CEB unma oka kiyanawa kiyanne horage ammagen ahanawa wagene bung
unta ceb eka naga hitawanna tharam puke ammak na, unuth samanya sewakayo, ung dakala thiyena dewal kiyanne, unge ewata wena dema owatath sidda wenawa kiyalai kiyanne. CEB eka yatathe thamai okath control wenne.
Privatize karapuwahama, Dialog, Airtel wage thiyey, SLT witharak labeta thiyenawa wage government nisa. Dakkane laugh gas walata una de
commission sellamai corruption ekai power eka abuse karana ekai politics wala dirty campain ekka, oka karanawa kiyanne dali pihiyen kiri kanawa wage wadakne, pupuranawa kiyala danan hitiya kiyay, mechchara radiation ekak ei kiyala hithuwe na kiyay, cancer hadenawa kiyala kiyay, pilika rohalata mechchara beheth ona wena tharamata cancer hadena ekak na kiyala hithuwa kiyay

radiation kiyanne monawada? kana jathiyak da kiyala ahai

ubath lankawe athule indanne owa gena heena mawanne. jeewitheta adarayak thiyenawanam raten paninnama wei, dan meke inna unta radiation witharai adu wela thiyenne. anik serama thiyenawa
