නුගත් පොන්නයා එක ප්රශ්නයයි ඇහුවේ මොළේ විකල් වෙලා අපහාස කර කර ඇවිදිනවා.. අහපු දේට උත්තර දීලා ඉඳපන් මුලින්... තෝ වගේ එවුනුත් රටවල් හදන්න කතා කරනවනේ ඉතින්ආපෝ ලෝබ පකයා ඇවිත්.ලක්ශ ගනන් පඩි අරන් ගෙදරට කන්නවත් ගේන්නේ නැති එකා![]()
නුගත් පොන්නයා එක ප්රශ්නයයි ඇහුවේ මොළේ විකල් වෙලා අපහාස කර කර ඇවිදිනවා.. අහපු දේට උත්තර දීලා ඉඳපන් මුලින්... තෝ වගේ එවුනුත් රටවල් හදන්න කතා කරනවනේ ඉතින්ආපෝ ලෝබ පකයා ඇවිත්.ලක්ශ ගනන් පඩි අරන් ගෙදරට කන්නවත් ගේන්නේ නැති එකා![]()
රටවල් හදන්න කලින් ගෙදර උන්ට කන්න දීපන් ලෝබයෝනුගත් පොන්නයා එක ප්රශ්නයයි ඇහුවේ මොළේ විකල් වෙලා අපහාස කර කර ඇවිදිනවා.. අහපු දේට උත්තර දීලා ඉඳපන් මුලින්... තෝ වගේ එවුනුත් රටවල් හදන්න කතා කරනවනේ ඉතින්![]()
මූ al තියා අටවත් පාස් නැති ගොබ්බයෙක්ද කොහෙදමැත්ස් කරපු උත්තමයොත් එක්ක කතා කරන්න මට කැප නැද්ද![]()
කවුද හුත්තො රටවල් හදන්න ගියේ.. මං උඹෙන් ඇහුවේ උඹට ඕන විදිහටද මේකේ එවුන් කතා කරන්න ඕනෙ කියලා.. උඹට සිංහල තේරෙන්නැද්ද බන්රටවල් හදන්න කලින් ගෙදර උන්ට කන්න දීපන් ලෝබයෝ![]()
උබලගේ රනිල්ගේ පාණ්ඩුවනේ දැන් රජ කරන්නේමූ al තියා අටවත් පාස් නැති ගොබ්බයෙක්ද කොහෙදඅනුකම්පා list එකට දාපං බන්
කවුද හුත්තො රටවල් හදන්න ගියේ.. මං උඹෙන් ඇහුවේ උඹට ඕන විදිහටද මේකේ එවුන් කතා කරන්න ඕනෙ කියලා.. උඹට සිංහල තේරෙන්නැද්ද බන්
------ Post added on Jun 4, 2022 at 5:49 PM
පොනිල් අපේ කවුරුවත් නෙවේ බන්..උඹේ logic එකෙ හැටියට උඹට බැන්නොත් ඌ පොහොට්ටු හරි ගුපි හරිඋබලගේ රනිල්ගේ පාණ්ඩුවනේ දැන් රජ කරන්නේ

උබනේ බූරුවෝ පැත්තෙන් දුන්නේපොනිල් අපේ කවුරුවත් නෙවේ බන්..උඹේ logic එකෙ හැටියට උඹට බැන්නොත් ඌ පොහොට්ටු හරි ගුපි හරිමොන ෆකේ logic ද බන් මේ
අනිත් එක උඹට පිස්සුද යකෝ මේ එක එකාට අපහාස කර කර යන්නෙ... අහන එකට උත්තර දීල නිකන් හිටපන්කෝ වල් බල්ලො වගේ අදාළ නැති උත්ත්වල් අදින්නේ නැතුව..
![]()
උඹ public forum එකක thread එකක msg දාද්දි වෙන එවුන් කතාවේ මැද්දට එනවා තමා යකෝඋබනේ බූරුවෝ පැත්තෙන් දුන්නේ. මොන සක්කිලිද මන්ද මුන් අනුන්ගේ කතා මැද්දට පනින
![]()
එහෙනම් පුප දෙන්නේ නැතුව ඉදපන්උඹ public forum එකක thread එකක msg දාද්දි වෙන එවුන් කතාවේ මැද්දට එනවා තමා යකෝ...එතකොට අහපු දේට නැතත් ගැලපෙන දෙයක්වත් කියපන්.. කොහෙද උඹට සාමාන්ය දැනීමවත් නෑ නෙ ඕයි
.. උඹලා දෙන්නට තනියෙන් කතා කරන්න ඕන නම් pm කරපං.. කාටවත් පේන්නැතුව ඕන හුත්තක් කරගන්න පුළුවන් එතකොට..
![]()
සියලු ආකාරයේ ෆුකේ අමාරු වලට බෙහෙත් ෆුටින් ගාව තියනව.එහෙනම් පුප දෙන්නේ නැතුව ඉදපන්
රනිලගෙ ෆුක පලද්දි මුන් දෙන්නවත් යවන්න ඕන පස්සෙන් @Indrajith Gamage @Master malliසියලු ආකාරයේ ෆුකේ අමාරු වලට බෙහෙත් ෆුටින් ගාව තියනව.
ලංකාවේ සෙට් එකක්ම පෝලිමේ ඉන්නේ ෆුකේ ඇර ගන්න.
U.S. එහෙම ගහන්න දෙන් නෑ බං, පුටිම ට දැන් රෙවිල ඉන්නෙ!යුක්රේන් වලට ගහනවා වගේ සින්හලුන්ව ඉවරයක් වෙලා යන්නම ගැහුවනම් හරි
එහෙම නැතිව මේ රටවල් හැදෙන්නේ නැහැ මේ කපේට
LTTE එකට ගහන්න දුන්නේ නෑ වගේද ෆොන්නයෝU.S. එහෙම ගහන්න දෙන් නෑ බං, පුටිම ට දැන් රෙවිල ඉන්නෙ!
හරකා LTTE කියන්නෙ ඇතුලේ problem එකක්. Russia ආවොත් ආක්රමණය ක්! වෙනස තේරෙන් නැත්නම් තෝ මෝඩයෙක්!!LTTE එකට ගහන්න දුන්නේ නෑ වගේද ෆොන්නයෝ![]()
තෝ කියන්නේ දැන් රුසියාව ආක්රමණය කරනවා කියලද?හරකා LTTE කියන්නෙ ඇතුලේ problem එකක්. Russia ආවොත් ආක්රමණය ක්! වෙනස තේරෙන් නැත්නම් තෝ මෝඩයෙක්!!
රුසියාව ලංකාව ආරක්ක්රම්නය කරලා ලංකාවේ මිනිස්සු අපහස තාවට පත් කරන එකක් නම් නැහැ.....හරකා LTTE කියන්නෙ ඇතුලේ problem එකක්. Russia ආවොත් ආක්රමණය ක්! වෙනස තේරෙන් නැත්නම් තෝ මෝඩයෙක්!!
මිනිස්සු මැරෙන්නේ නැති war crimes නැති යුද්ද තියෙනවද බන්. ලංකවේ army ඒකටත් war crime කෙසේ තියෙන්නේ අපි නැ කිව්වා ට.UN එක කිව්වෙ සිවිලියන්ස්ලව මරන්න එපා කියල. Crimes against humanity නොකර යුද්ධ කරන්න බැරිනම් යුද්ධෙ නවත්තන්න කියල. උඹ මහින්ද අබේසුන්දරගෙ 'විමසුම' බලලද කරන්ට් අෆෙයාස් ගැන ඉගෙනගත්තෙ ඒ කාලෙ![]()