රහස් පෙදෙසේ වටිනාකම.........හා යහපාලනය..

ruwanjrc

Well-known member
  • Sep 22, 2010
    22,327
    1,133
    113
    කෙහෙල් ගහේ

    sarika406

    Well-known member
  • Jun 15, 2008
    2,404
    2,002
    113
    මම කතා කලෙ නිති පොයින්ට් එකෙන් නෙමයි මච්න්.

    මචන් මම එක පිලිගන්නව, නමුත් උබ මම ඈතුලු අපි හුන්ගදෙනෙකුගෙ තියනවා පොඩි ප්‍රශ්නයක් ඔය වගෙ කෙස් එකක දි අපි හිතන එකාම වරදකරු වියයුතුඊ කියල හිතෙන ගතියක් ඊට පස්සෙ අපි එක මත පිහිටල අර විත්තිකාරයට මිනිමරුව හොරා දුශකයා කියනව හිතපන් ඔය වගෙ චොදනාවකට ලක් වෙච්ච අහින්සක මනුස්සයෙකුට වෙන දෙ උ ඔටොම සමාජයට පිලිලයක් වෙනව.


    මට තියන ප්‍රශ්නෙ මම වෙනම කියල තියනවා

    Quote:
    Originally Posted by senal7 View Post
    උබලා කොටකෙතන වෙනුවෙන් මොනවද කලේ. මෙතන ත්‍රේඩ් ඇරිය එක විතරයි. ආන්ඩුවට ප්‍රෙශර් එකක් දුන්නද? බයියලා ටොයියලා කිය කියා ප්‍රාදේශීය මැති ඇමතිවරු පක්ශවලට කෙල ගත්තා. ඉතින් කොටකෙතන සීන් එක උබලමයි යට ගහගත්තේ. දෙමල කෙල්ල මැරුන එක ගැන සැකකාරයොත් දෙමල උන්නමයි. එහෙම කියලා දෙමලා මිනිහා කට වහන් හිටියද? කට වහන් හිටියනම් ඒකත් කොට කෙතනම තමයි. උබලා බුදිය ගත්තට යාපනේ දෙමලු සොඩා බොතලේ ඇරියා වගේ හිටියේ නැ. ඒකේ වරදත් ආන්ඩුවට දාලා දැන් එතනත් දේශපාලනේ කරහන්.. උබලා වැටුනු පහත් තත්වේ තේරෙනවා මෙ ත්‍රේඩ් එකෙන්ම.

    ලවෙනි එක මෙ දුශන සිද්දියට මුලින්ම අල්ලගන්න හෑදුවෙ නාවික හමුදාව නමුත් පොලිසිය සෑකකරුවො අල්ලගත්තට පස්සෙ සිද්දිය වෙනස් උනා

    මචන් මුලින්ම යාපනෙ දෙමල ජනතාව පෙන්නුවා ඊතාම වෑදගත් කාරනා 2ක්.
    1. ඔන එකෙකුට තවමත් උන්ව හොදට අන්දලා වෑඩ ගන්න පුලුවන් බව.
    2. යාපනෙ මිනිස්සුන්ට නීතිය පිලිබදව කිසිම වෑටහීමක් නොමෑති බව ඒනම් ඔවුන්ට අව්ශ්ය
    දෙමල චිත්‍රපටි වල තිබෙන නීති ක්‍රමයක් බව.

    අපි දකුනෙ මිනිස්සු ගත්තොත් කොච්චර බෑන්නත් උන්ට නීතිය ගෑන පොඩි හරි විශ්වාසයක් තියනව.
    අන්න ඒකඊ උතුරෙ සහ දකුන අතර වෙනස මෙකට පොලීසියත් හුගක් වගකියන්න ඔනෙ මොකද ඊස්සර උතුරෙ උපොලිසිය නීතිය ක්‍රියත්මක කරන්න බයවෙලා හිටියෙ දෑන් නම් ටික ටික නීතිය ක්‍රියාත්මක වෙනව.
     
