රු 30000කට විතර ගන්න පුළුවන් හොඳ ටැබ් මොනවද තියෙන්නේ?![]()
Thanks
Thanksbump
mewa sure da machan?
math oya budget ekata ekak hoyanawa ban.thama hariyana ekak set wune na.ubata ekak set wunoth apitath kiyapan.3GB wath ram eka oni ban.nattan aran therumak na
ආහ්හ් ලොක්කා ෆෝන් ඒක කොහොමද දැන්?![]()

p20 lite eka awoth ekata yanna idea ekak thiyenawa.haffata siri.dekka kal,ubala kiwwa hari.awulak na,thama gatta wagema wedap20 lite eka awoth ekata yanna idea ekak thiyenawa.
අහන්නත් සතුටුයි...මොකක්ද බන් මේ username එකේ තේරුම?
මට ඕක ඒ දවස්වල ඉඳන් හෙන ප්රශ්නයක්

math oya budget ekata ekak hoyanawa ban.thama hariyana ekak set wune na.ubata ekak set wunoth apitath kiyapan.3GB wath ram eka oni ban.nattan aran therumak na
මේවා හොඳයි මචන්..ලංකාවෙන් ගත්තත් ගන්න වෙන්නේ චයිනා එකක් තමයි..මේවා China Branded Tablets..Chuwi/Teclast/Onda වගේ ඒවා branded ඒවා..මම මේ එකක්වත් පාවිච්චි කරලා නම් නැහැ, හැබැයි මම එකක් ගන්න ඕනේ වෙලා මේවා ගැන හෙව්වා..
HP/Acer/Asus වගේ එකක් ගන්නවා නම් ගානත් වැඩියි, අනිත් ඒක Dual OS නම් හම්බෙන්නේ නැති වෙන්න පුළුවන්..එක්කෝ Android විතරයි..නැත්තන් Windows විතරයි (මම මේ කියන්නේ උඹේ ගානට සාපේක්ෂව)
https://www.youtube.com/watch?v=eSTVwdnqTx0
ඔය වීඩියෝ ඒක සහ උගේ චැනල් එකේ තියෙන tablets බලපන්..පොරගේ reviews හොඳයි..
Techtablets.com
Tab a or e bn. 32 wage wenne oya deken kokada mataka na. Masa ganakata kalin gatte habai
Bump
Thanks
Thanks
![]()
![]()
අහන්නත් සතුටුයි...මොකක්ද බන් මේ username එකේ තේරුම?
මට ඕක ඒ දවස්වල ඉඳන් හෙන ප්රශ්නයක්
![]()
මම උඩින් දාපු පෝස්ට්ස් දෙක තුන පොඩ්ඩක් බලන්නකෝ tablets වලට![]()

therumak na ban.a kale onna ohe ewele hithata apu user name ekak ketuwa.eda idan habai ada wenakam elakiri ennawa.mechara kal meketa enna hithagena nemei ban oya name eka ketuwe habai 


