රුසියාව ලංකාව කේස් එක ඇදෙනවා වගේ නේද

siri_ayya

Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,872
    113
    ආපෝ ලෝබ පකයා ඇවිත්.ලක්ශ ගනන් පඩි අරන් ගෙදරට කන්නවත් ගේන්නේ නැති එකා🤭
    නුගත් පොන්නයා එක ප්‍රශ්නයයි ඇහුවේ මොළේ විකල් වෙලා අපහාස කර කර ඇවිදිනවා.. අහපු දේට උත්තර දීලා ඉඳපන් මුලින්... තෝ වගේ එවුනුත් රටවල් හදන්න කතා කරනවනේ ඉතින් 🤭
     

    Antare 2.0

    Well-known member
  • Jan 30, 2022
    1,546
    891
    113
    නුගත් පොන්නයා එක ප්‍රශ්නයයි ඇහුවේ මොළේ විකල් වෙලා අපහාස කර කර ඇවිදිනවා.. අහපු දේට උත්තර දීලා ඉඳපන් මුලින්... තෝ වගේ එවුනුත් රටවල් හදන්න කතා කරනවනේ ඉතින් 🤭
    රටවල් හදන්න කලින් ගෙදර උන්ට කන්න දීපන් ලෝබයෝ🤭
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,872
    113
    මැත්ස් කරපු උත්තමයොත් එක්ක කතා කරන්න මට කැප නැද්ද 😩
    මූ al තියා අටවත් පාස් නැති ගොබ්බයෙක්ද කොහෙද 😅අනුකම්පා list එකට දාපං බන් 😂

    රටවල් හදන්න කලින් ගෙදර උන්ට කන්න දීපන් ලෝබයෝ🤭
    කවුද හුත්තො රටවල් හදන්න ගියේ.. මං උඹෙන් ඇහුවේ උඹට ඕන විදිහටද මේකේ එවුන් කතා කරන්න ඕනෙ කියලා.. උඹට සිංහල තේරෙන්නැද්ද බන් 😂
    ------ Post added on Jun 4, 2022 at 5:49 PM
     
    • Love
    Reactions: Antare 2.0

    Antare 2.0

    Well-known member
  • Jan 30, 2022
    1,546
    891
    113
    මූ al තියා අටවත් පාස් නැති ගොබ්බයෙක්ද කොහෙද 😅අනුකම්පා list එකට දාපං බන් 😂


    කවුද හුත්තො රටවල් හදන්න ගියේ.. මං උඹෙන් ඇහුවේ උඹට ඕන විදිහටද මේකේ එවුන් කතා කරන්න ඕනෙ කියලා.. උඹට සිංහල තේරෙන්නැද්ද බන් 😂
    ------ Post added on Jun 4, 2022 at 5:49 PM
    උබලගේ රනිල්ගේ පාණ්ඩුවනේ දැන් රජ කරන්නේ😍.ඕන කෙනෙක්ට ඕන එකක් කියන්න පුලුවන් ඒක නිසා🤣

    අම්මටවත් කන්න දීපන් පොන්නයෝ අඩු කුලේ ලෝබ බල්ලා🤣
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,872
    113
    උබලගේ රනිල්ගේ පාණ්ඩුවනේ දැන් රජ කරන්නේ
    පොනිල් අපේ කවුරුවත් නෙවේ බන්..උඹේ logic එකෙ හැටියට උඹට බැන්නොත් ඌ පොහොට්ටු හරි ගුපි හරි 😅 මොන ෆකේ logic ද බන් මේ 😂අනිත් එක උඹට පිස්සුද යකෝ මේ එක එකාට අපහාස කර කර යන්නෙ... අහන එකට උත්තර දීල නිකන් හිටපන්කෝ වල් බල්ලො වගේ අදාළ නැති උත්ත්වල් අදින්නේ නැතුව.. :D
     

    Antare 2.0

    Well-known member
  • Jan 30, 2022
    1,546
    891
    113
    පොනිල් අපේ කවුරුවත් නෙවේ බන්..උඹේ logic එකෙ හැටියට උඹට බැන්නොත් ඌ පොහොට්ටු හරි ගුපි හරි 😅 මොන ෆකේ logic ද බන් මේ 😂අනිත් එක උඹට පිස්සුද යකෝ මේ එක එකාට අපහාස කර කර යන්නෙ... අහන එකට උත්තර දීල නිකන් හිටපන්කෝ වල් බල්ලො වගේ අදාළ නැති උත්ත්වල් අදින්නේ නැතුව.. :D
    උබනේ බූරුවෝ පැත්තෙන් දුන්නේ🤭. මොන සක්කිලිද මන්ද මුන් අනුන්ගේ කතා මැද්දට පනින🤭
     