    Last edited:

    Dilwaale

    Member
    Dec 12, 2014
    7,203
    761
    0
    11269980_10153233109901259_4448353160537190767_n.jpg
    උට්ටියේ දාන්න ප#ක් කතාකරහන්....:yes::yes::yes:
    1600 කුලී බලකායේ බොරු මඩ

    ජනපති එක්ක චායාරූපයේ ඉන්න මනුස්සයා (සුවිස් රන්ජන් ) අපරාධයට කිසිම සම්බන්දයක් නෑ වෙන එකක් තියා ඔහු ලංකාවෙත් නෑ ඔවු ජනපතිගේ ගොලයෙකුත් නෙවේ
    පොයියන් කියන්නේ අමු මෝඩ කබ්බන් පිරිසක් බව යලිත් ඔප්පු වෙනවා
    ඇත්ත දන ගන්න ඔහුගේම Facebook සටහන බලන්න
    1. ජනපති එක්ක චයාරුපයේ ඉන්න පුද්ගලයා ඔහු මේවනවිට ඉන්නෙත් සුවිස්ටර්ලන්තයේ - ඔහුගේ facebook එක https://www.facebook.com/swiss.ranjan.1?fref=ts
    ලංකාවේ නැති මනුස්සක් කොහොමද මේ අපරාධකරන්නේ
    2. සුවිස් රන්ජන්ගේ facebook සටහන - What the hell is this ?? Ha ... ha ..
    Mukanulilum past two days to a few online websites Punguditivu Vithya misconception about me in connection with the murder of one individual involved, I took the photos of political leaders, Punguditivu Vithya involved in the murder of the film combined with the informations laid exists released.
    Facebook ties Facebook friends told me about this; Vilakkamalikkumaru publicly asked for them, though. However, I've avoided it. Because "in the past thirty-five years of my political life cerupucum such diverse events as etirkontavan piraccinaiyakappat I did it."
    So we do not need to explain about this cerupucalkal wanted. Because of the "political kalppunarcciyinatum, hereby publishes regional tuvecattinatum carriers have been a reflection that" nothing difficult to understand.

    I am not an elusive as well, in the morning and in the evening cuvisilum Punguduthivu standing next cuvicilum. If we can understand that it was necessary to understand correctly. This explanation, however, that according to many Facebook relationships anpukkattalai ... (mukanulkalilum comments posted understand me support me with many thanks to anpullankal ..)

    11223556_1138273066198639_3224218848123770382_n.jpg


    මෙන්න මු ගේ ෆේස්බුක් එකවුන්ට් එක... https://www.facebook.com
    /photo.php?fbid=466031550238164&set=a.100434660131190.584.100004939680756&type=1&theater
     

    Dilwaale

    Member
    Dec 12, 2014
    7,203
    761
    0
    මචන් මම එක පිලිගන්නව, නමුත් උබ මම ඈතුලු අපි හුන්ගදෙනෙකුගෙ තියනවා පොඩි ප්‍රශ්නයක් ඔය වගෙ කෙස් එකක දි අපි හිතන එකාම වරදකරු වියයුතුඊ කියල හිතෙන ගතියක් ඊට පස්සෙ අපි එක මත පිහිටල අර විත්තිකාරයට මිනිමරුව හොරා දුශකයා කියනව හිතපන් ඔය වගෙ චොදනාවකට ලක් වෙච්ච අහින්සක මනුස්සයෙකුට වෙන දෙ උ ඔටොම සමාජයට පිලිලයක් වෙනව.


