Thaththa genapu beheth dunna nam leda saneepa wei
Thaththa genapu beheth dunna nam leda saneepa wei![]()

paninna denna tibbe moota, flight crew eken pukta pain gahla danna tibbe elyata plyan http kiylaමේ පොන්ස් නේ උඩදි flight එකෙන් දොර ඇරන් එලියට පනින්න ගියෙ?![]()
mewa nam patta drama ban. oya wagema high ranking police porak neck collar ekak dagena wheelchair eken awilla mu court eken eliyata apu gaman yasa ageta awida gena giya.Seen eka mekai kawru hari mata loku headache ekak sihi nathi wenna wage kiwwoth MRI karalawath doctor ta kiyanna ba ehema na kiyala. Aduma uwa tika kalayakwath monitor karanna wenawa..
මේ පොන්ස් නේ උඩදි flight එකෙන් දොර ඇරන් එලියට පනින්න ගියෙ?![]()
Appa wagemai putha. Porath Aussi wala udin penala kakula kada gena tibbe.paninna denna tibbe moota, flight crew eken pukta pain gahla danna tibbe elyata plyan http kiyla
අධිකරණ වෛද්ය කියන එක කරන්න වෙනව. ඕකුන් හදීසියෙ මැරිල ගියොත් කේස්නෙ මේකෙ ඉන්න බයියො රැලම මැරෙන්න යයිමේ ආන්ඩුවත් මේ වගේ ඩ්රාමා වලට රැවටෙනවද.කෙලිය කාරයත් හිරේටදැම්ම අලුත නින්ද යන්නේ නෑ හුස්ම ගන්න බෑ කියලා රෝහලට මාරු උනා නේද
parliament eke muwa bera ganna atha ussapu harak inna ratak ne ban mekaහම්මෙ ඉතින් හාමුගෙන් ගූ පොහොට්ටු සිල්න්ඩර් බයි රැලට මේ ලහුටව බේරගන්නත් කඩේ පලයන් කිව්වම, ජොකාවත් ගලවල තියල එපැයි මේ වගේ ත්රෙඩ් වලට රිප්ලයි දාන්න. රු. 1000 බයිසන් ල ගැන නං සිරාවටම දුකයි
ඔක්කොටම හපන් උන්ට රු: 1000 ත්රෙඩ් අදින පොන්න පැටව් ටිකparliament eke muwa bera ganna atha ussapu harak inna ratak ne ban meka![]()