kivva.
Roswill incident is epic fail![]()
හැබැයි ඇමරිකානු රජය කැමති නෑ අපි ඒවා ඔත්තුබලන යානා කියල හඳුනාගන්නවට, උන්ම කටකතා පැතිරෙව්වා ඒවා පිටසක්වල ජීවීන්ගේ යානා කියල, පස්සේ උන්ම ඒවා deny කළා, එතකොට මිනිසුන්ගේ අවධානය යන්නේ පිටසක්වල ජීවීන් දිහාට මිසක් ඇමරිකාවේ ඔත්තු බලන යානා දිහාට නෙවේ.
තව කතාවක් තියෙනවා ඔය රෝස්වෙල් වලට කඩාගෙන වැටිලා තියෙන්නේ ඇමරිකාවේ ඔත්තු බලන යානාවක් ලු. එකේ ඔය aliens ල වගේ ඉඳල තියෙන්නේ dummys ලු.හැබැයි ඇමරිකානු රජය කැමති නෑ අපි ඒවා ඔත්තුබලන යානා කියල හඳුනාගන්නවට, උන්ම කටකතා පැතිරෙව්වා ඒවා පිටසක්වල ජීවීන්ගේ යානා කියල, පස්සේ උන්ම ඒවා deny කළා, එතකොට මිනිසුන්ගේ අවධානය යන්නේ පිටසක්වල ජීවීන් දිහාට මිසක් ඇමරිකාවේ ඔත්තු බලන යානා දිහාට නෙවේ.
![]()


තව කතාවක් තියෙනවා ඔය රෝස්වෙල් වලට කඩාගෙන වැටිලා තියෙන්නේ ඇමරිකාවේ ඔත්තු බලන යානාවක් ලු. එකේ ඔය aliens ල වගේ ඉඳල තියෙන්නේ dummys ලු.හැබැයි ඇමරිකානු රජය කැමති නෑ අපි ඒවා ඔත්තුබලන යානා කියල හඳුනාගන්නවට, උන්ම කටකතා පැතිරෙව්වා ඒවා පිටසක්වල ජීවීන්ගේ යානා කියල, පස්සේ උන්ම ඒවා deny කළා, එතකොට මිනිසුන්ගේ අවධානය යන්නේ පිටසක්වල ජීවීන් දිහාට මිසක් ඇමරිකාවේ ඔත්තු බලන යානා දිහාට නෙවේ.
![]()
මේ තියෙන්නේ බන් ඕකේ වීඩීයෝ එක..මේක බලපන්..මුන් අවයව සේරම කපලා ගන්නවනේ පරීක්ෂණ වලට..
https://www.youtube.com/watch?v=FZouZJSG4ic
![]()
හ්ම් ඒකත් එහෙමද? එතකොට මේ ඇත්ත කියලා එලියට දැම්මා කියන ඒවත් බොරුද බන්?
![]()
![]()

දැන් ඔච්චර දියුණු ජීවින් ඇයි බන් හැම වෙලේම හෙළුවෙන් ඉන්නේ?
ඇඟේ කිසි දෙයක් නැතිව?
දැන් අපේ ලෝකේ එවුන් මොකෙක්වත් නැති හඳට ගියත් පිළිවෙලකට ඇඳලා යනවා නේ!
මෙහෙ එවුන් ඇඳුම් ගලවලා ද?
දැන් උන්ට මේ ලෝකෙට එන්න තරං තාක්ෂනය දියුණුයි, ඒ වුනාට ඔලු කට්ට කුඩු කරගන්නේ නැතිව ගොඩ බා ගන්න විතරද බැරි?







)and why they prohibited the movies like area51??
this is how people react to fear and how it can use to control brains.මේ තියෙන්නේ බන් ඕකේ වීඩීයෝ එක..මේක බලපන්..මුන් අවයව සේරම කපලා ගන්නවනේ පරීක්ෂණ වලට..
https://www.youtube.com/watch?v=FZouZJSG4ic
![]()