොවු කෙන්ක්ට දඩුවම් ඩෙන්න ක්‍රමයක් නැනැනෙ එක එතින් පව තමයි. පොලිසියෙ නොහැකියවත් බලපානව
     

    chami_84

    Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,825
    3,411
    113
    අනේ මන්ද බන් , අද නිව්ස් වලට Lawyer කිව්වෙ මෙහෙම,

    මේ කෙල්ලව මරල දුශනය කරල, ඒත් ශුක්‍රානු ටෙස්ට් එකෙන් ඔප්පු වෙලා තියෙන්නේ මුන් නෙමේ කියල,. . මුන් එදා ගමෙත් ඉදල නෑ ලු. මුන් තුන් දෙනා බොරුවට අහුකරල පොලිසියේ උන් තරු අරන් ලූ.
    ඇත්ත මිනීමරුව නිදෑල්ලෙලූ..



    මෙහෙමත් වෙන්න ඉඩ තියෙනව, මේක කලින් ආන්ඩුකාලෙ හිටිය ස්ත්‍රි දූශක මන්ත්‍රියෙක්, ඇමතියෙක්ගෙ වැඩක් වෙන්න පුලුවන්, අර සාරුව සුනිල් වගේ,, පස්සෙ මුන් අහු කරා වෙන්නත් පුලුවන්.

    අපි දන්නෑ ඇත්ත නෑත්ත :yes:

    film ekak hadanna maru story ekak ne meka:shocked:
     

    sarika406

    Well-known member
  • Jun 15, 2008
    2,404
    2,002
    113
    එතින් මම සරුවා ගැන මිනිසුන් උඩ්ගොශන කල එක ගැන කිවෙ

    "සතුටට කාරනාවක් තියනවා සරුවා වෙනුවෙන් පෙලපාලි ගිය මිනිසුන්ට දන්වත් අත්ත තෙරිම ගැන"

    උම්බ එක කිව්වෙ උපහාසයට සාරුව සුනිල් වෑරදිකරුවෙක් කියන මත්යෙ ඉන්දලා එහෙම නේද නමුත් මගෙ පිලිගෑනීම උබට එහෙම කිසිම විත්තිකරුවෙක් වරදකරුවෙක් කරන්න බෑ.
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    අනේ මන්ද බන් , අද නිව්ස් වලට Lawyer කිව්වෙ මෙහෙම,

    මේ කෙල්ලව මරල දුශනය කරල, ඒත් ශුක්‍රානු ටෙස්ට් එකෙන් ඔප්පු වෙලා තියෙන්නේ මුන් නෙමේ කියල,. . මුන් එදා ගමෙත් ඉදල නෑ ලු. මුන් තුන් දෙනා බොරුවට අහුකරල පොලිසියේ උන් තරු අරන් ලූ.
    ඇත්ත මිනීමරුව නිදෑල්ලෙලූ..



    මෙහෙමත් වෙන්න ඉඩ තියෙනව, මේක කලින් ආන්ඩුකාලෙ හිටිය ස්ත්‍රි දූශක මන්ත්‍රියෙක්, ඇමතියෙක්ගෙ වැඩක් වෙන්න පුලුවන්, අර සාරුව සුනිල් වගේ,, පස්සෙ මුන් අහු කරා වෙන්නත් පුලුවන්.

    අපි දන්නෑ ඇත්ත නෑත්ත :yes:

    :yes::yes::yes:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    "සතුටට කාරනාවක් තියනවා සරුවා වෙනුවෙන් පෙලපාලි ගිය මිනිසුන්ට දන්වත් අත්ත තෙරිම ගැන"

    උම්බ එක කිව්වෙ උපහාසයට සාරුව සුනිල් වෑරදිකරුවෙක් කියන මත්යෙ ඉන්දලා එහෙම නේද නමුත් මගෙ පිලිගෑනීම උබට එහෙම කිසිම විත්තිකරුවෙක් වරදකරුවෙක් කරන්න බෑ.

    සාරුව සුනිල් සැකකරුවෙක් පමණක් තමයි ඒත් අධිකරණ ක්‍රියාමාර්ගයකට ලක් වෙලා ඉන්න පුද්ගලයෙක් නිදහස් කරන්න කියල පෙළපාලි යන එකත් වැරදියි තමයි :P

     

    Hapuwa

    Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,175
    3,184
    113
    අනේ මන්ද බන් , අද නිව්ස් වලට Lawyer කිව්වෙ මෙහෙම,

    මේ කෙල්ලව මරල දුශනය කරල, ඒත් ශුක්‍රානු ටෙස්ට් එකෙන් ඔප්පු වෙලා තියෙන්නේ මුන් නෙමේ කියල,. . මුන් එදා ගමෙත් ඉදල නෑ ලු. මුන් තුන් දෙනා බොරුවට අහුකරල පොලිසියේ උන් තරු අරන් ලූ.
    ඇත්ත මිනීමරුව නිදෑල්ලෙලූ..



    මෙහෙමත් වෙන්න ඉඩ තියෙනව, මේක කලින් ආන්ඩුකාලෙ හිටිය ස්ත්‍රි දූශක මන්ත්‍රියෙක්, ඇමතියෙක්ගෙ වැඩක් වෙන්න පුලුවන්, අර සාරුව සුනිල් වගේ,, පස්සෙ මුන් අහු කරා වෙන්නත් පුලුවන්.

    අපි දන්නෑ ඇත්ත නෑත්ත :yes:

    matath oya scene ekama hithuna mokada pahugiya aanaduwe godak une anthimata merchcha/ gutikaapu ekaa weradi kaaraya wechcha ekane
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    සාරුව සුනිල් සැකකරුවෙක් පමණක් තමයි ඒත් අධිකරණ ක්‍රියාමාර්ගයකට ලක් වෙලා ඉන්න පුද්ගලයෙක් නිදහස් කරන්න කියල පෙළපාලි යන එකත් වැරදියි තමයි :P


    :lol::lol:
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    "සතුටට කාරනාවක් තියනවා සරුවා වෙනුවෙන් පෙලපාලි ගිය මිනිසුන්ට දන්වත් අත්ත තෙරිම ගැන"

    උම්බ එක කිව්වෙ උපහාසයට සාරුව සුනිල් වෑරදිකරුවෙක් කියන මත්යෙ ඉන්දලා එහෙම නේද නමුත් මගෙ පිලිගෑනීම උබට එහෙම කිසිම විත්තිකරුවෙක් වරදකරුවෙක් කරන්න බෑ.

    මම කතා කලෙ නිති පොයින්ට් එකෙන් නෙමයි මච්න්.