The sad consequences of a totally unnecessary war. Aeroflot is now become Aeroflat. 


It is clear that Russia is using their might over small SL for a commercial matter between Aeroplot and Irish insurance /lease agreements. Normally when you lease Airplanes there is a clause for leasing Company to seize the plane in case of any default. Leasing company owns the aircraft (like leasing company owns a three wheeler and use force to take it in case of default!). In this case leasing company had asked to return planes due to war and insurance companies refusing to insure Russian planes. So it is wrong to blame Court or Ranil . This is a commercial dispute that should be resolved between parties involved SL courts are obliged to seize under relevant agreements (I have not seen this agreement , but aircraft leasing agreements have standard clauses for leasing company to acquire the planes is they exposed to risk as they do not want to take the risk and insurance companies do not want to take the risk either).This is a business matter, no use trying political or diplomatic solution for it.
Russian government put pressure on a little country like S/L, but after Ukraine invasion, Aeroflot is banned from flying overseas. They try to get around this ban by registering their aircraft in foreign countries like Ireland(in this case). They should solve there leasing/insurance issues rather than forcing Sri Lankan government to release this plane against the court order.
I think they choose S/L to go to court, because they know how efficient is our justice system. Get an injunction and ground the plane in Colombo, and let our justice system drag this matter months, if not years.
හැමදාම ලංකාවට ලොකුවටම අරින්නේ කළු කෝට් කාරෝයෝ තාම
kalin porondu welalu hitiye kase daanne na kiyala russian plane walataහ්ම්ම් හ්ම්ම්
![]()
Udayangata pupa deela balanna kiyaiරුසියාව ලංකාව ගුවන්යානා කේස් එක ඇදෙනවා වගේ නේද ? එහෙ තානාපතිව ගෙන්නලා කේස් එකක් ඇදලා නේද. ලංකාව මොකක්ද දැන් කරන්න යන්නේ ගේම ඉල්ලයිද ?![]()
යුද්දේ නවත්තපන් කියලා ඇමරිකාවයි යුරෝපෙයි කිව්වා වගේද පොන්නයෝදැන්වත් තේරුම් ගනීද රුසියාව කියන්නෙ ලොකෙ පජාතම bully රට. පූටින්ගෙ චන්ඩිකම් වලට වානිජ අධිකරණ නියෝගයට පිටින් රිලීස් කරන්න බෑ ඕක. නිතියේ ස්වාධීනත්වය රකින්න ඔනෙ.
එක රටක් එක නීතියක් කියපු පොන් සින්හල තනි ආන්ඩුවට මේක තමා වෙලාව 69 ලක්ශෙ වැඩ පෙන්නන්න. කොන්ද කෙලින් තියන් බැරි නම් පලයන් හුත්තෝ කියල පුටින්ට කියන්න
යුද්දේ නවත්තපන් කියලා ඇමරිකාවයි යුරෝපෙයි කිව්වා වගේද පොන්නයෝ
------ Post added on Jun 4, 2022 at 5:10 PM
ඒකද පොන්නයෝ යුද පුහුණුව දුන්නේUN එක කිව්වෙ සිවිලියන්ස්ලව මරන්න එපා කියල. Crimes against humanity නොකර යුද්ධ කරන්න බැරිනම් යුද්ධෙ නවත්තන්න කියල. උඹ මහින්ද අබේසුන්දරගෙ 'විමසුම' බලලද කරන්ට් අෆෙයාස් ගැන ඉගෙනගත්තෙ ඒ කාලෙ![]()
ඒකද පොන්නයෝ යුද පුහුණුව දුන්නේ.ඇමරිකන් ජනාධිපතියි ඇමරිකාවේ ගූ කන පිම්පියොන්ගේ පොනිලයි පට්ට වැඩ්ඩෝ නේ
.දැන් ඇමරිකාවෙන් තෙල් එවන්වලුද?
උබ දාපු ජපානේ ඩොලර් බිලියන ගාන එවනවලුද![]()
අනේ බන් කතා කරන විදියට කතා කරපන් උබ වගේ art degree කරපු උන් නෙමේ අපි.උබ මේ ලෝඩ් පකීර් වෙන්නේ නෑ ඔහොම අහලවත් නැති වචන දාලා ටෝක් දුන්නා කියලා.රනිල් වැඩ්ඩෙක් නෙවේනෙ. යුද්ධෙට හෝ හෙජමොනියට විරුද්ධ මොනව හරි කියපු ගමන් පරල වෙලා වගේ ගුපියොයි පොනිලයි ගැන කියවනව.
මම පෝස්ට් එක දැම්මෙ ජපන් බිලියනේ නිව්ස් එක සැක පල කරල, ගිහින් කියවපන් ආපහු. උඹ අනිත් ඒවත් මේ වගේ රුවිතෙටද තේරුම් ගන්නෙ.
@Master malli මෙන්න උබලගේ රනිල් සිංහයට බනිනවා මූෆුටිනා රනිලව ගෙන්නලා ෆුකේ අරින සීන් එකක් තියින්නේ.....
ලංකාට විදේශ විනිමය ලේබන එකම ක්රමය තමයි ෆුටිනාට රනිල rent කිරීම....
මේ පාර නම් හොද ඇර ගැනීමක් ඇර ගන්න යන්නේ.
උබ මේ ලෝඩ් පකීර් වෙන්නේ නෑ ඔහොම අහලවත් නැති වචන දාලා ටෝක් දුන්නා කියලා.
ඒක හොදයි art කරපු මෝඩ ෆොන්සියොත් එක්ක කතා කරන්න ගිහින් මගේ කාලෙ වැයවෙන එක විතරයි වෙන්නේ බොරුවට.අහලවත් නැති වචන? ඒ තරම් නූබ් කෙනෙක්ටද මං වචන නාස්ති කලේ.
එල එල කරගෙන යන්න![]()
ඒකනේ බයවෙන්න දෙයක් නෑ stf යක්කු 7,8ක් බැස්සුවම රුසියවම surrenderLankawene ban loke hondama army eka ine

උඹට ඕනෙ විදිහටද බන් මේකේ එවුන් comment කරන්න ඕනෙ?අනේ බන් කතා කරන විදියට කතා කරපන් උබ වගේ art degree කරපු උන් නෙමේ අපි.උබ මේ ලෝඩ් පකීර් වෙන්නේ නෑ ඔහොම අහලවත් නැති වචන දාලා ටෝක් දුන්නා කියලා.

ආපෝ ලෝබ පකයා ඇවිත්.ලක්ශ ගනන් පඩි අරන් ගෙදරට කන්නවත් ගේන්නේ නැති එකාඒකනේ බයවෙන්න දෙයක් නෑ stf යක්කු 7,8ක් බැස්සුවම රුසියවම surrender
උඹට ඕනෙ විදිහටද බන් මේකේ එවුන් comment කරන්න ඕනෙ?
------ Post added on Jun 4, 2022 at 5:44 PM
ඒක හොදයි art කරපු මෝඩ ෆොන්සියොත් එක්ක කතා කරන්න ගිහින් මගේ කාලෙ වැයවෙන එක විතරයි වෙන්නේ බොරුවට.