    • Haha
    Reactions: siri_ayya

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,872
    113
    උබනේ බූරුවෝ පැත්තෙන් දුන්නේ🤭. මොන සක්කිලිද මන්ද මුන් අනුන්ගේ කතා මැද්දට පනින🤭
    උඹ public forum එකක thread එකක msg දාද්දි වෙන එවුන් කතාවේ මැද්දට එනවා තමා යකෝ 😅...එතකොට අහපු දේට නැතත් ගැලපෙන දෙයක්වත් කියපන්.. කොහෙද උඹට සාමාන්‍ය දැනීමවත් නෑ නෙ ඕයි 😅.. උඹලා දෙන්නට තනියෙන් කතා කරන්න ඕන නම් pm කරපං.. කාටවත් පේන්නැතුව ඕන හුත්තක්‌ කරගන්න පුළුවන් එතකොට..🙂
     

    Antare 2.0

    Well-known member
  • Jan 30, 2022
    1,546
    891
    113
    උඹ public forum එකක thread එකක msg දාද්දි වෙන එවුන් කතාවේ මැද්දට එනවා තමා යකෝ 😅...එතකොට අහපු දේට නැතත් ගැලපෙන දෙයක්වත් කියපන්.. කොහෙද උඹට සාමාන්‍ය දැනීමවත් නෑ නෙ ඕයි 😅.. උඹලා දෙන්නට තනියෙන් කතා කරන්න ඕන නම් pm කරපං.. කාටවත් පේන්නැතුව ඕන හුත්තක්‌ කරගන්න පුළුවන් එතකොට..🙂
    එහෙනම් පුප දෙන්නේ නැතුව ඉදපන්
     
    • Haha
    Reactions: siri_ayya

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    එහෙනම් පුප දෙන්නේ නැතුව ඉදපන්
    සියලු ආකාරයේ ෆුකේ අමාරු වලට බෙහෙත් ෆුටින් ගාව තියනව.
    ලංකාවේ සෙට් එකක්ම පෝලිමේ ඉන්නේ ෆුකේ ඇර ගන්න.
     
    • Haha
    Reactions: Antare 2.0

    Antare 2.0

    Well-known member
  • Jan 30, 2022
    1,546
    891
    113
    සියලු ආකාරයේ ෆුකේ අමාරු වලට බෙහෙත් ෆුටින් ගාව තියනව.
    ලංකාවේ සෙට් එකක්ම පෝලිමේ ඉන්නේ ෆුකේ ඇර ගන්න.
    රනිලගෙ ෆුක පලද්දි මුන් දෙන්නවත් යවන්න ඕන පස්සෙන් @Indrajith Gamage @Master malli 😂

    රනිල් වේස බල්ලයි ඇමරිකන් ජානාදිපති පකයයි රෑට රෑට ඇමරිකන් තානාතිපත්ගේ ගේ අස්සේ රිංගන කාංචන බැල්ලිගේ පුතයි වැඩ පෙන්නයි🤩.



    ------ Post added on Jun 4, 2022 at 7:12 PM
     
    • Like
    Reactions: sanzilla jackcat

    Gayan7774

    Well-known member
  • Nov 4, 2020
    2,030
    1,923
    113
    යුක්රේන් වලට ගහනවා වගේ සින්හලුන්ව ඉවරයක් වෙලා යන්නම ගැහුවනම් හරි
    එහෙම නැතිව මේ රටවල් හැදෙන්නේ නැහැ මේ කපේට
    U.S. එහෙම ගහන්න දෙන් නෑ බං, පුටිම ට දැන් රෙවිල ඉන්නෙ!
     
    • Like
    Reactions: R O B U S T A

    Antare 2.0

    Well-known member
  • Jan 30, 2022
    1,546
    891
    113
    U.S. එහෙම ගහන්න දෙන් නෑ බං, පුටිම ට දැන් රෙවිල ඉන්නෙ!
    LTTE එකට ගහන්න දුන්නේ නෑ වගේද ෆොන්නයෝ😂

    බොලෑ පොනිලට තෙල් එවන්නේ නැද්ද ඇමරිකාවෙන්😂😂
     

    Gayan7774

    Well-known member
  • Nov 4, 2020
    2,030
    1,923
    113
    LTTE එකට ගහන්න දුන්නේ නෑ වගේද ෆොන්නයෝ😂
    හරකා LTTE කියන්නෙ ඇතුලේ problem එකක්. Russia ආවොත් ආක්‍රමණය ක්! වෙනස තේරෙන් නැත්නම් තෝ මෝඩයෙක්!!
     

