ලංකාවට ආ යුක්‍රේන සංචාරකයින්ටත් කොරෝනා

Mr.Lokka

Well-known member
  • Jan 14, 2020
    953
    1,945
    113
    න ක දී පු ක මු රා වගේ වේසිගෙ පුටාල නටන්නේ චීන්නු ආවම. චීනට දෙන්න ගිහින් පුක ඉරාගෙන දැන් කිරිය පැත්තේ වත් එන්න බෑ මූට

    @N A K A M U R A me wage wesige puthala nam dan haminilama gihin wage penne 😂😂😂

    N A K A M U R A වේසි අලුත් account එකක් හදාගෙන වගේ
     
    • Haha
    Reactions: RandomGuy

    Superman101

    Well-known member
  • Jul 3, 2015
    1,219
    946
    113
    Dr. පැතුම් රටට සංචාරකයො එන එක ගැන හොඳ ලිපියක් දාල තිබ්බ. මද්‍යස්තව ඒක කියෙව්වනම් වටිනව.
     

    dfgrendezvous

    Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    මං කිව්වේ...... හදාගන්නවනං අඩු ගානේ අලූත් එකවත් නම්බුකාර රටකින් හදාගනිං කියලා🤣🤣🤣

    අඩුකුළේ ෆොන්ස්ලට යුරෝප්වල අඩුකූලේ හිඟන්නොන්ගෙන්ම හදාගන්න වූනා🤣🤣🤣

    මුං හිතන් ඉන්නේ ලෙලි ඇරලා සුදු කරලා බංගලි ගෙනාවත් සුද්දෝ කියලා🤣🤣🤣

    Ukraine kiyanne europe wala thiyena kujithama ratawalin ekak.
     
    • Haha
    Reactions: LINDA_ADERSON_22

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    Ukraine kiyanne europe wala thiyena kujithama ratawalin ekak.

    Europe kiyannath ba geographical europe witharai oka former soviet country ekak ne. e unata Russia walatath anthai lokema inna horu inna ratak e nisa sinhalunta galapenawa. ape mig wiruwa udayanga sir hangila hitiyeth ohe. salli thinawa nam pistol eke idan MIG ekak wenakan ona kunu godak ganna puluwan. Ukraine is a heaven for money launders , smugglers etc.. no wonders why our red-warranted sir lived there.
     
    • Like
    Reactions: dfgrendezvous

    dfgrendezvous

    Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    Europe kiyannath ba geographical europe witharai oka former soviet country ekak ne. e unata Russia walatath anthai lokema inna horu inna ratak e nisa sinhalunta galapenawa. ape mig wiruwa udayanga sir hangila hitiyeth ohe. salli thinawa nam pistol eke idan MIG ekak wenakan ona kunu godak ganna puluwan. Ukraine is a heaven for money launders , smugglers etc.. no wonders why our red-warranted sir lived there.

    Umba kiwwa hariyatama hari ban. Corruption perception Index eken lankawa 93 (ratawal 180n), Ukraine 126!!! Lankawatath wadiya patta dushitha ratak.

    Unge per-capita income ekath pattama adui. Lankawatath wadiya adui kiyahanko.

    Un apu hatith balapanko. Kisima charayak nathuwa mask galawagena ne wadihariyak awe. Adu gane ape un enakotath oita wadiya piliwelakata enawa.