රාජිත චම්පික කුමන්ත්‍රනය රනිල් පරදවයි

C h o p p e

Well-known member
  • Dec 27, 2010
    11,916
    704
    113
    පාතාලේ
    "මහනුවර රැල්ලත් / දහසක් බාධා මැද සජිත් ගේ හැකියාවත්(රාජපක්ෂ බලකොටුව තුල )"


    ලොල්....:D උබට වැරදිලා සහෝදරයා....
    මොකද්ද වැරැද්ද ?
     

    djjaya

    Well-known member
  • Feb 16, 2013
    6,244
    1,394
    113
    место неизвестн&
    ගොන් උලමො.. රාජිතල, චම්පිකල හින්ද තමයි ඔහොම හරි unp ආණ්ඩුවක් හදන්න පුළුවන් උනේ.අපිත් unp එකට චන්දෙ දැම්මෙ ඒ මිනිස්සු හින්ද. එහෙම නැති උනානම් ඉතින් මැදමුලන අප්පච්චි තාම රජකමේ.
     

    djjaya

    Well-known member
  • Feb 16, 2013
    6,244
    1,394
    113
    место неизвестн&
    ලොල්....:D උබට වැරදිලා සහෝදරයා.... ජනාධිපතිවරණයට රාජිත හිරුණිකා චම්පික ගේ සහභාගීත්වය මෙන්ම වේදිකාව තුල වාග් විලාශය බලපෑවා තමයි එවකට පැවති රාජපක්ෂ රෙජීමය පරාජය කරන්න.... නමුත් හිතන්න එපා මෙවර මහමැතිවරණයට ඔවුන්ගේ සහභාගීත්වය ලොකු දෙයක් කලා කියලා... :D

    UNP එකේ ජයග්‍රහණයට මූලිකවම බලපෑවේ හරීන් ප්‍රමුඛ බදුල්ල රැල්ලත් / මහනුවර රැල්ලත් / දහසක් බාධා මැද සජිත් ගේ හැකියාවත්(රාජපක්ෂ බලකොටුව තුල ) /කොළඹ දිස්ත්‍රික්කයට තරඟ වැදුනු අතිශය තරඟකාරී උගත් අපේක්ෂකයන් නිසයි මෙවැනි ජයග්‍රහණයක් ලැබුවේ...

    උබ හිතනවද චම්පික හෙළ උරුමෙන් ඉල්ලුවා නම් පාර්ලිමේන්තු එයි කියලා...??? :rofl:හික්... :Pපැවතුන තත්වය තුළ කොහෙත්ම හෙළ උරුමෙට ඡන්ද පදනමක් තිබ්බේ නෑ... ස්ථානෝචිත ප්‍රඥ්ඥාව යොදවලා තමයි UNP එකට හේත්තු උනේ.. අච්චර රනිල්ව විවේඡනය කරපු රතන හාමුදූරුවෝ චම්පිකලා ජීවිතේට UNP එකත් එක්ක ඒවී කියලා හිතනවද???:rofl: චම්පිකලා බොහොම කපටි විදියටයි දේශපාලනේ කරන්නේ... වාසි පැත්තට හෝයියා...:oo: ප්‍රතිපත්තියක් නැති මිනිස්සු.එයාගේ උගත් කම වෙනයි...
    11.gif
    අනික් පැත්තත් අපි දන්නවා..(රිගාර්ඩින්ග් ඩිවොස් කේස්:P)

    හිරුණිකා ප්‍රාදේශිය සභා ඡන්දෙන් එක්ල්ක්ෂය පන්නලා මනාප ගත්තා.ඒත් මෙවර 70i..චම්පික / හිරුණිකා ආව එකෙන් තමයි රෝසිලා මංජු ශ්‍රී ලා වගේ පතාක UNP කාරයෝ හැලුනේ...:oo:

    ගාල්ල වගේ නෙමෙයි.. කොළඹ හොඳ උගත් ඡන්දදායකයෝ පිරිසක් ඉන්නේ.. ගිය පාර ලිස්ට් එකෙන් ආපු හර්ෂ / එරාන් වගේ අය මේ පාර කතිරෙන් පාර්ලිමේන්තු යැවුවේ අන්න ඒ අයට වටිනාකමක් දෙන්න ඕනේ නිසා... ලැබිය යුත්තාට එය ලැබිය යුතුමයි... ඒ නිසා කවුරු හරි කියනවා නම් මේ රාජිතලා චම්පිකලා නිසා ගොඩ ගියා කියලා ඒක මහ මෝඩ කථාවක්...:lol:
    :baffled::no::rofl:
     

