ලංකාවට Affiliate system එකක් හදන එකේ වසි අවාසි

lkkolla

Well-known member
  • Sep 28, 2023
    1,167
    1,664
    113
    ගොඩක් රටවල් වල Affiliate platforms ඔනේ තරම් තියෙනවා. digistore24 , rakuten , cj මේවගේ ගොඩක් ඒවා තියනවා. මම ලංකාවේ මේ වගේ ඒව දැකලා නෑ, ඒකට හේතුව මොකද්ද ? පොඩි ව්‍යාපාර කරන අය ඕනෙ තරම් ඉන්නවා වගේම, තමන්ට කියල අමතර ආදායමක් හොයන්න ආස අයත් ඔනේ තරම් ඉන්නවා. මේ දෙගොල්ල එකට එකතු කරලා affiliate platform එකක් හදනවන්ම් සාර්තක වෙයි කියලයි මම හිතන්නේ
     
    Last edited:

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    ලංකාවේ ඉන්නෙ හොර හැත්තක්. එකෙකුට එකෙක් නෑ කාට හරි කෙලෝලා ගොඩ යන්න බලන්නෙ
     
    • Sad
    Reactions: lkkolla

    villa pro

    Well-known member
  • Feb 10, 2021
    1,943
    2,967
    113
    ගොඩක් රටවල් වල Affiliate system ඔනේ තරම් තියෙනවා. digistore24 , rakuten , cj මේවගේ ගොඩක් ඒවා තියනවා. මම ලංකාවේ මේ වගේ ඒව දැකලා නෑ, ඒකට හේතුව මොකද්ද ? පොඩි ව්‍යාපාර කරන අය ඕනෙ තරම් ඉන්නවා වගේම, තමන්ට කියල අමතර ආදායමක් හොයන්න ආස අයත් ඔනේ තරම් ඉන්නවා. මේ දෙගොල්ල එකට එකතු කරලා affiliate system එකක් හදනවන්ම් සාර්තක වෙයි කියලයි මම හිතන්නේ
    😂 මෙක ලංකාව යකොව්
     
    • Haha
    Reactions: lkkolla