    මට තියන ප්‍රශ්නෙ මම වෙනම කියල තියනවා

    Quote:
    Originally Posted by senal7 View Post
    උබලා කොටකෙතන වෙනුවෙන් මොනවද කලේ. මෙතන ත්‍රේඩ් ඇරිය එක විතරයි. ආන්ඩුවට ප්‍රෙශර් එකක් දුන්නද? බයියලා ටොයියලා කිය කියා ප්‍රාදේශීය මැති ඇමතිවරු පක්ශවලට කෙල ගත්තා. ඉතින් කොටකෙතන සීන් එක උබලමයි යට ගහගත්තේ. දෙමල කෙල්ල මැරුන එක ගැන සැකකාරයොත් දෙමල උන්නමයි. එහෙම කියලා දෙමලා මිනිහා කට වහන් හිටියද? කට වහන් හිටියනම් ඒකත් කොට කෙතනම තමයි. උබලා බුදිය ගත්තට යාපනේ දෙමලු සොඩා බොතලේ ඇරියා වගේ හිටියේ නැ. ඒකේ වරදත් ආන්ඩුවට දාලා දැන් එතනත් දේශපාලනේ කරහන්.. උබලා වැටුනු පහත් තත්වේ තේරෙනවා මෙ ත්‍රේඩ් එකෙන්ම.

    ලවෙනි එක මෙ දුශන සිද්දියට මුලින්ම අල්ලගන්න හෑදුවෙ නාවික හමුදාව නමුත් පොලිසිය සෑකකරුවො අල්ලගත්තට පස්සෙ සිද්දිය වෙනස් උනා

    මචන් මුලින්ම යාපනෙ දෙමල ජනතාව පෙන්නුවා ඊතාම වෑදගත් කාරනා 2ක්.
    1. ඔන එකෙකුට තවමත් උන්ව හොදට අන්දලා වෑඩ ගන්න පුලුවන් බව.
    2. යාපනෙ මිනිස්සුන්ට නීතිය පිලිබදව කිසිම වෑටහීමක් නොමෑති බව ඒනම් ඔවුන්ට අව්ශ්ය
    දෙමල චිත්‍රපටි වල තිබෙන නීති ක්‍රමයක් බව.

    අපි දකුනෙ මිනිස්සු ගත්තොත් කොච්චර බෑන්නත් උන්ට නීතිය ගෑන පොඩි හරි විශ්වාසයක් තියනව.
    අන්න ඒකඊ උතුරෙ සහ දකුන අතර වෙනස මෙකට පොලීසියත් හුගක් වගකියන්න ඔනෙ මොකද ඊස්සර උතුරෙ උපොලිසිය නීතිය ක්‍රියත්මක කරන්න බයවෙලා හිටියෙ දෑන් නම් ටික ටික නීතිය ක්‍රියාත්මක වෙනව.
    :yes::yes::yes:
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    මචන් මම එක පිලිගන්නව, නමුත් උබ මම ඈතුලු අපි හුන්ගදෙනෙකුගෙ තියනවා පොඩි ප්‍රශ්නයක් ඔය වගෙ කෙස් එකක දි අපි හිතන එකාම වරදකරු වියයුතුඊ කියල හිතෙන ගතියක් ඊට පස්සෙ අපි එක මත පිහිටල අර විත්තිකාරයට මිනිමරුව හොරා දුශකයා කියනව හිතපන් ඔය වගෙ චොදනාවකට ලක් වෙච්ච අහින්සක මනුස්සයෙකුට වෙන දෙ උ ඔටොම සමාජයට පිලිලයක් වෙනව.


    මට තියන ප්‍රශ්නෙ මම වෙනම කියල තියනවා

    Quote:
    Originally Posted by senal7 View Post
    උබලා කොටකෙතන වෙනුවෙන් මොනවද කලේ. මෙතන ත්‍රේඩ් ඇරිය එක විතරයි. ආන්ඩුවට ප්‍රෙශර් එකක් දුන්නද? බයියලා ටොයියලා කිය කියා ප්‍රාදේශීය මැති ඇමතිවරු පක්ශවලට කෙල ගත්තා. ඉතින් කොටකෙතන සීන් එක උබලමයි යට ගහගත්තේ. දෙමල කෙල්ල මැරුන එක ගැන සැකකාරයොත් දෙමල උන්නමයි. එහෙම කියලා දෙමලා මිනිහා කට වහන් හිටියද? කට වහන් හිටියනම් ඒකත් කොට කෙතනම තමයි. උබලා බුදිය ගත්තට යාපනේ දෙමලු සොඩා බොතලේ ඇරියා වගේ හිටියේ නැ. ඒකේ වරදත් ආන්ඩුවට දාලා දැන් එතනත් දේශපාලනේ කරහන්.. උබලා වැටුනු පහත් තත්වේ තේරෙනවා මෙ ත්‍රේඩ් එකෙන්ම.

    ලවෙනි එක මෙ දුශන සිද්දියට මුලින්ම අල්ලගන්න හෑදුවෙ නාවික හමුදාව නමුත් පොලිසිය සෑකකරුවො අල්ලගත්තට පස්සෙ සිද්දිය වෙනස් උනා

    මචන් මුලින්ම යාපනෙ දෙමල ජනතාව පෙන්නුවා ඊතාම වෑදගත් කාරනා 2ක්.
    1. ඔන එකෙකුට තවමත් උන්ව හොදට අන්දලා වෑඩ ගන්න පුලුවන් බව.
    2. යාපනෙ මිනිස්සුන්ට නීතිය පිලිබදව කිසිම වෑටහීමක් නොමෑති බව ඒනම් ඔවුන්ට අව්ශ්ය
    දෙමල චිත්‍රපටි වල තිබෙන නීති ක්‍රමයක් බව.

    අපි දකුනෙ මිනිස්සු ගත්තොත් කොච්චර බෑන්නත් උන්ට නීතිය ගෑන පොඩි හරි විශ්වාසයක් තියනව.
    අන්න ඒකඊ උතුරෙ සහ දකුන අතර වෙනස මෙකට පොලීසියත් හුගක් වගකියන්න ඔනෙ මොකද ඊස්සර උතුරෙ උපොලිසිය නීතිය ක්‍රියත්මක කරන්න බයවෙලා හිටියෙ දෑන් නම් ටික ටික නීතිය ක්‍රියාත්මක වෙනව.

    නාවික හමුදාව අල්ලගෙන තියෙන්නෙ කොහෙද මච්න්??
    1 අවන්කවම තෙරුනෙ නැහැ උබ මොක්ඩ්ඩ අහන්නෙ කියල
    2 කාරනෙට අදාලව කියනවාන්ම් කොටි සන්විදානයට සහයට ඉන්න පිරිස් සමහරවිට සිවිල් නිතිය තකන්නෙ නැහැ කියල පෙන්නන කරන වැඩක් වෙන්න්ත් පුලුවන්. එ වගෙම අව්න්කව ගැනු ලමය වෙනුවෙන් පාරට බැහැපු මිනිස්සු ඉන්න්ත් පුලුවන්

    කොහොම උනත් මච්න්

    රටක මහජන්තාවට සදාරනය ඉශ්ට නොකරන පොලිසියක් එහි විපාක විදිය යුත්තෙමය..
     

    vishtcp

    Active member
  • Jul 27, 2013
    118
    25
    28
    උබලා කොටකෙතන වෙනුවෙන් මොනවද කලේ. මෙතන ත්‍රේඩ් ඇරිය එක විතරයි. ආන්ඩුවට ප්‍රෙශර් එකක් දුන්නද? බයියලා ටොයියලා කිය කියා ප්‍රාදේශීය මැති ඇමතිවරු පක්ශවලට කෙල ගත්තා. ඉතින් කොටකෙතන සීන් එක උබලමයි යට ගහගත්තේ. දෙමල කෙල්ල මැරුන එක ගැන සැකකාරයොත් දෙමල උන්නමයි. එහෙම කියලා දෙමලා මිනිහා කට වහන් හිටියද? කට වහන් හිටියනම් ඒකත් කොට කෙතනම තමයි. උබලා බුදිය ගත්තට යාපනේ දෙමලු සොඩා බොතලේ ඇරියා වගේ හිටියේ නැ. ඒකේ වරදත් ආන්ඩුවට දාලා දැන් එතනත් දේශපාලනේ කරහන්.. උබලා වැටුනු පහත් තත්වේ තේරෙනවා මෙ ත්‍රේඩ් එකෙන්ම.

