රු:5000 ට අඩුවෙන් ගන්න පුළුවන් හොද Steel Watch මොනවාද

ossandaruwan

Well-known member
  • Jun 29, 2014
    759
    412
    83
    රු:5000 ට අඩුවෙන් ගන්න පුළුවන් හොද Steel Watch මොනවාද

    දන්න අය කියන්න බලන්න රු:5000 ට අඩුවෙන් ගන්න පුළුවන් හොද Steel Watch මොනවාද කියලයි ඒවා කොහේද තියෙන්නේ කියලයි.

    Rep+ වලින් සලකනු ලැබේ.:)
     
    • Like
    Reactions: asylum and ryandok

    ryandok

    Well-known member
  • Oct 11, 2011
    13,684
    1
    3,804
    113
    වලපල්ලේ
    දන්න අය කියන්න බලන්න රු:5000 ට අඩුවෙන් ගන්න පුළුවන් හොද Steel Watch මොනවාද කියලයි ඒවා කොහේද තියෙන්නේ කියලයි.

    Rep+ වලින් සලකනු ලැබේ.:)




    http://www.wimaladharmabrothers.lk/
     
    • Like
    Reactions: ossandaruwan

    SHEHAN_GIWANTHA

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    12,000
    11,741
    113
    5000ta aduwen honda watch na machan
    15000k withara set karagena orient watch ekak ganna wimaladharma eken
    sapphire Crystal ekakganna puluwan wei.
    Hadissi wenna epa. Echhcara gaanak wiyadam karanne aparade kiyala hithanna epa
    Designer watches ganna epa. Watch maker kenekge brand ekak ganna
    Good luck
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: ossandaruwan