Appata siiri Teaching walata mechara gewanawada matath hithila thiyenne Government job ekkata yanna Gedarin bara bare Appa
degree na bn MED kiyala ekak bn karala thiyenneube nenda Degree da?
ela machanbump

uba malli danmama giyoth hena ganak hoyaganna puluvan.teaching thama bn honda.mokada awrudde masa 3k padith ekka gedara.tusion karalath hoyanna puluvan bnAppata siiri Teaching walata mechara gewanawada matath hithila thiyenne Government job ekkata yanna Gedarin bara bare Appa



ela machanBUMP
wedath adui

Mster of Education kiyana ekata bn.mn danna vidiyata Msc eka vageda koheda bn.maseta 54813.83 k bnMED keewe diplomada ? maaseta den keeyak enawada ban? teaching hodai ban kellonta ehemanan..padith hodaiwedath adui
![]()
eka neme uba teaching yannada yanne![]()
loan ekakata 6k da koheda kapenava.
samahara teachersla karanne scholl ekata gihin nidagena ena ekane,ehemath nathnm poddak mona hari karana ekai.eth samahara aya kapavimen karanava bn marigena,papers tikath hora nathuva balala lakunuth ekkama papersuth denava.samahara aya karanne hora lakunu tikak denava papers nathuva
ra eli venakan dangalanna one na bn.7:30-1:30 venakan vitharai
hethuvak thiyenava.eka methana kiyannanm bariyoo 

Mster of Education kiyana ekata bn.mn danna vidiyata Msc eka vageda koheda bn.maseta 54813.83 k bnloan ekakata 6k da koheda kapenava.
vada karana keneknm vada aduvak na bnsamahara teachersla karanne scholl ekata gihin nidagena ena ekane,ehemath nathnm poddak mona hari karana ekai.eth samahara aya kapavimen karanava bn marigena,papers tikath hora nathuva balala lakunuth ekkama papersuth denava.samahara aya karanne hora lakunu tikak denava papers nathuva
habai bn ape eva tharam tension na bnra eli venakan dangalanna one na bn.7:30-1:30 venakan vitharai
mamanm teaching karanne na bnhethuvak thiyenava.eka methana kiyannanm bariyoo
moko ubata teaching karanna hithunavath da![]()
ක්ලාස් ටිකකුත් කරානම් ගොඩ.. මොනව වුනත් ගුරු වෘත්තිය කියන්නේ ගොඩක් වටින වෘත්තියක්. අපි අද ඉන්නෙත් ඉස්කෝලේ ගුරුවරු නිසානේ.
aniva tusion karanna one.ethakota thama bn ganak hoyaganna puluvanඅනිවා stress freeක්ලාස් ටිකකුත් කරානම් ගොඩ.. මොනව වුනත් ගුරු වෘත්තිය කියන්නේ ගොඩක් වටින වෘත්තියක්. අපි අද ඉන්නෙත් ඉස්කෝලේ ගුරුවරු නිසානේ.
නෑ මේවා දාලා කරන්න බෑ බං..lecture වගේ යන්න අදහසක් තියෙයි පස්සේ කාලෙක![]()

ubalata ithin meva thama type karanna kammaiAh E code eke neda? Dan type karanna kammali bn.