    :yes::yes::yes::yes::yes:
     

    rocat90

    Well-known member
  • Dec 14, 2012
    10,841
    1,392
    113
    උට්ටියේ දාන්න ප#ක් කතාකරහන්....:yes::yes::yes:
    හා ගෙඩියෝ
    මන් ඕක දැම්මේ සුනිල් ව මතක් කරන්න ,සුනිල් ලා බලන් ගියාම එකයි
     

    Dilwaale

    Member
    Dec 12, 2014
    7,203
    761
    0
    හා ගෙඩියෝ
    මන් ඕක දැම්මේ සුනිල් ව මතක් කරන්න ,සුනිල් ලා බලන් ගියාම එකයි
    මතක්කරන්න සුනිල් උඹේ කවුද??? මහා එකාද???:lol::lol::lol:
     

    Pathumpiyasa

    Active member
  • Sep 5, 2013
    483
    165
    43
    රහස් පෙදෙසේ වටිනාකම.........හා යහපාලනය..

    කහවත්ක කොටකෙතන පාසල් දැරිය ස්ත්‍රි/මිනිමැරිම දූෂණය හා යාපනයේ පාසල් දැරියගේ ස්ත්‍රි/මිනිමැරීමේ දූෂණයේ පරීක්ෂන වාර්ථාව යහපාලන ආණ්ඩුවේ නපුංසකයින් අතට පත්විය...
    මෙන්න නිගමනය....
    කහවත්ත කොටකෙතන පාසල් දැරියගේ රහස් පෙදෙස කිසිම වටිනාකමක් නැති ලෝහයකින් සමන්විතය....
    නමුත් යාපනයේ පාසල් සිසුවියගේ රහස් පෙදෙස ඉතාමත් වටිනා රත්තරං හා මැණික් ඔබ්බවා නිම කර ඇත...
    හේම බලද්දි කහවත්තේ කොටකෙතන පාසල් සිසුවියගේ මිනිමැරම නිකම්ම මහජන ජූරියක කැදවීමටත්...
    යාපනය සිසුදැරියගේ මිනිමැරීම් ස්ත්‍රි දූෂණය විශේෂ ආරක්ෂිත ස්ථානයක කැදවීමටත් යහපාලන ආණ්ඩුවේ ජනපතිවරයා විසින් නියම කරන ලදී.....
    සියල්ලෝම මෙය අසා සතුටින් විසිර ගියෝය......


    නමුත් ගැටලුව නම් දකුණට එක විදිහකුත් උතුරට තව විදිහකුත් ඇයිද යන්නයි
    :D


    මචන් උබල වගේ උන් ඉන්නකල් සාරුවා සුනිල් වගේ උන් යහමින් වැජබෙන එක අහන්ඩ දෙයක් නෙමේ. මේ සිදුවෙච්ච දේට දේශ පලනෙ ගාගන්ඩ එපා. සමහර මිනීමරුවො කොච්චර එලියෙ ඉන්නවද සාක්කි නැතුව. අනික ජානාදිපති තුමා ඒ පෞලේ අය හම්බ වෙලා නීතිය ක්‍රියාත්මක කරන්ඩ පොරොන්දු වෙච්ච එකේ න් සමහර විට වෙන්ඩ ගිය ලොකු විනාශයක් වැලකුනා වෙන්ඩ පුලුවන්.අනික උබල වගෙ උන් ඉන්න රටක සාරුව සුනිල්ල පාටි දාන එක අහන්ඩදෙයක් නෙමේ. උබල ඔය උලුප්පන්ඩ හඩන පක්ශෙ බලයෙ ඉන්න කාලෙ සාරුව සුනිල්ල නිදහස් කරඩ්දි දාපු පොස්ට් එකේ ලින්ක් එක දාපන් බම්ප් එකක් දාන්ඩ මොකද උ 400 දූශනය. කරල තියෙඩ්ඩිත් කටවහගෙන ඉඩපු උබල. වගේ පින්පියො දැන්ද නගිට්ටෙ? ලැජ්ජඉ යකො අනික කහවතෙ උන් ගේ නඩුව අයුරුදු 3 ක් තියන් පොල් ගෑවද? උබලගේ මහලොකු පියා?
     

