ලංකාවේ කෙල්ලන්..තිතට මත ෆුල් ආසික්නේ..වාර්#
Johnnie_Walker Well-known member Mar 20, 2012 8,588 13,571 113 [email protected] Apr 10, 2013 #64 so?
r.pathirana Well-known member Aug 30, 2011 21,681 1,985 113 on your location Apr 10, 2013 #72 බොන්න ඔනේ වුනාම බොන්න තියෙන්න .ඔනේ හුක^^ ඔනේ නම් හුක^න නිදහස තියෙන්න ඔනේ (රේප් කරන එක නෙමෙයි).හෙලුවෙන් නටන්න ඔනේ නම් නටන්න තැන් තියෙන්න ඔනේ මොකද ඔව තහනම් කරලා ලංකාවත් අරාබියක් කරන්නද තමන්ට මත් පැන් එපානම් නොබි ඉන්න ඔනේ අනිත් එවුන් හදන්න යන්නේ නැතුව Reactions: poorna1
බොන්න ඔනේ වුනාම බොන්න තියෙන්න .ඔනේ හුක^^ ඔනේ නම් හුක^න නිදහස තියෙන්න ඔනේ (රේප් කරන එක නෙමෙයි).හෙලුවෙන් නටන්න ඔනේ නම් නටන්න තැන් තියෙන්න ඔනේ මොකද ඔව තහනම් කරලා ලංකාවත් අරාබියක් කරන්නද තමන්ට මත් පැන් එපානම් නොබි ඉන්න ඔනේ අනිත් එවුන් හදන්න යන්නේ නැතුව
MorningAfterDark Well-known member Feb 22, 2011 2,175 648 113 The Land of The Dark Apr 10, 2013 #75 කොහොමද නිනී සෙනානායකගේ ගෙඩි දෙක......අ අ අ කොල්ලො කැමතිද?..කෝ අත් උස්සලා... හයීයෙන්.. තිතට මත තියෙන.. කෙල්ලන්ට කොල්ලෝ කැමතිද?
කොහොමද නිනී සෙනානායකගේ ගෙඩි දෙක......අ අ අ කොල්ලො කැමතිද?..කෝ අත් උස්සලා... හයීයෙන්.. තිතට මත තියෙන.. කෙල්ලන්ට කොල්ලෝ කැමතිද?
MorningAfterDark Well-known member Feb 22, 2011 2,175 648 113 The Land of The Dark Apr 10, 2013 #76 විස්කි ගහන කෙල්ලන්ගේ සෙක්සි ගල පිවිතුරුය..කියලා.. කියලා තියෙන්නේ නිකන් යෑ
MorningAfterDark Well-known member Feb 22, 2011 2,175 648 113 The Land of The Dark Apr 11, 2013 #78 FATTA ne
Wal pora Member Aug 21, 2012 1,812 85 0 Somewhere I belong... Apr 11, 2013 #79 uba rep higa kanawa neda
MorningAfterDark Well-known member Feb 22, 2011 2,175 648 113 The Land of The Dark Apr 11, 2013 #80 Wal pora said: uba rep higa kanawa neda Click to expand... Ane Ponnayo. Mama rep Higa Kanne na Thopi Wage, Mage STYLE ekata Kamathi un Mata REP denwa Balapan Hinga kala thiyenwa da Kiyala MINISSUNTA Entertainment EKkata, tho wage LOntha mol Ponnayanta neme
Wal pora said: uba rep higa kanawa neda Click to expand... Ane Ponnayo. Mama rep Higa Kanne na Thopi Wage, Mage STYLE ekata Kamathi un Mata REP denwa Balapan Hinga kala thiyenwa da Kiyala MINISSUNTA Entertainment EKkata, tho wage LOntha mol Ponnayanta neme