iya bn balamu wikarama movie set ekak. mul movie 2 wagenam hodai anithwa
oke 6i awe.
7 nahane bn7 wani film eka ban 2017 octmber wala relese una
parody movie ekak awada danne naha.7 nahane bnparody movie ekak awada danne naha.
onna sawnam aluth ekak awa 2017 october wala.
iya bn balamu wikarama movie set ekak. mul movie 2 wagenam hodai anithwa
oke 6i awe.
eke bn sinhala sub thiyenne web-rip ekata meken web ekak ganna2017 october anna a film eka tamaii ban man kiuwa.
link ekak diyan ko 480p sinhala sub ekak
iye baluwe mokakda? link plz. New ekak awada bn ?
iye nemei. iye baluwe ranjage movie eka nawariyan 
eke bn sinhala sub thiyenne web-rip ekata meken web ekak ganna
https://psarips.com/movie/jigsaw-2017/
oke godak ads thiyenwa habai. torrent eka ganna. 588mb eka.
ah mama ethana kiyala thiyenne eeeya kiyala bniye nemei. iye baluwe ranjage movie eka nawariyan
![]()
