රෙමොට් Control උදවුවක් (කරදර කාර අසල්වෑසියන් SETUP)

Splash_smart

Well-known member
  • Jan 26, 2016
    923
    510
    93
    රිමොට් Control උදවුවක් (කරදර කාර අසල්වෑසියන් SETUP)

    මචන් ලා. මට පොඩි උදවුවක් කරන්න. අපෙ ගෙදර ලග ඉන්නවා සද්දෙන් SETUP දාන පවුලක් ම. අනිත් උන්ගෙ නිදහස ගෑන හිතන්නෙ නෑතුව තමන් ගෑන විතරක් හිතන කට්ටියක්.

    අපි දන් දෙපරක් ම complaint කලා police unta එත් කිව්වට අහන්නෙම නෑ.ඔවට නඩු කියන්නත් බහෑ නෙ. ඒ නිසා මට දන්න කෙනෙක් කියනවද "Long Rang (10-30 meter through walls) වෑඩ කරන remote controller" එකක් Ebay වලින් වගෙ. Lankawen unath kamak na.

    :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    Thank for help machanla....:):)
     
    Last edited:

    manarrow

    Well-known member
  • Jan 31, 2015
    5,130
    5,443
    113
    ape allapu gedaratath awa owage set ekak ekak. kanak ahenna na. man gihin kiuwa aye hmmk na ita passe :D :D
     

    MetalGi

    Active member
  • Oct 17, 2007
    151
    37
    28
    SSD eke data store karanne normal hard disk wage nemei ne...

    Kokatath uta kela wela yanne nathiwenna universal remote ekakin wage waddy dunnanung hari....

    Wena neighbor buwala nadda oka wadayak wechcha?
     

    Splash_smart

    Well-known member
  • Jan 26, 2016
    923
    510
    93
    oya prashnema apitath issara thibuna bn, passe e gedara ganita babek hambuna :D
    ah oya wadeta emp ekak use karanna epa.. wena widiyak balapn..

    Emp ekak oni naha. Universal long range remote controller ekak tibba nam hari. unta kiyala baha ban maha saththu tikak. Nikam api sauthtu wena eka mai wenne. Remote eka tama Mekata hodama visaduma. Sadden danna dennema na mama off karanawa. Hoyannath baha ne. :D:D:D
     

    Splash_smart

    Well-known member
  • Jan 26, 2016
    923
    510
    93
    ape allapu gedaratath awa owage set ekak ekak. kanak ahenna na. man gihin kiuwa aye hmmk na ita passe :D :D

    Ela ela apith kiwwa eth mun ekka ewa hari yanne na. Molayak kiyala deyak naha :confused::confused: epa wenawa. Ape gewal laga tiyana podima gedara, eth wate inna unta karadara wadima gedara. Selfish kama ban unge. :):)
     

    Splash_smart

    Well-known member
  • Jan 26, 2016
    923
    510
    93
    SSD eke data store karanne normal hard disk wage nemei ne...

    Kokatath uta kela wela yanne nathiwenna universal remote ekakin wage waddy dunnanung hari....

    Wena neighbor buwala nadda oka wadayak wechcha?

    Innawa ban unta viruddawa complaint 5k or 6k tiyanawa. Ape 3k tiyawa. Me wage reason ekkata court yanna lajjai ban. Garment ekka wada karanne eth anith ayata puduma karadrayak denne. Godak paw pirena wada karanna baha ban. Remote controller eka tama visaduma eth mokakda ganna oni kiyala danne na ban.:confused::confused:

    Thanks ban
     

    migaraDe

    Well-known member
  • Sep 28, 2010
    822
    756
    93
    EMP jammer ඔය film වල තියනවා වගේ වැඩකරන් නෑ බන්. උඹට ඒ ගෙදර setup එක තියන තැනට line of site තියනවද.
    මෙතන situation 1 අනුවනම් short & sweet method 1ක් නෑ වගේ. පුලුවන්නම් උන්ගේ තියන setup model 1 හොයාගනින්.
    එහෙම උනොත් remote 1ක් අරගෙන එකේ range 1 extend කරගෙන ගේමක් ගහන්න පුළුවන්. range extend කරන්න නම් ක්‍රම තියනවා.