    Rated_R

    Well-known member
  • Apr 7, 2010
    6,820
    3,608
    113
    Internet
    ලොල්....:D උබට වැරදිලා සහෝදරයා.... ජනාධිපතිවරණයට රාජිත හිරුණිකා චම්පික ගේ සහභාගීත්වය මෙන්ම වේදිකාව තුල වාග් විලාශය බලපෑවා තමයි එවකට පැවති රාජපක්ෂ රෙජීමය පරාජය කරන්න.... නමුත් හිතන්න එපා මෙවර මහමැතිවරණයට ඔවුන්ගේ සහභාගීත්වය ලොකු දෙයක් කලා කියලා... :D

    UNP එකේ ජයග්‍රහණයට මූලිකවම බලපෑවේ හරීන් ප්‍රමුඛ බදුල්ල රැල්ලත් / මහනුවර රැල්ලත් / දහසක් බාධා මැද සජිත් ගේ හැකියාවත්(රාජපක්ෂ බලකොටුව තුල ) /කොළඹ දිස්ත්‍රික්කයට තරඟ වැදුනු අතිශය තරඟකාරී උගත් අපේක්ෂකයන් නිසයි මෙවැනි ජයග්‍රහණයක් ලැබුවේ...

    උබ හිතනවද චම්පික හෙළ උරුමෙන් ඉල්ලුවා නම් පාර්ලිමේන්තු එයි කියලා...??? :rofl:හික්... :Pපැවතුන තත්වය තුළ කොහෙත්ම හෙළ උරුමෙට ඡන්ද පදනමක් තිබ්බේ නෑ... ස්ථානෝචිත ප්‍රඥ්ඥාව යොදවලා තමයි UNP එකට හේත්තු උනේ.. අච්චර රනිල්ව විවේඡනය කරපු රතන හාමුදූරුවෝ චම්පිකලා ජීවිතේට UNP එකත් එක්ක ඒවී කියලා හිතනවද???:rofl: චම්පිකලා බොහොම කපටි විදියටයි දේශපාලනේ කරන්නේ... වාසි පැත්තට හෝයියා...:oo: ප්‍රතිපත්තියක් නැති මිනිස්සු.එයාගේ උගත් කම වෙනයි...
    11.gif
    අනික් පැත්තත් අපි දන්නවා..(රිගාර්ඩින්ග් ඩිවොස් කේස්:P)

    හිරුණිකා ප්‍රාදේශිය සභා ඡන්දෙන් එක්ල්ක්ෂය පන්නලා මනාප ගත්තා.ඒත් මෙවර 70i..චම්පික / හිරුණිකා ආව එකෙන් තමයි රෝසිලා මංජු ශ්‍රී ලා වගේ පතාක UNP කාරයෝ හැලුනේ...:oo:

    ගාල්ල වගේ නෙමෙයි.. කොළඹ හොඳ උගත් ඡන්දදායකයෝ පිරිසක් ඉන්නේ.. ගිය පාර ලිස්ට් එකෙන් ආපු හර්ෂ / එරාන් වගේ අය මේ පාර කතිරෙන් පාර්ලිමේන්තු යැවුවේ අන්න ඒ අයට වටිනාකමක් දෙන්න ඕනේ නිසා... ලැබිය යුත්තාට එය ලැබිය යුතුමයි... ඒ නිසා කවුරු හරි කියනවා නම් මේ රාජිතලා චම්පිකලා නිසා ගොඩ ගියා කියලා ඒක මහ මෝඩ කථාවක්...:lol:
    :yes::yes::yes::yes:

    Agreed!! :yes::yes: Champika nam balapemak kala kiyamuko miniha dakshayi! Eth minihath Fonseka kenek wenawa thaniyen awa nam :rofl::rofl:
    karannama deyak nathi nisa Champika UNP ekath ekka awe :) Minissu hebei champika nisa nam tikak chande denna athi sinhala baudda chanda :yes:

    Rajitha manapa ochchara gaththta pora chora :angry::angry: pora hena balapemak kala nam kaluthara dinanna epaya :rolleyes: mata nam uu Ranil ekka inna wimal weerawansa kenek :D

    Hirunika gena wadiya katha ona naha! Anukampa chanda nathnam muna balala dipuwa :angry:
     
    Last edited:

    tharakato

    Well-known member
  • Jul 26, 2007
    11,447
    724
    113
    Sri Lanka
    Hoda padam machan Hirunikawa dinewwata achchara amaru kale UNP eke indapu Rosy wage aya paraddala :yes::yes: Maju Sri lawa ehemath eliyata dala :dull::dull: Kalakiruna ewa ahapuwama CMB wala UNP un gena

    අපි චන්දෙ දුන්නේ නැහැ බන් පක්ෂයෙන් පිට අයට. :no: හිරුනිකා ට කොලන්නාවේ චන්ද තියනවා. පාටලී චම්පිකට නම් අපේ මෝඩයෝ චන්දේ දීල තියනවා. :dull:
     

    tharakato

    Well-known member
  • Jul 26, 2007
    11,447
    724
    113
    Sri Lanka
    මහින්දව එලවපු රාඡිත,චම්පිකට රනිල් මොකෙද්ද:P

    රනිල් ගේ plan නැත්නම් රාජිත චම්පික තාමත් මහින්ද රාජපක්ෂ ආණ්ඩුවක ඉන්නවා :D
     

    tharakato

    Well-known member
  • Jul 26, 2007
    11,447
    724
    113
    Sri Lanka
    ලොල්....:D උබට වැරදිලා සහෝදරයා.... ජනාධිපතිවරණයට රාජිත හිරුණිකා චම්පික ගේ සහභාගීත්වය මෙන්ම වේදිකාව තුල වාග් විලාශය බලපෑවා තමයි එවකට පැවති රාජපක්ෂ රෙජීමය පරාජය කරන්න.... නමුත් හිතන්න එපා මෙවර මහමැතිවරණයට ඔවුන්ගේ සහභාගීත්වය ලොකු දෙයක් කලා කියලා... :D

    UNP එකේ ජයග්‍රහණයට මූලිකවම බලපෑවේ හරීන් ප්‍රමුඛ බදුල්ල රැල්ලත් / මහනුවර රැල්ලත් / දහසක් බාධා මැද සජිත් ගේ හැකියාවත්(රාජපක්ෂ බලකොටුව තුල ) /කොළඹ දිස්ත්‍රික්කයට තරඟ වැදුනු අතිශය තරඟකාරී උගත් අපේක්ෂකයන් නිසයි මෙවැනි ජයග්‍රහණයක් ලැබුවේ...

    උබ හිතනවද චම්පික හෙළ උරුමෙන් ඉල්ලුවා නම් පාර්ලිමේන්තු එයි කියලා...??? :rofl:හික්... :Pපැවතුන තත්වය තුළ කොහෙත්ම හෙළ උරුමෙට ඡන්ද පදනමක් තිබ්බේ නෑ... ස්ථානෝචිත ප්‍රඥ්ඥාව යොදවලා තමයි UNP එකට හේත්තු උනේ.. අච්චර රනිල්ව විවේඡනය කරපු රතන හාමුදූරුවෝ චම්පිකලා ජීවිතේට UNP එකත් එක්ක ඒවී කියලා හිතනවද???:rofl: චම්පිකලා බොහොම කපටි විදියටයි දේශපාලනේ කරන්නේ... වාසි පැත්තට හෝයියා...:oo: ප්‍රතිපත්තියක් නැති මිනිස්සු.එයාගේ උගත් කම වෙනයි...
    11.gif
    අනික් පැත්තත් අපි දන්නවා..(රිගාර්ඩින්ග් ඩිවොස් කේස්:P)

    හිරුණිකා ප්‍රාදේශිය සභා ඡන්දෙන් එක්ල්ක්ෂය පන්නලා මනාප ගත්තා.ඒත් මෙවර 70i..චම්පික / හිරුණිකා ආව එකෙන් තමයි රෝසිලා මංජු ශ්‍රී ලා වගේ පතාක UNP කාරයෝ හැලුනේ...:oo:

