රැල්ලට රට නොගිය උන්ට ලංකාවේ වාසි රැසක්.

Brandy2020

Well-known member
  • May 15, 2018
    20,625
    25,982
    113
    හදිස්සි කියල අප්පට ඉකෙන ගනන් කියන්නෙ
    true

    High profile හිටපු එවුන් නම් ආපහු එනවා. මෙහෙ වගේ මුහන්දිරම් ලා වෙන්න බැහැ , වෙන රටවලට ගිහින්.
    ------ Post added on Aug 30, 2023 at 7:22 PM
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    රට නොගිහින් ඉන්න නම් හේතු දාහක් තියෙනවා.. යන්න නම් මේකම ඈති

    370543335_314154101132831_2336312372795602006_n.jpg
     

    xengine

    Well-known member
  • Feb 24, 2021
    3,470
    7,193
    113
    1. අලුත් ජොබ් opportunity due to vecant
    2. Quick Career progress to high positions.
    3. Salary barging power
    4. හද්දිස්සියට විකුණන නිසා ලාබෙට ඉඩම්, කාර්,

    තව තියෙනවා නම් පල්ලෙහැයින් දාපන්.


    මෙව්වා තිබ්බට වැඩක් නැහැනේ බන් හිතේ නිදහස නැතුව. මල පන්නගන්නේ නැතුව news එකක් බලන්න පුලුවන්ද? අඩුම ගානේ බලපන් කිරියේ ත්‍රෙඩ් එකක්වත් බලන්න පුලුවන්ද කියල?

    මොකක් හරි news එකක් අවොත් අරක වැඩි කරලා මේක වැඩි කරලා. අරක තහනම් කරලා මේක තහනම් කරලා, ලබන මාසේ අරක වැඩි වෙයි , මේක නැති වෙයි.

    මේකේ ඉන්න අපිට පුලුවන්ද කියපන්කො කිසි දෙයක් ප්ලැන් කරලා කරන්න? ළමයි ඉන්න උන්ට ළමයෙක්ගේ විභාගයක්වත් හරියට වෙලාවට තියනවද නැහැ නේ.
     

    scorpion MW

    Well-known member
  • Dec 9, 2014
    10,365
    6,785
    113
    හෙල බිමේ
    පොඩි එකා පෙන්නන consultant ට ගිය සතියේ පෙන්නන්න ගියාම doc කියනවා මේ ඔයාලට මාව consult කරන්න වෙන අන්තිම පාර කියලා.

    පොඩි එකාව සති 2 nicu තියන් treat කරලා history එක දන්න කෙනා. ලංකාවේ ප්‍රධාන hospital එකක PBU NICU head.

    උඹ මේ වාසි කතා කරනවා
    අපේ අම්මා බෙහෙත් ගත්ත professor ත් රට ගිහින් එයා. එයා රුහුණ medical fac එකේ lecturer කෙනෙක්. අපරාදේ බං.
     

    analytics

    Well-known member
  • Jun 6, 2015
    1,348
    2,167
    113
    ඇයි බං ඒ තරම් ලෙවෙල් එකේ උන්ට මොකක්ද තියෙන අඩුව 🤷
    ළමයි තමයි සීන් එක. දන්න කියන්න ඩොක්ටර් පවුල් (අම්මා තාත්තා දෙන්නම ඩොක්ටර්) 2ක් විතර රට ගියා මෙහෙ අවුරුදු 2ක් නිවාඩු දාලා. 2න් ඇවිල්ල ඔක්කොම සෙට්ල් කරලා අයෙත් යයි.
     
    • Wow
    Reactions: elakiriaddict

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    specialistla private channeling karanawane
    evagen hambena salli walata tax free
    tax increase une salary ekata witharai
    ai ban un yanne?
    padi wadi kamakata. tax hinda ain welaa giya bijjek naa.samahru nam work load wadi wuna hinda giyaa godak ain wunee nam wena ratawalwala padi hinda. amu kuhakayo inne godak laankawe

    අපේ අම්මා බෙහෙත් ගත්ත professor ත් රට ගිහින් එයා. එයා රුහුණ medical fac එකේ lecturer කෙනෙක්. අපරාදේ බං.
    koheda giyee?
    ------ Post added on Aug 30, 2023 at 8:51 PM
     

    EnIgma001

    Well-known member
  • Mar 24, 2011
    12,994
    18,667
    113
    34
    Hell
    kinswood 1k..heerassagala

    අපේ scl එකේ චූටි puttek නේ 😄 ඕකුන් පටන් ගන්නේ sithadevi එකෙන් ඊට පස්සේ මුළු ලංකාවටම ගහනවා 😢 . මගේ batch එකෙත් හිටියා ඔහොම 3,4 දෙනෙක්
     

    dhanuka kumara

    Well-known member
  • Jul 30, 2012
    5,519
    8,985
    113
    අපේ scl එකේ චූටි puttek නේ 😄 ඕකුන් පටන් ගන්නේ sithadevi එකෙන් ඊට පස්සේ මුළු ලංකාවටම ගහනවා 😢 . මගේ batch එකෙත් හිටියා ඔහොම 3,4 දෙනෙක්
    ඔව් බන්..ඉස්සර ධනසිරිට පොඩ්ඩක් එහා පැත්තේ IDM එකට මම කෙල්ල එක්ක ක්ලාස් එද්දී උබලගේ ඉස්කෝලේ උන්ගෙන් ඒකිව බේර ගත්තේ බොහොම අමාරුවෙන්
     

    Mint90

    Active member
  • Mar 2, 2015
    755
    225
    43
    Sri lanka
    නෑ නෑ ඌ හොද බිස්නස් කාරයෙක් ..මට සෙට් උනේ යාල කැලේ අස්සේ ජීප් පැදලා සීන් එකක් උනේ..එතනදී

    මචන් ඔය event එකට කලුතර පැත්තෙන් ගිය කෙනෙක්ව මම දන්නවා.