    AsankaMalaya

    Well-known member
  • Sep 25, 2020
    186
    357
    63
    අතින් අරන් පුකෙන් තියා ගන්නව කියන්නෙ මේවට තමා ....

    හිගා කාල රෑට බුදියන තැන අයිතිකාරයට පාට් එක දානව වගේ වැඩ තමා මේ පම්කයල කරන්නෙ
     

    Antare 2.0

    Well-known member
  • Jan 30, 2022
    1,546
    891
    113
    හරකා LTTE කියන්නෙ ඇතුලේ problem එකක්. Russia ආවොත් ආක්‍රමණය ක්! වෙනස තේරෙන් නැත්නම් තෝ මෝඩයෙක්!!
    තෝ කියන්නේ දැන් රුසියාව ආක්‍රමණය කරනවා කියලද?😂.අනේ තෝ වගේ පින්න පැටියෙක්.එහෙනම් හුත්තෝ ඇමරිකාව රටවල් විනාශ කරපු විදියට අරුන් කලා වගේ 1:15 වගේ සම්බාවිතාවක් එන්න ඕන ඇමරිකන් උන් මෙහෙ ආක්‍රමණය කර්න්න.පුක දෙන එකේ සීමාවක් තියාගනින්න්😂.
    මෙන්න මෙයා කියනවා ltte එකට යුද පුහුණුව දීලා උන්ට support කරපු එක අවුලක් නෑලු.එහෙනම් රුසියාව යුක්‍රේනේ ආක්‍රමණය අවුලක් නෑනේ?😂 ඉන්දියාව ලංකාව ආක්‍රමණය කලොත් අවුලක් නෑනේ😂

    #රෙන්නතියෙනපුකදෙන්නඑපා
    #රනිල්ගේසමනලැමරිකන්බලකාය
     
    Last edited:

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    හරකා LTTE කියන්නෙ ඇතුලේ problem එකක්. Russia ආවොත් ආක්‍රමණය ක්! වෙනස තේරෙන් නැත්නම් තෝ මෝඩයෙක්!!
    රුසියාව ලංකාව ආරක්ක්‍රම්නය කරලා ලංකාවේ මිනිස්සු අපහස තාවට පත් කරන එකක් නම් නැහැ.....
    ලංකාවේ දේශපාලුවන් කෙරහි ගොඩ නැගිලා තියන තරහ පුටිනා පව්ව්චි කරයි.... මොකද උබල දන්නේ නැති උනත්
    අනුරගේ files උනත් පුටිනා ගාව තියනව. List එකේ #10 ය අතර අනුරත් ඉන්නවලු.... ඇමෙරිකන් සමාජවාදී ජඩ බල්ලා!
     

    Antare 2.0

    Well-known member
  • Jan 30, 2022
    1,546
    891
    113
    ඔය සක්කිලි පොනිලගේ ඇමරිකන් රජ පවුලගෙයි වැඩ.ඕකුන්ට කොමිස් කුට්ටිය ගහගන්න බැරි වෙනවනේ අරුන්ගෙන් direct ගෙනාවොත්. දැන් වෙන රටකට වැඩියෙම් සල්ලි දීලා ඒ තෙල්ම ගේනවා😂.කාංචන බැල්ලිගේ පුතා usa ඇම්බසියේ ලැට් හෝදන එකානේ කොහොමත්.
     
    • Like
    Reactions: awjas2621

    Bart_Allen

    Well-known member
  • Jan 23, 2018
    2,546
    3,899
    113
    Speed force
    UN එක කිව්වෙ සිවිලියන්ස්ලව මරන්න එපා කියල. Crimes against humanity නොකර යුද්ධ කරන්න බැරිනම් යුද්ධෙ නවත්තන්න කියල. උඹ මහින්ද අබේසුන්දරගෙ 'විමසුම' බලලද කරන්ට් අෆෙයාස් ගැන ඉගෙනගත්තෙ ඒ කාලෙ 🙂
    මිනිස්සු මැරෙන්නේ නැති war crimes නැති යුද්ද තියෙනවද බන්. ලංකවේ army ඒකටත් war crime කෙසේ තියෙන්නේ අපි නැ කිව්වා ට.