    ගාල්ල වගේ නෙමෙයි.. කොළඹ හොඳ උගත් ඡන්දදායකයෝ පිරිසක් ඉන්නේ.. ගිය පාර ලිස්ට් එකෙන් ආපු හර්ෂ / එරාන් වගේ අය මේ පාර කතිරෙන් පාර්ලිමේන්තු යැවුවේ අන්න ඒ අයට වටිනාකමක් දෙන්න ඕනේ නිසා... ලැබිය යුත්තාට එය ලැබිය යුතුමයි... ඒ නිසා කවුරු හරි කියනවා නම් මේ රාජිතලා චම්පිකලා නිසා ගොඩ ගියා කියලා ඒක මහ මෝඩ කථාවක්...:lol:

    100% agreed rep +
     
    • Like
    Reactions: C h o p p e

    Superman101

    Well-known member
  • Jul 3, 2015
    1,219
    946
    113
    ලොල්....:D උබට වැරදිලා සහෝදරයා.... ජනාධිපතිවරණයට රාජිත හිරුණිකා චම්පික ගේ සහභාගීත්වය මෙන්ම වේදිකාව තුල වාග් විලාශය බලපෑවා තමයි එවකට පැවති රාජපක්ෂ රෙජීමය පරාජය කරන්න.... නමුත් හිතන්න එපා මෙවර මහමැතිවරණයට ඔවුන්ගේ සහභාගීත්වය ලොකු දෙයක් කලා කියලා... :D

    UNP එකේ ජයග්‍රහණයට මූලිකවම බලපෑවේ හරීන් ප්‍රමුඛ බදුල්ල රැල්ලත් / මහනුවර රැල්ලත් / දහසක් බාධා මැද සජිත් ගේ හැකියාවත්(රාජපක්ෂ බලකොටුව තුල ) /කොළඹ දිස්ත්‍රික්කයට තරඟ වැදුනු අතිශය තරඟකාරී උගත් අපේක්ෂකයන් නිසයි මෙවැනි ජයග්‍රහණයක් ලැබුවේ...

    උබ හිතනවද චම්පික හෙළ උරුමෙන් ඉල්ලුවා නම් පාර්ලිමේන්තු එයි කියලා...??? :rofl:හික්... :Pපැවතුන තත්වය තුළ කොහෙත්ම හෙළ උරුමෙට ඡන්ද පදනමක් තිබ්බේ නෑ... ස්ථානෝචිත ප්‍රඥ්ඥාව යොදවලා තමයි UNP එකට හේත්තු උනේ.. අච්චර රනිල්ව විවේඡනය කරපු රතන හාමුදූරුවෝ චම්පිකලා ජීවිතේට UNP එකත් එක්ක ඒවී කියලා හිතනවද???:rofl: චම්පිකලා බොහොම කපටි විදියටයි දේශපාලනේ කරන්නේ... වාසි පැත්තට හෝයියා...:oo: ප්‍රතිපත්තියක් නැති මිනිස්සු.එයාගේ උගත් කම වෙනයි...
    11.gif
    අනික් පැත්තත් අපි දන්නවා..(රිගාර්ඩින්ග් ඩිවොස් කේස්:P)

    හිරුණිකා ප්‍රාදේශිය සභා ඡන්දෙන් එක්ල්ක්ෂය පන්නලා මනාප ගත්තා.ඒත් මෙවර 70i..චම්පික / හිරුණිකා ආව එකෙන් තමයි රෝසිලා මංජු ශ්‍රී ලා වගේ පතාක UNP කාරයෝ හැලුනේ...:oo:

    ගාල්ල වගේ නෙමෙයි.. කොළඹ හොඳ උගත් ඡන්දදායකයෝ පිරිසක් ඉන්නේ.. ගිය පාර ලිස්ට් එකෙන් ආපු හර්ෂ / එරාන් වගේ අය මේ පාර කතිරෙන් පාර්ලිමේන්තු යැවුවේ අන්න ඒ අයට වටිනාකමක් දෙන්න ඕනේ නිසා... ලැබිය යුත්තාට එය ලැබිය යුතුමයි... ඒ නිසා කවුරු හරි කියනවා නම් මේ රාජිතලා චම්පිකලා නිසා ගොඩ ගියා කියලා ඒක මහ මෝඩ කථාවක්...:lol:

    ජනදිපතිවරණයෙන් MR පරාජය නොවන්නට එ.ජා.ප. යට මෙවැනි ජයක් ගැන සිතිය හැකිද?
     

