Api NZ match1 aniwa dinanna one...
India Aniwaryen B group eka 2nd thama wenne.. Ekanisa bayawenna deyak na..
Api ape group eke NZ match1 dinnoth 1st hari 2nd hari thama wenne..
Ethakota Indiawata set wenne Pakko(pakkila)(ekanam fatta match1k wei)
E kiyanne apita India set wenne na..
Ape group1 1st unoth WI set wenawa.. 2nd unoth Eng set wenawa...
Apita gemak nathuwa oya team2tama gahanna puluwan..


