Anurayya kawadda President wenne? Mun etakan natai edata sorry
A Alexb Well-known member Jan 22, 2016 6,361 4,638 113 May 24, 2025 #21 Anurayya kawadda President wenne? Mun etakan natai edata sorry
shenat Well-known member May 13, 2007 58,745 87,152 113 ආශ්චර්යමත් රටක May 24, 2025 #22 raman2 said: Seen eka mekai kawru hari mata loku headache ekak sihi nathi wenna wage kiwwoth MRI karalawath doctor ta kiyanna ba ehema na kiyala. Aduma uwa tika kalayakwath monitor karanna wenawa.. Click to expand... මේකයි මෙතන ප්රශ්නෙ. අනිත් රිමාන්ඩ් එකට යන අනිත් එවුන්ටත් එහෙම ඔලුවෙ කැක්කුමයි කිව්වම ඒ විදියටම සලකන්න ඕන. දැනුත් එහෙම නැත්තං ඒක ප්රශ්නයක්.
raman2 said: Seen eka mekai kawru hari mata loku headache ekak sihi nathi wenna wage kiwwoth MRI karalawath doctor ta kiyanna ba ehema na kiyala. Aduma uwa tika kalayakwath monitor karanna wenawa.. Click to expand... මේකයි මෙතන ප්රශ්නෙ. අනිත් රිමාන්ඩ් එකට යන අනිත් එවුන්ටත් එහෙම ඔලුවෙ කැක්කුමයි කිව්වම ඒ විදියටම සලකන්න ඕන. දැනුත් එහෙම නැත්තං ඒක ප්රශ්නයක්.