    iresh041

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    6,166
    1,693
    113
    Dream World
    මචන් උබල වගේ උන් ඉන්නකල් සාරුවා සුනිල් වගේ උන් යහමින් වැජබෙන එක අහන්ඩ දෙයක් නෙමේ. මේ සිදුවෙච්ච දේට දේශ පලනෙ ගාගන්ඩ එපා. සමහර මිනීමරුවො කොච්චර එලියෙ ඉන්නවද සාක්කි නැතුව. අනික ජානාදිපති තුමා ඒ පෞලේ අය හම්බ වෙලා නීතිය ක්‍රියාත්මක කරන්ඩ පොරොන්දු වෙච්ච එකේ න් සමහර විට වෙන්ඩ ගිය ලොකු විනාශයක් වැලකුනා වෙන්ඩ පුලුවන්.අනික උබල වගෙ උන් ඉන්න රටක සාරුව සුනිල්ල පාටි දාන එක අහන්ඩදෙයක් නෙමේ. උබල ඔය උලුප්පන්ඩ හඩන පක්ශෙ බලයෙ ඉන්න කාලෙ සාරුව සුනිල්ල නිදහස් කරඩ්දි දාපු පොස්ට් එකේ ලින්ක් එක දාපන් බම්ප් එකක් දාන්ඩ මොකද උ 400 දූශනය. කරල තියෙඩ්ඩිත් කටවහගෙන ඉඩපු උබල. වගේ පින්පියො දැන්ද නගිට්ටෙ? ලැජ්ජඉ යකො අනික කහවතෙ උන් ගේ නඩුව අයුරුදු 3 ක් තියන් පොල් ගෑවද? උබලගේ මහලොකු පියා?

    උයා දැන් කාවද නියෝජනය කරන්නේ..:eek:
     

    iresh041

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    6,166
    1,693
    113
    Dream World
    මචන් උබල වගේ උන් ඉන්නකල් සාරුවා සුනිල් වගේ උන් යහමින් වැජබෙන එක අහන්ඩ දෙයක් නෙමේ. මේ සිදුවෙච්ච දේට දේශ පලනෙ ගාගන්ඩ එපා. සමහර මිනීමරුවො කොච්චර එලියෙ ඉන්නවද සාක්කි නැතුව. අනික ජානාදිපති තුමා ඒ පෞලේ අය හම්බ වෙලා නීතිය ක්‍රියාත්මක කරන්ඩ පොරොන්දු වෙච්ච එකේ න් සමහර විට වෙන්ඩ ගිය ලොකු විනාශයක් වැලකුනා වෙන්ඩ පුලුවන්.අනික උබල වගෙ උන් ඉන්න රටක සාරුව සුනිල්ල පාටි දාන එක අහන්ඩදෙයක් නෙමේ. උබල ඔය උලුප්පන්ඩ හඩන පක්ශෙ බලයෙ ඉන්න කාලෙ සාරුව සුනිල්ල නිදහස් කරඩ්දි දාපු පොස්ට් එකේ ලින්ක් එක දාපන් බම්ප් එකක් දාන්ඩ මොකද උ 400 දූශනය. කරල තියෙඩ්ඩිත් කටවහගෙන ඉඩපු උබල. වගේ පින්පියො දැන්ද නගිට්ටෙ? ලැජ්ජඉ යකො අනික කහවතෙ උන් ගේ නඩුව අයුරුදු 3 ක් තියන් පොල් ගෑවද? උබලගේ මහලොකු පියා?