    PMUB

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    7,659
    486
    113
    da gedara

    ජනදිපතිවරණයෙන් MR පරාජය නොවන්නට එ.ජා.ප. යට මෙවැනි ජයක් ගැන සිතිය හැකිද?

    ජයග්‍රහනය ගැන නෙමෙයි කියල තියෙන්නෙ ජනතා අභිලාශයන්ට එරෙහිව කරන කුමන්ත්‍රණ ගැන
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    රනිල් ගේ plan නැත්නම් රාජිත චම්පික තාමත් මහින්ද රාජපක්ෂ ආණ්ඩුවක ඉන්නවා :D

    :no:යුග පෙරලියක ඇරබුම කියන පොත කියවල බලන්න ඔකේ මහමොල කරැවන් කවුද කියලා ලංකා‍දීපේ දියතේ යනවා.
     

    PMUB

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    7,659
    486
    113
    da gedara
    :no:යුග පෙරලියක ඇරබුම කියන පොත කියවල බලන්න ඔකේ මහමොල කරැවන් කවුද කියලා ලංකා‍දීපේ දියතේ යනවා.

    කවුද ලියන්නෙ,
    උබ නැට්ට පාගගෙන මෙතන කියන්නෙ ජනතා අභිලාශයට එරෙහිව කුමන්ත්‍රණ කරන එවුන් ගැන.
    ජයග්‍රහනයට එකතු උනා කියල කුමන්ත්‍රණ කරන්න පුලුවන්ද
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    කවුද ලියන්නෙ,
    උබ නැට්ට පාගගෙන මෙතන කියන්නෙ ජනතා අභිලාශයට එරෙහිව කුමන්ත්‍රණ කරන එවුන් ගැන.
    ජයග්‍රහනයට එකතු උනා කියල කුමන්ත්‍රණ කරන්න පුලුවන්ද

    අශොක අභයගුණවර්ධන ලියන්නේ
     

    Greenz

    Member
    Jun 13, 2014
    1,481
    144
    0
    ජාතික ආන්ඩුවක් අපිට එපා.අපිට ඕනී යූන්පි ආන්ඩුවක්
     

    nikidw

    Member
    Apr 16, 2014
    749
    67
    0
    ලොල්....:D උබට වැරදිලා සහෝදරයා.... ජනාධිපතිවරණයට රාජිත හිරුණිකා චම්පික ගේ සහභාගීත්වය මෙන්ම වේදිකාව තුල වාග් විලාශය බලපෑවා තමයි එවකට පැවති රාජපක්ෂ රෙජීමය පරාජය කරන්න.... නමුත් හිතන්න එපා මෙවර මහමැතිවරණයට ඔවුන්ගේ සහභාගීත්වය ලොකු දෙයක් කලා කියලා... :D

    UNP එකේ ජයග්‍රහණයට මූලිකවම බලපෑවේ හරීන් ප්‍රමුඛ බදුල්ල රැල්ලත් / මහනුවර රැල්ලත් / දහසක් බාධා මැද සජිත් ගේ හැකියාවත්(රාජපක්ෂ බලකොටුව තුල ) /කොළඹ දිස්ත්‍රික්කයට තරඟ වැදුනු අතිශය තරඟකාරී උගත් අපේක්ෂකයන් නිසයි මෙවැනි ජයග්‍රහණයක් ලැබුවේ...

    උබ හිතනවද චම්පික හෙළ උරුමෙන් ඉල්ලුවා නම් පාර්ලිමේන්තු එයි කියලා...??? :rofl:හික්... :Pපැවතුන තත්වය තුළ කොහෙත්ම හෙළ උරුමෙට ඡන්ද පදනමක් තිබ්බේ නෑ... ස්ථානෝචිත ප්‍රඥ්ඥාව යොදවලා තමයි UNP එකට හේත්තු උනේ.. අච්චර රනිල්ව විවේඡනය කරපු රතන හාමුදූරුවෝ චම්පිකලා ජීවිතේට UNP එකත් එක්ක ඒවී කියලා හිතනවද???:rofl: චම්පිකලා බොහොම කපටි විදියටයි දේශපාලනේ කරන්නේ... වාසි පැත්තට හෝයියා...:oo: ප්‍රතිපත්තියක් නැති මිනිස්සු.එයාගේ උගත් කම වෙනයි...
    11.gif
    අනික් පැත්තත් අපි දන්නවා..(රිගාර්ඩින්ග් ඩිවොස් කේස්:P)

    හිරුණිකා ප්‍රාදේශිය සභා ඡන්දෙන් එක්ල්ක්ෂය පන්නලා මනාප ගත්තා.ඒත් මෙවර 70i..චම්පික / හිරුණිකා ආව එකෙන් තමයි රෝසිලා මංජු ශ්‍රී ලා වගේ පතාක UNP කාරයෝ හැලුනේ...:oo:

    ගාල්ල වගේ නෙමෙයි.. කොළඹ හොඳ උගත් ඡන්දදායකයෝ පිරිසක් ඉන්නේ.. ගිය පාර ලිස්ට් එකෙන් ආපු හර්ෂ / එරාන් වගේ අය මේ පාර කතිරෙන් පාර්ලිමේන්තු යැවුවේ අන්න ඒ අයට වටිනාකමක් දෙන්න ඕනේ නිසා... ලැබිය යුත්තාට එය ලැබිය යුතුමයි... ඒ නිසා කවුරු හරි කියනවා නම් මේ රාජිතලා චම්පිකලා නිසා ගොඩ ගියා කියලා ඒක මහ මෝඩ කථාවක්...:lol:

    :rofl: hikz helaurumaya gena kiyanne helaurumata chande dapu kenek vidiyata. ape pattenam okkoma innwa and gihin balapan champika page eke comment kidene champika vitarak manapu dapu aya innwada kidenek aliyata katire gahapu aya pita palathwala aya hitan. uba dannawa :angry: champika ada dinne helarumaya nisa eka ubata wada champika dannawa balapan gihin kiyapan champika liyala tliyana ewa lpage mukuth noddana harak nikan ohe kiyawanne natuwa
     
    Last edited:

    3rdEye

    Member
    Mar 21, 2014
    4,465
    401
    0
    ජාතික ආන්ඩුවක් අපිට එපා.අපිට ඕනී යූන්පි ආන්ඩුවක්

    :rofl::rofl: :rofl::rofl::rofl:

    දැන් රාජිත,චම්පික කපලා දාපන්,න්ගෙන් කර ගන්න ඕන වැඩේ කර ගත්තනේ.. :rofl:

    සජිවත් කපපන්,නැත්නම් උ රනිල්ට දවසක කපන නිසා.. :P

    UNP උන්ගේ නියම මුණු එනවා,දින ගන්න කම් වදිනවා,දින්නම මද ගහනවා :dull:
     

    Greenz

    Member
    Jun 13, 2014
    1,481
    144
    0
    :rofl::rofl: :rofl::rofl::rofl:

    දැන් රාජිත,චම්පික කපලා දාපන්,න්ගෙන් කර ගන්න ඕන වැඩේ කර ගත්තනේ.. :rofl:

    සජිවත් කපපන්,නැත්නම් උ රනිල්ට දවසක කපන නිසා.. :P

    UNP උන්ගේ නියම මුණු එනවා,දින ගන්න කම් වදිනවා,දින්නම මද ගහනවා :dull:

    මුන් දෙන්නම කුමන්ත්‍රන කාරයො.අලිය පිටේ නැගලා ගොඩ ගියාට රනිල්ට පිටිපස්සෙන් පිහියෙන් අනින්න පුලුවන්.ඒක නිසා මුන් දෙන්න ගැන අවධානයෙන් සිටිය යුතුයි.මෛත්‍රීගේ ඔලුවට බලලෝභී විෂබීජ දාන මුන් දෙන්නත් අර අප්පච්චිගේ ඔලුවට බල ලෝබී විෂබීජ දාන විමලේ ගමයා වගේ.අප්පච්චිගේ බලලෝබය කොහොමත් තියෙනවා.අරුන් දෙන්න ඒක වර්දනය කරන එකයි කරන්නේ.නමුත් මෛත්‍රිගේ බල ලෝබයක් නෑ.