රාජයේ වැටුප් පරිවර්තනය (ගුරු වෘතිය )
මචන් අපේ නැන්දා කෙනෙක්ගේ වැටුප් පරිවර්තනේ කියලා තියෙන එක තේරෙන්නේ නැ බන්.මට තේරෙන්නෙත් නැ
මේකේ පොඩි දේවල් වගයක් දැනගන්න ඕනේ.මේවා ගැන දන්නා කෙනෙක් ඉන්නවනම් මට තේරුම් කරලා දියන්කෝ 
ඔකේ තියෙන 2017.10.01 වැටුප් වර්ධකයේ ,
1.උපලේඛන I ,II අනුව වැටුප් තලය කියන එකේ මොකද්ද මේ උපලේඛන කියන්නේ?
2.මේකේ දාලා තියෙනවා රු 76990.00+910 කියල.මොකද්ද මේ 910 කියන්නේ?
දැන් මේකේ රු 76990.00 කියලා තිබ්බට pay slip එකේ තියෙන්නේ රු 60928.00 කියලා.
අනේ බන් දන්නා කෙනෙක් ඉන්නවනම් මට මේ ටික පැහැදිලිව කියලා දෙන්නකෝ.එයා ගිහින් මේක කොට්ඨාශේන් ද කොහෙද අහලා ඒ උනාට තේරෙන්න කියලා දුන්නේ නැහැල්ලු එතනින්
දන්නේ නැත්නම් bump එකක් හරි දාගෙන යන්න.රෙප් ++++++ දෙනවා හැමෝටම

මචන් අපේ නැන්දා කෙනෙක්ගේ වැටුප් පරිවර්තනේ කියලා තියෙන එක තේරෙන්නේ නැ බන්.මට තේරෙන්නෙත් නැ
මේකේ පොඩි දේවල් වගයක් දැනගන්න ඕනේ.මේවා ගැන දන්නා කෙනෙක් ඉන්නවනම් මට තේරුම් කරලා දියන්කෝ 
ඔකේ තියෙන 2017.10.01 වැටුප් වර්ධකයේ ,
1.උපලේඛන I ,II අනුව වැටුප් තලය කියන එකේ මොකද්ද මේ උපලේඛන කියන්නේ?

2.මේකේ දාලා තියෙනවා රු 76990.00+910 කියල.මොකද්ද මේ 910 කියන්නේ?
දැන් මේකේ රු 76990.00 කියලා තිබ්බට pay slip එකේ තියෙන්නේ රු 60928.00 කියලා.
අනේ බන් දන්නා කෙනෙක් ඉන්නවනම් මට මේ ටික පැහැදිලිව කියලා දෙන්නකෝ.එයා ගිහින් මේක කොට්ඨාශේන් ද කොහෙද අහලා ඒ උනාට තේරෙන්න කියලා දුන්නේ නැහැල්ලු එතනින්

දන්නේ නැත්නම් bump එකක් හරි දාගෙන යන්න.රෙප් ++++++ දෙනවා හැමෝටම





