රාජයේ වැටුප් පරිවර්තනය (ගුරු වෘතිය )

rock pora

Well-known member
  • May 18, 2011
    11,954
    2,798
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    ube nenda Degree da?
    degree na bn MED kiyala ekak bn karala thiyenne

    ela machan :)

    Appata siiri Teaching walata mechara gewanawada matath hithila thiyenne Government job ekkata yanna Gedarin bara bare Appa
    uba malli danmama giyoth hena ganak hoyaganna puluvan.teaching thama bn honda.mokada awrudde masa 3k padith ekka gedara.tusion karalath hoyanna puluvan bn:yes::yes::yes:



    ela machan
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,954
    2,798
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    MED keewe diplomada ? maaseta den keeyak enawada ban? teaching hodai ban kellonta ehemanan..padith hodai :) wedath adui :)

    eka neme uba teaching yannada yanne :D
    Mster of Education kiyana ekata bn.mn danna vidiyata Msc eka vageda koheda bn.maseta 54813.83 k bn :D loan ekakata 6k da koheda kapenava.
    vada karana keneknm vada aduvak na bn :D samahara teachersla karanne scholl ekata gihin nidagena ena ekane,ehemath nathnm poddak mona hari karana ekai.eth samahara aya kapavimen karanava bn marigena,papers tikath hora nathuva balala lakunuth ekkama papersuth denava.samahara aya karanne hora lakunu tikak denava papers nathuva
    habai bn ape eva tharam tension na bn :D ra eli venakan dangalanna one na bn.7:30-1:30 venakan vitharai

    mamanm teaching karanne na bn :D hethuvak thiyenava.eka methana kiyannanm bariyoo :D

    moko ubata teaching karanna hithunavath da :P
     

    elektro

    Well-known member
  • Apr 18, 2011
    6,876
    9,383
    113
    Tropical Island Of Sri Lanka
    Mster of Education kiyana ekata bn.mn danna vidiyata Msc eka vageda koheda bn.maseta 54813.83 k bn :D loan ekakata 6k da koheda kapenava.
    vada karana keneknm vada aduvak na bn :D samahara teachersla karanne scholl ekata gihin nidagena ena ekane,ehemath nathnm poddak mona hari karana ekai.eth samahara aya kapavimen karanava bn marigena,papers tikath hora nathuva balala lakunuth ekkama papersuth denava.samahara aya karanne hora lakunu tikak denava papers nathuva
    habai bn ape eva tharam tension na bn :D ra eli venakan dangalanna one na bn.7:30-1:30 venakan vitharai

    mamanm teaching karanne na bn :D hethuvak thiyenava.eka methana kiyannanm bariyoo :D

    moko ubata teaching karanna hithunavath da :P

    අනිවා stress free :D ක්ලාස් ටිකකුත් කරානම් ගොඩ.. මොනව වුනත් ගුරු වෘත්තිය කියන්නේ ගොඩක් වටින වෘත්තියක්. අපි අද ඉන්නෙත් ඉස්කෝලේ ගුරුවරු නිසානේ.

    නෑ මේවා දාලා කරන්න බෑ බං..lecture වගේ යන්න අදහසක් තියෙයි පස්සේ කාලෙක :P
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,954
    2,798
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    අනිවා stress free :D ක්ලාස් ටිකකුත් කරානම් ගොඩ.. මොනව වුනත් ගුරු වෘත්තිය කියන්නේ ගොඩක් වටින වෘත්තියක්. අපි අද ඉන්නෙත් ඉස්කෝලේ ගුරුවරු නිසානේ.

    නෑ මේවා දාලා කරන්න බෑ බං..lecture වගේ යන්න අදහසක් තියෙයි පස්සේ කාලෙක :P
    aniva tusion karanna one.ethakota thama bn ganak hoyaganna puluvan
    lecturer kenek venavanm ithn itath vada hondai bn :D

    Ah E code eke neda? Dan type karanna kammali bn.
    ubalata ithin meva thama type karanna kammai :angry::angry::angry::angry: