No Idea,
Laga patha nemei nam inne, eka wasaredi danna try karann eka aparade. Laga iskoleka igena ganna diyan, Grade5 hoda result ganna kiyanna, ehema naththam O/L , A/L waladi enna. Last studied school eka widihata watinawa, leaving certificate, character certificate, Contacts & recognition.
Thama lamayi nam iskole daala naha, ehema daanawa nam daanne OLD boy category eke
1. Projects walata sahabagi wuna ewa / contribute karapuwata iskolen denawa credits wenama
2. Voluntary wada walatath credit score ekak thiyenawa
3. iskole kaale karapuwatath thiyenawa.
kalen kaaleta oya dewal baaragannawa batch walin project widihata, etakota ekata contribute karanna puuwan batch eke ayata.
Laga patha nemei nam inne, eka wasaredi danna try karann eka aparade. Laga iskoleka igena ganna diyan, Grade5 hoda result ganna kiyanna, ehema naththam O/L , A/L waladi enna. Last studied school eka widihata watinawa, leaving certificate, character certificate, Contacts & recognition.
Thama lamayi nam iskole daala naha, ehema daanawa nam daanne OLD boy category eke
1. Projects walata sahabagi wuna ewa / contribute karapuwata iskolen denawa credits wenama
2. Voluntary wada walatath credit score ekak thiyenawa
3. iskole kaale karapuwatath thiyenawa.
kalen kaaleta oya dewal baaragannawa batch walin project widihata, etakota ekata contribute karanna puuwan batch eke ayata.