රොහාන් පල්ලෙවත්තගේ පක්ෂය ගැන මොකද හිතන්න

Don GasCan

Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,626
    49,983
    113
    සේදවත්ත
    දැන් තියන තත්වේ අනුව ගොඩක් මිනිස්සු චන්දේ දන්නේ නෑ කලකිරිල මොකා දින්නත් 50% තියෙන්න ඕනේ. මේ තියන ලයින් එකට එකෙක්ටවත් 50% ගන්න බෑ. මුන් කෙලින පිස්සු වල තරමට පල්ලෙවත්තට චන්දේ වැටෙනවා නිකම්ම , පල්ලෙවත්ත චන්ද ලක්ෂ 5-7 කැඩුවොත් මේ ගේම් එක වෙනස් වෙනවා. පහුගිය සති තුන හොද බැන්ඩ් එක්කින් පල්ලේවත්තගේ කැම්පේන් එක නැගල යනවා. සෙට් එකක් හිටන් ඉන්නවා පල්ලේවත්ත ජනප්‍රය ෆේස් බුක් එකේ කියලා ඕව් ඇත්ත ඒ උන් හිතන් ඉන්නේ ෆේස් බුක් පාවිච්චි කරන්නේ කොලඹ හතේ විතරයි කියලා. ඒ කට්ටිය ගැන අනුකම්පාව තමා . පකිස්ථානේ ඉම් රාන්ඛාන්ට අවුරුදු 15 ගියා රජයක් පිහිටවන්න අපේ වගේ නරා වලක තියනකොට, ලංකාවේ ඊට කලින් එක කරන්න පුලුවන්, පල්ලේවත්ත දිනන නොදිනන එකට වඩා ප්‍රධාන ධාරාවෙන් ජන්ද කඩල පාර්ලිමේන්තුවේ එන හඩ ඉතා වැදගත් ඉස්සරට. මිනිස්සු නොහිතන දේවල් දේශපාලන ලෝකේ වෙනවා . කවුද හිතුවේ අමරණීය මහින්ද ජනේලේක එල්ලෙන්න වැඩ සිද්ධ වෙයි කියලත් , යහපාලනේ කියල ඇවිල්ලා මේ වගේ අවුල් ගොඩක මේ වෙලාවේ රට මේ විදියට තියෙන්නත්. කලබල වෙන්න එපා මේ 225 අපිව ගෙනියන්න ඕනේ තැනට ගිහින් නවත්තල අපේ අතට බැටන් එක දෙනවා. ඒක පාවිච්චි කරන එක අපේ වැඩක්
     

    Superman101

    Well-known member
  • Jul 3, 2015
    1,219
    946
    113
    ඔව් බන් පොඩ්ඩක් හොයලා බලපන්.මේ වගේ ත්‍රෙඩ් දාන උන් ගොඩක් කලින් UNP නැත්නම් JVP උන්ට කඩේ ගිය උන්.අපි නම් අහුවෙයි ඕවට.:lol:

    අන්නහරි මම අභියෝග කරනව මගෙ කලින් ත්‍රෙඩ් රිප්ලයි හොයලා බලන්න කියල. ඔබතුමා අභියෝගය බාර ගන්නවද??

     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    දැන් තියන තත්වේ අනුව ගොඩක් මිනිස්සු චන්දේ දන්නේ නෑ කලකිරිල මොකා දින්නත් 50% තියෙන්න ඕනේ. මේ තියන ලයින් එකට එකෙක්ටවත් 50% ගන්න බෑ. මුන් කෙලින පිස්සු වල තරමට පල්ලෙවත්තට චන්දේ වැටෙනවා නිකම්ම , පල්ලෙවත්ත චන්ද ලක්ෂ 5-7 කැඩුවොත් මේ ගේම් එක වෙනස් වෙනවා. පහුගිය සති තුන හොද බැන්ඩ් එක්කින් පල්ලේවත්තගේ කැම්පේන් එක නැගල යනවා. සෙට් එකක් හිටන් ඉන්නවා පල්ලේවත්ත ජනප්‍රය ෆේස් බුක් එකේ කියලා ඕව් ඇත්ත ඒ උන් හිතන් ඉන්නේ ෆේස් බුක් පාවිච්චි කරන්නේ කොලඹ හතේ විතරයි කියලා. ඒ කට්ටිය ගැන අනුකම්පාව තමා . පකිස්ථානේ ඉම් රාන්ඛාන්ට අවුරුදු 15 ගියා රජයක් පිහිටවන්න අපේ වගේ නරා වලක තියනකොට, ලංකාවේ ඊට කලින් එක කරන්න පුලුවන්, පල්ලේවත්ත දිනන නොදිනන එකට වඩා ප්‍රධාන ධාරාවෙන් ජන්ද කඩල පාර්ලිමේන්තුවේ එන හඩ ඉතා වැදගත් ඉස්සරට. මිනිස්සු නොහිතන දේවල් දේශපාලන ලෝකේ වෙනවා . කවුද හිතුවේ අමරණීය මහින්ද ජනේලේක එල්ලෙන්න වැඩ සිද්ධ වෙයි කියලත් , යහපාලනේ කියල ඇවිල්ලා මේ වගේ අවුල් ගොඩක මේ වෙලාවේ රට මේ විදියට තියෙන්නත්. කලබල වෙන්න එපා මේ 225 අපිව ගෙනියන්න ඕනේ තැනට ගිහින් නවත්තල අපේ අතට බැටන් එක දෙනවා. ඒක පාවිච්චි කරන එක අපේ වැඩක්

    එහෙම පක්ෂයක් ගැන දන්නෙත් නෑ :baffled: කවුද වෙන ආය ඉන්නේ

    It will be a surprise just wait and see. They have a plan for that.
    mole tiyanawanam one dyak karana puluwan:yes:

    http://sdpsl.lk

     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    It will be a surprise just wait and see. They have a plan for that.
    mole tiyanawanam one dyak karana puluwan:yes:

    http://sdpsl.lk

    ආසන දෙක තුනක්වත් ගන්න පුළුවන් උනොත් හොඳයි :yes: ආණ්ඩු හදන්න නං බෑ ඉතින්. මතකනේ ෆොන්සේකා තනියම පක්ෂයක් හදල වෙච්චි දේ.
     

    TommyJ

    Well-known member
  • Aug 5, 2017
    5,530
    714
    113
    Ambepussa
    ආසන දෙක තුනක්වත් ගන්න පුළුවන් උනොත් හොඳයි :yes: ආණ්ඩු හදන්න නං බෑ ඉතින්. මතකනේ ෆොන්සේකා තනියම පක්ෂයක් හදල වෙච්චි දේ.

    Jeppanta wada gaththoth nam hondai! :D.
     

    TommyJ

    Well-known member
  • Aug 5, 2017
    5,530
    714
    113
    Ambepussa
    පල්ලෙවත්ත කොළඹින් ඉල්ලුවොත් ඔන්න එක ආසනයක් හම්බෙයි එච්චර තමා මමනං හිතන්නේ.

    Distric 24ma Nama Yojana araganna puluwan. Salli thiyana nisa Campaign eka karannath puluwan 24ma cover wenna. Anika Namayojana deddi condition balala dunnanam, honda plan ekakin campaign eka kalanam eeta wada ganna puluwan.
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    ආසන දෙක තුනක්වත් ගන්න පුළුවන් උනොත් හොඳයි :yes: ආණ්ඩු හදන්න නං බෑ ඉතින්. මතකනේ ෆොන්සේකා තනියම පක්ෂයක් හදල වෙච්චි දේ.

    welawa enakan balapanko nikan paninne natuwa boruwata. tama enne kauda kiyaladanneth ne karuwath :rolleyes:
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    Distric 24ma Nama Yojana araganna puluwan. Salli thiyana nisa Campaign eka karannath puluwan 24ma cover wenna. Anika Namayojana deddi condition balala dunnanam, honda plan ekakin campaign eka kalanam eeta wada ganna puluwan.
    බලමුකෝ බලමුකෝ තාම චන්දයක් තියෙනවද කියල දන්නෙත් නෑ නෙ .
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    welawa enakan balapanko nikan paninne natuwa boruwata. tama enne kauda kiyaladanneth ne karuwath :rolleyes:
    "tama enne kauda kiyaladanneth ne karuwat" ඒ හින්දම තමා චන්ද වැටෙන්නේ නැත්තේ. හිටි ගමන් නම් ලිස්ට් එකක් උඩින් ආව කියල මිනිස්සු චන්දේ දෙන්නේ නෑ නෙව.
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    මම දැක්ක දෙයක් තමා දැන් දැන් මේකේ UNP/JVP කාරයෝ රොහාන් වෙනුවෙන් ඉන්නවා කියලා පෙන්නන්න හදනවා.

    UNP/JVP කාරයෝ නෙමෙයි. මේකේ එකෙක් ඉන්නවා අකෞන්ට් හතර පහකින් එකම කතාව කියෝන. මොකක්ද කතාව රනිල්ගේ ෆොරින් පොලිසි එක සුපිරි, මහින්දගෙ චොර, මහින්දට බටහිර රටවල් කැමති නෑ, කැමති නැත්තේ දෙමළ මිනිස්සුන්ට කරපු දේවල් නිසා, ලංකාවට විදේශ ආධාර 78% එන්නේ දෙමළ මිනිස්සු නිසා ඔය ටික.

    මිනිහමයි කියල කිව්වැකි දවසම ඔන්ලයින් ඉඳල අකෞන්ට් එකෙන් අකෞන්ට් එකට මාරු වේවි එක අකෞන්ට් එකෙන් ත්‍රෙඩ් එකක් දාල අනිකෙන් බම්ප් කරන එකෙන්. නුවර කලබල තියෙද්දීත් ඔය විදිහටම බොරු දාල එළකිරිය බෑන් වෙන මට්ටමට ගෙනාවෙත් පොර තමා.

    මිනිහ හදන්නෙ පුළුවන් තරම් සිංහල චන්ද බෙදන්න. එතකොට පාර්ලිමේන්තුවේ දුර්වල ආණ්ඩුවක් හැදෙනව. ITAK සහ SLMC එකේ අජෙන්ඩා එකට වැඩ කරේ නැත්නම් ආණ්ඩුව නැතිවෙන තත්ත්වයක් එනව. ITAK සහ SLMC එකේ අජෙන්ඩා එකට වැඩ කරන ආණ්ඩුවකට (ව්‍යවස්ථාවෙන් "ඒකීය" වචනය අයින් කරන්න යෝජනා ගෙනාවෙ කවුද?) විරුද්ධව යන්න දැන් විධායක ජනාධිපතිට වත් බෑනෙ.

    රොහාන්ගේ පක්ෂෙත් සිංහල චන්ද බෙදන එක විතරයි කරන්නෙ.

    දැන් කියන්න එපා මම ජාතිවාදියා කියලා. ජාතිවාදී නොවන දෙමළ මුස්ලිම් මිනිස්සුත් ජාතිය අනුව රට කෑලිවලට කඩන්න හදන ජාතිවාදී පක්ෂවලට (දෙමළ අයට උතුර, මුස්ලිම් අයට නැගෙනහිර) චන්දෙ දෙන්නෙ නෑ.
     
    Last edited:

    TommyJ

    Well-known member
  • Aug 5, 2017
    5,530
    714
    113
    Ambepussa
    UNP/JVP කාරයෝ නෙමෙයි. මේකේ එකෙක් ඉන්නවා අකෞන්ට් හතර පහකින් එකම කතාව කියෝන. මොකක්ද කතාව රනිල්ගේ ෆොරින් පොලිසි එක සුපිරි, මහින්දගෙ චොර, මහින්දට බටහිර රටවල් කැමති නෑ, කැමති නැත්තේ දෙමළ මිනිස්සුන්ට කරපු දේවල් නිසා, ලංකාවට විදේශ ආධාර 78% එන්නේ දෙමළ මිනිස්සු නිසා ඔය ටික.

    මිනිහමයි කියල කිව්වැකි දවසම ඔන්ලයින් ඉඳල අකෞන්ට් එකෙන් අකෞන්ට් එකට මාරු වේවි එක අකෞන්ට් එකෙන් ත්‍රෙඩ් එකක් දාල අනිකෙන් බම්ප් කරන එකෙන්. නුවර කලබල තියෙද්දීත් ඔය විදිහටම බොරු දාල එළකිරිය බෑන් වෙන මට්ටමට ගෙනාවෙත් පොර තමා.

    මිනිහ හදන්නෙ පුළුවන් තරම් සිංහල චන්ද බෙදන්න. එතකොට පාර්ලිමේන්තුවේ දුර්වල ආණ්ඩුවක් හැදෙනව. ITAK සහ SLMC එකේ අජෙන්ඩා එකට වැඩ කරේ නැත්නම් ආණ්ඩුව නැතිවෙන තත්ත්වයක් එනව. ITAK සහ SLMC එකේ අජෙන්ඩා එකට වැඩ කරන ආණ්ඩුවකට (ව්‍යවස්ථාවෙන් "ඒකීය" වචනය අයින් කරන්න යෝජනා ගෙනාවෙ කවුද?) විරුද්ධව යන්න දැන් විධායක ජනාධිපතිට වත් බෑනෙ.

    රොහාන්ගේ පක්ෂෙත් සිංහල චන්ද බෙදන එක විතරයි කරන්නෙ.

    දැන් කියන්න එපා මම ජාතිවාදියා කියලා. ජාතිවාදී නොවන දෙමළ මුස්ලිම් මිනිස්සුත් ජාතිය අනුව රට කෑලිවලට කඩන්න හදන ජාතිවාදී පක්ෂවලට (දෙමළ අයට උතුර, මුස්ලිම් අයට නැගෙනහිර) චන්දෙ දෙන්නෙ නෑ.

    Ehema ekek matat note una!
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    Ehema ekek matat note una!

    ඇත්ත මධ්‍යස්ථ මතධාරීන් බලන්නෝන කිරියෙ ළඟදී එකපාරටම ඇක්ටිව් වෙච්ච අකෞන්ට් ඇත්තටම මේ කරන්නෙ මොකක්ද කියලා.
     

    Superman101

    Well-known member
  • Jul 3, 2015
    1,219
    946
    113
    මයිත්‍ර්රි මාමත් හොද මනුස්සයෙක් කියලා තමයි ආවේ , කොහොමද වෙනස

    පල්ලෙවත්ත මම දකින්නේ චන්දෙ දිනන්න නෙමේ චන්දෙ කඩන්න ආවෙ ,
    ප්‍රයොගිකව හිතපන් මෙ මිනිහා ජනඩිපති වුනත් , පාර්ලිමෙන්තුවෙ කව්ඩ ඉන්නෙ මිනිහාව බෑක් කරන්න ? දෑන් තියන තත්වෙ නියම උදහරනේ

    ඈත්තටම චන්ඩෙ දිනලා සින්හලුන්ව ගොඩ දාන්න ඉන්නවානම් අන්න හසාරෙ ව්ගෙ වෙන්න පුලුවන් නෙ ?
    අඩුම පාලත් පාලන මැතිවරණෙ කොලබ හරි පක්ෂය හදලා පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ උඩට එන්න තිබ්බා නේ .

    එක්කෝ මේවා දකින්න උබ අන්ධයි මෝඩයි , නැත්නම් කෙලින්ම යන්නේ නැතිව රොහාන් මාර්ගෙන් පක්ෂ වලට කඩේ යන්න තරම් මොලයක් තියනවා
    .
    නැහැ මචන් මම කතා කරේ මහ මැතිවරණය ගැන. ජනදිපතිවරනයකදී නම් no chance. දැන් උබ කියනව වගේ පල්ලෙවත්ත මහ මැතිවරණයට ඉදිරිපත් වෙන්න යන්නෙ. ඒකයි මම මේ ප්‍රශ්නෙ අහුවෙ??
     

    Superman101

    Well-known member
  • Jul 3, 2015
    1,219
    946
    113
    Un okkotama edaata Sathwa Karunaawa pahala wenawa :rofl:

    අනේ මන්ද බන් උබලා, මගෙ පරන ත්‍රෙඩ් රිප්ලයි බලන්න කියල මම අභියෝග කරනව උබලාට. මටත් දැනගන්න ඔනෙ පල්ලෙවත්ත කාගේ හරි බලල් අතක්ද කියල තමයි
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    මට හිතනදේ

    පල්ලෙවත්තට වැඩියෙන්ම සේවයක් කරන්න පුලුවන් ව්‍යාපාර කටයුතු එක්ස්පෑන්ඩ් කරලා. දේශපාලන ඌරුවලට වැටිලා පජාතවෙලා යන එක හොඳනෑ.

    මේ රට ගොඩයන්නේ ව්‍යවසායිකයින් නිසා. ඒ මිනිස්සු තමයි රස්සා දෙන්නේ. ආණ්ඩුවේ රස්සා එක්කොව් විරහිත උපාධිධාරීන්ට නැත්තම් ගොට්ටන්ට.

    ඒ නිසා පල්ලෙවත්ත උත්සහකරන්න ඕනෑ ධම්මික පෙරේරා, වගපිටිය, අශෝක් පතිරගේ, දමිත රාමනායක (දම් රෝ), ප්‍රෙස්ටෝන්ජී පවුල (අබාන්ස්), පේජ් පවුල (කාගිල්ස්) වෙගි රටේ මිනිස්සුන්ට රස්සා දෙන දැවැන්ත ව්‍යාපාරිකයෙක් වෙන්න.

    එයා උඩ පැන්නට එයා එච්චරම ලොකු ව්‍යවසායකයෙක් නෙමෙයිනේ.

    අනිත් එක ජපානේ ටොයෝටා එකත් එක්ක ඩීල් කරන විධියට, නැතිනම් වෙන කාර් සමාගම් එක්ක ඩීල් කරන විධියට මේ රටේ දේශපාලන ලෝකේ ඩීල් කරන්න බෑ. අනින තරමක් අනින්නේ බටර් පිහියෙන්, කපන්නේ දිය රෙද්දෙන්.

    පාර්ලිමේන්තුවේ මිරිස්කුඩු ගහගන්න, පුටුවලින් ගහගන්න කසිප්පුකාරයෝ එක්ක මූට හැප්පෙන්න බෑ.

    අනිත් එක මෙයා මහින්ද වගේ මිනිහෙකුට විරුද්දව ගිහිල්ලා, වැරදිලා හරි මහින්ද අතට බලය ආවොත්, සෙන්සර් පුකේ ගහලා කොම්පැණිය වස්ස්වලා තමයි නතර කරන්නේ. දාහකට රස්සා නැතුවුන, ඩෝලර් කෝටියක් නැතිවුනත් ඌ පලිය ගන්නවා.
     
    Last edited:

    Superman101

    Well-known member
  • Jul 3, 2015
    1,219
    946
    113
    මම ගොඩක් සයිට් වල දැක්කා ඌ සිරාගේ ජනපති ඥාති සොයුරු කියලා තියෙනවා එත් ඉතින් මේ ටිකම තමයි වෙන්නේ ඊට වඩා හොදයි උබලා සිරාටම 2020 දීපල්ලා

    ඔව් රොහාන් ගේ සීයයි my3 ගෙ සීයයි සහෝදරයන් ලු.
     

    Superman101

    Well-known member
  • Jul 3, 2015
    1,219
    946
    113
    UNP/JVP කාරයෝ නෙමෙයි. මේකේ එකෙක් ඉන්නවා අකෞන්ට් හතර පහකින් එකම කතාව කියෝන. මොකක්ද කතාව රනිල්ගේ ෆොරින් පොලිසි එක සුපිරි, මහින්දගෙ චොර, මහින්දට බටහිර රටවල් කැමති නෑ, කැමති නැත්තේ දෙමළ මිනිස්සුන්ට කරපු දේවල් නිසා, ලංකාවට විදේශ ආධාර 78% එන්නේ දෙමළ මිනිස්සු නිසා ඔය ටික.

    මිනිහමයි කියල කිව්වැකි දවසම ඔන්ලයින් ඉඳල අකෞන්ට් එකෙන් අකෞන්ට් එකට මාරු වේවි එක අකෞන්ට් එකෙන් ත්‍රෙඩ් එකක් දාල අනිකෙන් බම්ප් කරන එකෙන්. නුවර කලබල තියෙද්දීත් ඔය විදිහටම බොරු දාල එළකිරිය බෑන් වෙන මට්ටමට ගෙනාවෙත් පොර තමා.

    මිනිහ හදන්නෙ පුළුවන් තරම් සිංහල චන්ද බෙදන්න. එතකොට පාර්ලිමේන්තුවේ දුර්වල ආණ්ඩුවක් හැදෙනව. ITAK සහ SLMC එකේ අජෙන්ඩා එකට වැඩ කරේ නැත්නම් ආණ්ඩුව නැතිවෙන තත්ත්වයක් එනව. ITAK සහ SLMC එකේ අජෙන්ඩා එකට වැඩ කරන ආණ්ඩුවකට (ව්‍යවස්ථාවෙන් "ඒකීය" වචනය අයින් කරන්න යෝජනා ගෙනාවෙ කවුද?) විරුද්ධව යන්න දැන් විධායක ජනාධිපතිට වත් බෑනෙ.

    රොහාන්ගේ පක්ෂෙත් සිංහල චන්ද බෙදන එක විතරයි කරන්නෙ.

    දැන් කියන්න එපා මම ජාතිවාදියා කියලා. ජාතිවාදී නොවන දෙමළ මුස්ලිම් මිනිස්සුත් ජාතිය අනුව රට කෑලිවලට කඩන්න හදන ජාතිවාදී පක්ෂවලට (දෙමළ අයට උතුර, මුස්ලිම් අයට නැගෙනහිර) චන්දෙ දෙන්නෙ නෑ.

    කරුණාකරල මගෙ පරන ත්‍රෙඩ් බලන්න පූර්ව නිගමන වලට එන්නේ නැතුව