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1678926
     

    SadSandun

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,717
    2,500
    113
    Dehiwala
    What is the difference ? A police has used fabricated witness statements which are contradicting to prosecute Kotakethana case. May be the real assassin is still on the go. What can the yahapalanaya or rosi could do for the non performed police (2012) at that time.
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    උයා දැන් කාවද නියෝජනය කරන්නේ..:eek:

    උ කියලා තියන දෙ හරි මච්න්. සරුවා සුනිල් ට කෙල්ලො දුශ්නය කරන්න අනුබල දිපු මිනිහට ච්න්ඩෙ දාලා. කොටකෙත්න ගැනුන්ගෙ විමුක්තිය ගැන කතා කරන එක විහිලුවක්:):)
     

    sarika406

    Well-known member
  • Jun 15, 2008
    2,404
    2,002
    113
    මචන් උබල වගේ උන් ඉන්නකල් සාරුවා සුනිල් වගේ උන් යහමින් වැජබෙන එක අහන්ඩ දෙයක් නෙමේ. මේ සිදුවෙච්ච දේට දේශ පලනෙ ගාගන්ඩ එපා. සමහර මිනීමරුවො කොච්චර එලියෙ ඉන්නවද සාක්කි නැතුව. අනික ජානාදිපති තුමා ඒ පෞලේ අය හම්බ වෙලා නීතිය ක්‍රියාත්මක කරන්ඩ පොරොන්දු වෙච්ච එකේ න් සමහර විට වෙන්ඩ ගිය ලොකු විනාශයක් වැලකුනා වෙන්ඩ පුලුවන්.අනික උබල වගෙ උන් ඉන්න රටක සාරුව සුනිල්ල පාටි දාන එක අහන්ඩදෙයක් නෙමේ. උබල ඔය උලුප්පන්ඩ හඩන පක්ශෙ බලයෙ ඉන්න කාලෙ සාරුව සුනිල්ල නිදහස් කරඩ්දි දාපු පොස්ට් එකේ ලින්ක් එක දාපන් බම්ප් එකක් දාන්ඩ මොකද උ 400 දූශනය. කරල තියෙඩ්ඩිත් කටවහගෙන ඉඩපු උබල. වගේ පින්පියො දැන්ද නගිට්ටෙ? ලැජ්ජඉ යකො අනික කහවතෙ උන් ගේ නඩුව අයුරුදු 3 ක් තියන් පොල් ගෑවද? උබලගේ මහලොකු පියා?

    අන්න නියම කතාව. අපිට මොකටද උසාවි පොලිසි .උසාවි කුඩු කරමු,පාරෙ ටයර් පුච්චලා හර්තාල් කරල පොලිසියට ගහමු විත්තිකරුවොන්ගෙ ගෙවල් පුච්චලා උන්වත් මරමු , සාක්කි තිබ්බත් නෑත්තත් අපිට හිතෙන එකා වෑරදිකරු කරමු. උබ හිතුවද නීතිය කියන්නෙ ක්ශනික නුඩ්ල්ස් වගෙ එකක් කියලා දාපු ගමන් ප්‍රතිපල එන්න. නීතිය කල් ගන්නව නමුත් එක සාපෙක්ශව සාදාරන ක්‍රමයක්.
     

    Dilwaale

    Member
    Dec 12, 2014
    7,203
    761
    0
    උ කියලා තියන දෙ හරි මච්න්. සරුවා සුනිල් ට කෙල්ලො දුශ්නය කරන්න අනුබල දිපු මිනිහට ච්න්ඩෙ දාලා. කොටකෙත්න ගැනුන්ගෙ විමුක්තිය ගැන කතා කරන එක විහිලුවක්:):)
    එතකොට මෙයා කතාකරන විමුක්තිය උඹලට හරි ලොකුයි නේද??? අනේ හුකේ!!!!:lol::lol::lol:
    11350552_1603648416579366_6761921072652684504_n.jpg
     

    prabo22

    Well-known member
  • May 25, 2010
    12,637
    1,577
    113
    kotaketha policyata set wela galak dekak gahuwa nam thawath kawuru hari ahiskyek hire dhanda thibuna,,