රුසියාවෙන් ලංකාවට න්‍යෂ්ටික බලාගාර දෙකක්

dinuksha_asela

Well-known member
  • Feb 7, 2007
    6,610
    10,839
    113
    Nugegoda, Sri Lanka
    smoking some nukes and having a blast.
    Not negative, just natural survival instincts. (CEB eke ewunma oka kiyanawa ohoma wenna puluwan kiyala)
    politics kothanada gawila naththe lankawe, kiyapan? gawuna thana winasai
    CEB unma oka kiyanawa kiyanne horage ammagen ahanawa wagene bung.. oka Privatize karanne nathuwa oya magul ekakwath hariyanne naa.. Plant ekak patangannawa num aniwa Private sector eken wenna oni.. anduwe pinbathalata dunnoth ithin wadi wenasak wenne naa..
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    CEB unma oka kiyanawa kiyanne horage ammagen ahanawa wagene bung
    unta ceb eka naga hitawanna tharam puke ammak na, unuth samanya sewakayo, ung dakala thiyena dewal kiyanne, unge ewata wena dema owatath sidda wenawa kiyalai kiyanne. CEB eka yatathe thamai okath control wenne.

    Privatize karapuwahama, Dialog, Airtel wage thiyey, SLT witharak labeta thiyenawa wage government nisa. Dakkane laugh gas walata una de
    commission sellamai corruption ekai power eka abuse karana ekai politics wala dirty campain ekka, oka karanawa kiyanne dali pihiyen kiri kanawa wage wadakne, pupuranawa kiyala danan hitiya kiyay, mechchara radiation ekak ei kiyala hithuwe na kiyay, cancer hadenawa kiyala kiyay, pilika rohalata mechchara beheth ona wena tharamata cancer hadena ekak na kiyala hithuwa kiyay :rofl: radiation kiyanne monawada? kana jathiyak da kiyala ahai :lol: ubath lankawe athule indanne owa gena heena mawanne. jeewitheta adarayak thiyenawanam raten paninnama wei, dan meke inna unta radiation witharai adu wela thiyenne. anik serama thiyenawa :P