Deveni video eke awulak thiyenawa,
Biyyek nowemi...but meka boru edit ekk kali kapala dala tiyeene..mewanm 2.50 wada
ඔව් කලුසුදු ටීවී තිබ්බ කාලෙ එකක් ඒක....Deveni video eke awulak thiyenawa,
,ado ehemada mama hithuwemu unpkale kiyapu ekak kiyala.Biyyek nowemi...but meka boru edit ekk kali kapala dala tiyeene..mewanm 2.50 wada
පොඩ්ඩක් හිටපන්. මම මේ thread එකක් book mark කරගත්තා. හදිස්සියට වැඩ එක්ක වෙලාවක් නැහැ. උඹේ ජංගිය ඔලුවෙන් ගලවන්නේ. පොඩි වෙලාවක් දියන්මේන් හොරාට හොරා කියනව. දුවල වරෙන්. @erozan @ESL @nicjosh83
හායි. අරූට උක දීල ඉවරවෙලා වරෙන්කොපොඩ්ඩක් හිටපන්. මම මේ thread එකක් book mark කරගත්තා. හදිස්සියට වැඩ එක්ක වෙලාවක් නැහැ. උඹේ ජංගිය ඔලුවෙන් ගලවන්නේ. පොඩි වෙලාවක් දියන්![]()