රුසියාවෙන් ලංකාවට න්‍යෂ්ටික බලාගාර දෙකක්

Miami-Vice

Well-known member
  • Apr 19, 2010
    22,586
    14,526
    113
    හදන එක හොඳයි, හැබැයි උන්ටම ඕක මේන්ටේන් කරන්ඩ කියන්ඩ ඕනෙ...
    මෙහෙ රජයේ සේවකයන්ට ඕක බලාගන්ඩ දුන්නොත් එන්ඩ් ඔෆ් සිංහලු තමයි 😅
     

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    ඕම නෙමේ බන් මේ දිවය ලෝකේ පෙන්නනවා කිව්වත් මේ ඉන්න එකෙක්වත් ෂුවර් කරන්න එපා.
    මේවා තනිකර චන්ද ගුණ්ඩු. මේකේ ඉන්නවා ආණ්ඩුවේ මිඩියා පක්කු . උන් තමා මේවා ප්‍රමෝට් කරන්නේ :lol: :lol:
     

    samindi

    Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,427
    1,611
    113
    Oceania
    RBMK-1000 තමාලු හොදම , එක පාරයිලු සේෆ්ටි ටෙස්ට් කරන්නොන

    source -
    link
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,187
    113
    Lankawe Nuclear plant gahanna ba danna tharamin

    View attachment 193552

    Safe zone ekak widihata 50 miles wenakam wath minissunta inna ba
    50 miles kiyanne asannawa 80.4 km
    ethakota mulu wurthaye wargapalaya wenawa asannawa 20106 km^2
    lankawe mulu wargapalaya 65,610 ine
    ithin karanna bane..hadanawanm doopathaka thama hadanna wenne
    naththm me yakku safety precautions nathuwa hadai..ehema wunoth nam bottuwen hari Australiwata panala yanawa :angry:


    edit: dan artical eka kiyewwe 55 MW nuclear plant ekaklu hadanne :lol: Mona wage ekakda danne na..
    podi hydro power station ekakinuth ita wada denawa
    Salli thiyana unta off grid walata yanna solar items wala tax adu karanna ona...
    Ceb wesawo unge monopoly eka thiyagenama game eka gahanna balanne, mokada solar walin unta gasa kanna thanak nahane, consumption eka adu unoth unta thel puchchala gahanana thiyana komis eka nathiwenawa... Me hora haththa ekka kohomada system change wenne?
     
    • Like
    • Sad
    Reactions: DHE and Mr.Sawyer

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    RBMK-1000 තමාලු හොදම , එක පාරයිලු සේෆ්ටි ටෙස්ට් කරන්නොන

    source -
    link

    RBMK-1000 රියක්ට 5 කට වඩා තාම වැඩ. එකයි විනාශ උනේ.

    චීනෙන් එකක් හදවගන්නේ නැත්තේ ඇයිද දන්නේ නෑ හැමදේම අපේ මිතුරා චීනෙන් නේ ගන්නේ ලංකාවේ අය
     
    • Love
    Reactions: samindi

    Registext

    Well-known member
  • May 14, 2021
    478
    560
    93
    Nuclear energy is the only way.. Germany has learnt it in hardway.. Isaland ekaka gahuwanum ivarai.. Ape booruwo e dwaswala owa karanum dan mukuth enregy prashnayak naa.. anika Power plant ekak kiyanne nuclear bomb ekak nemei... ape gon matto triger wenawa nuclear energy kiwwa gaman ma.. :lol: :lol: :lol:
    ඒ දවස්වල ලංකාවේ nuclear plant ගහනවට විරුද්ධ උනා නේද? ඊටපස්සෙ තමා ගල් අඟුරු ලබ්බ අටවා ගත්තෙ
     
    • Like
    Reactions: Elv888

    manju798

    Well-known member
  • Nov 24, 2006
    1,238
    352
    83
    1200x-1.jpg



    බොරු වපුරන්නේ නැතුව හිටපන් බන් 🤣
    පිටරට ගොඩක් Nuclear Plant ළඟ Nursery පවා තියෙනවා පොඩි ළමයින්ගේ
    eka kiyanne parana ewwa gana ban aluth ewwa ehema loku seen ekak wenne na neda
     

    DHE

    Well-known member
  • Oct 31, 2021
    1,941
    3,609
    113
    Anuradhapura
    Uba kiyala thiyena kathava varadi. Oya dala thiyena image eke hatiyata evacuate karanne 2 mile radius ekak. Netherlands valath Nuclear Power plant ekak thiyenava. 400MW valata vada vadi ekak. Netherlands lankavata vada podi. Population ekath vadi.

    ane moda hikanalo. oya thiynne disaster ekakadi inna ona widiha misak normal inna widiha newei.
    wena ratawala owa athule nusary, schools ehema dala thiynwa.

    If you don't know, Please don't talk about it. Mr. Half known professor
    Thanks machanla.. mm Chernobyl scene eka gana documentries tikak baluwa YT eke
    ethakota thama oya safety precautions gana danagaththe
    50 mile wenakam evacuate zone ekak gana thama kiyanne
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    Nuclear energy is the only way.. Germany has learnt it in hardway.. Isaland ekaka gahuwanum ivarai.. Ape booruwo e dwaswala owa karanum dan mukuth enregy prashnayak naa.. anika Power plant ekak kiyanne nuclear bomb ekak nemei... ape gon matto triger wenawa nuclear energy kiwwa gaman ma.. :lol: :lol: :lol:
    Diesel import kara kara puchcha puchcha power supply karapu amathita paadui (me hethuwa nisa thamai hydro power plants nitharama kadenneth) -->> Dirty strike strategies + JVP -->> Strike continues + election marketing -->> Engineers stop working --> Nuclear blast --> Boom, It's just how we do it in sri lanka, waait, are you an alien or what?
     

    dinuksha_asela

    Well-known member
  • Feb 7, 2007
    6,610
    10,840
    113
    Nugegoda, Sri Lanka
    Diesel import kara kara puchcha puchcha power supply karapu amathita paadui (me hethuwa nisa thamai hydro power plants nitharama kadenneth) -->> Dirty strike strategies + JVP -->> Strike continues + election marketing -->> Engineers stop working --> Nuclear blast --> Boom, It's just how we do it in sri lanka, waait, are you an alien or what?
    Wait, why so negativity maan? Nuclear Blast on power plants? what are you smoking? give me that shit to me as well :lol: :lol:
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    Wait, why so negativity maan? Nuclear Blast on power plants? what are you smoking? give me that shit to me as well :lol: :lol:
    smoking some nukes and having a blast.
    Not negative, just natural survival instincts. (CEB eke ewunma oka kiyanawa ohoma wenna puluwan kiyala)
    politics kothanada gawila naththe lankawe, kiyapan? gawuna thana winasai