අපි මුලින්ම ගමු අපේ සුන්දර ලංකාවේ සුන්දර සංස්කෘතිය ඇතුලේ හැදුන සුන්දර කෙල්ලො ගැන (සමස්තය)
මේක දාන්න මූලිකම හේතුව ලංකාවේ කෙල්ලොන්ට තියෙන ලිංගික දැනුම සහ මානසික නිදහස. සමස්තයක් ගැන මේ කියන්නේ. ලංකාවේ බහුතරයක් කෙල්ලන්ට ලිංගික දැනුමක් නැති තරම්. කොල්ලව සතුටු කරන්න තියා උගේ උඩට නගින්නවත් උවමනාවක් නෑ මුන්ට. සමහරු ස්වයංවින්දනය වත් දන්නේ නෑ. අනිත් අතින් මුන්ට දැනුමක් තිබ්බත් අපේ රටේ 2500 මෙව්ව එක නිසා සිල් බිදෙයි බයෙන් ඕපන් හිතන්න හිත් වල නිදහසක් නෑ. ඉපදුන දවසේ ඉදන් හිත් වල හිරකාරයෝ වෙලා. ඒත් මේක හොද විදියට වෙනස් වීගෙන යනවා ඒක ඇත්තටම හොද දෙයක්. හැබැයි එහෙම වෙනස් වෙන්නත් තව අවුරුදු අඩුම 10ක් වත් යයි.
ඒ අතින් යුරෝප් කෙල්ලෝ ගැන බලමු.
මේක ලංකාවේ ඉන්න මම දාපු එකක් නෙවෙයි. මේක කියවලා කිරියේ සින්හලුගේ අදහස කොටාගෙන යන්න. අදහසක් නැත්තම් අදහසක් තියෙන එකෙක්ට දකින්න බම්ප් පාරක් දාගෙන යන්න.
එහෙම යුරෝප් කෙල්ලෙක් දාගෙන ඉන්න/ඉදපු උන් අත්දැකීම කොටාගෙන යමන්...
මේක දාන්න මූලිකම හේතුව ලංකාවේ කෙල්ලොන්ට තියෙන ලිංගික දැනුම සහ මානසික නිදහස. සමස්තයක් ගැන මේ කියන්නේ. ලංකාවේ බහුතරයක් කෙල්ලන්ට ලිංගික දැනුමක් නැති තරම්. කොල්ලව සතුටු කරන්න තියා උගේ උඩට නගින්නවත් උවමනාවක් නෑ මුන්ට. සමහරු ස්වයංවින්දනය වත් දන්නේ නෑ. අනිත් අතින් මුන්ට දැනුමක් තිබ්බත් අපේ රටේ 2500 මෙව්ව එක නිසා සිල් බිදෙයි බයෙන් ඕපන් හිතන්න හිත් වල නිදහසක් නෑ. ඉපදුන දවසේ ඉදන් හිත් වල හිරකාරයෝ වෙලා. ඒත් මේක හොද විදියට වෙනස් වීගෙන යනවා ඒක ඇත්තටම හොද දෙයක්. හැබැයි එහෙම වෙනස් වෙන්නත් තව අවුරුදු අඩුම 10ක් වත් යයි.
ඒ අතින් යුරෝප් කෙල්ලෝ ගැන බලමු.
පට්ට සතුටුයි කියහන්කෝ මන් වගේ හිතන එකම එකෙක් හරි එළකිරි එකේ නෙමෙයි මේ ලංකාවේ ඉන්නවා කියල තේරුනාම.
විස්වාස කරනවානම් කරපන්, virgin ගොබ්බ මොඩල් එකක් ආවොත් අම්මපල්ල පයින් ගහල එලවන්නේ මම නං.
කොටින්ම ලෝකල් ඒවා කාණුවට විසික් උනා මට සෙට් උන පලවෙනි USA කෙල්ල ට පස්සේ. ලැබුන fun එක වචන වලින් කියන්න බැහැ පට්ට ලකී කියල හිතුන. මෙච්චර කල් මේ ලෝකල් මෙලෝ ලබ්බක් නොදන්නා හරකියෝ එක්ක උන්ව force කර කර පුරුදු කර කර මොන කරුමයක් ද යකෝ අපේ රටේ මේ හුට්ටල කරන්නේ කියල තදින්ම තේරුණා. ආයේ ජීවිතේට ලංකාවේ කෙල්ලෙක් එක්ක relationship එකක් කිසිම විදිහකට පටන් ගන්නේ නැ කියල තේරුණා.
දැන් ඇත්තටම local කෙල්ලොන්ව ignore වෙලාම උන්ට talk කරන හැටි වත් මතක නැහැ අවුරුදු 7ක් තිස්සේ USA ඉන්න කෙල්ලෝ විතරයි. උන් පට්ට ඕපන් සහ උන් ඉන්න ඕන place එක උන් දන්නවා. මිනිහෙක් ට හරියට ඒකිට fun එක දෙන්න බැහැ කියන්නේ ඒ ගෑනි කොච්චර pathetic ද කියල උන්ට හොදටම තේරෙනවා, උන්ව ignore වෙලාම ඒ social එකෙන් හැදිලා තියෙන්නේ. ඒ නිසාම workout පාර දාල sexy figure එක මේන්ටේන් කරන එක උන්ගේ ඕලෙවල් requirement එක වගේ very basic දෙයක්. මට උබට කියන්න තියෙන්නේ මෙච්චරයි පුතේ. look එක හදාගන්න, workout පාරක් දාන්න. USA kellek හොයා ගනින්. කවදාවත් රිග්රේට් වෙන්නේ නැහැ, මොකද ලියල තියෙන දේවල් වලට ගොඩක් සමානයි මගේ ideas. (ඔක්කොම නෙමෙයි තව වැඩි විස්තර දෙන්න නම් බැහැ මේකේ එවුන් හිතන්නේ සම්පුර්ණ අවුල් විදිහට.)
edit:
අනික් එක, උබේ මතය මෙතන ඉන්න ගොඩක් උන්ට ගැලපෙන්නේ නැ. උබ හොදටම දන්නවා උබ ගොඩක් දුර ඇවිල්ල ඉන්නේ කියල මේකේ ඔක්කොම ගොන්නු ගහල virgin කෙල්ලෝ හොයන එවුන් තමයි වැඩි පුර ඉන්නේ අපේ රටේ. ඔය ideas වැඩිය කියන්න ගියහම උබව පවුද්ගලිකව චව් කරන්න හදනවා විතරයි. මම ඉස්සර ඔය දේවල් ගැන කියන්න ගියාට වැඩක් උනේ නැ. මන් ඉතින් උන්ගේ මතේ වෙනස් කරන්න හැදුවේ නැහැ. මොකද උන් ඔහොම කරුම ගෙවන එක තමයි උන්ට උරුම. ඒ උන් උපතින් ගෙනාපු පවු. යවන්න බැ
මේක ලංකාවේ ඉන්න මම දාපු එකක් නෙවෙයි. මේක කියවලා කිරියේ සින්හලුගේ අදහස කොටාගෙන යන්න. අදහසක් නැත්තම් අදහසක් තියෙන එකෙක්ට දකින්න බම්ප් පාරක් දාගෙන යන්න.
එහෙම යුරෝප් කෙල්ලෙක් දාගෙන ඉන්න/ඉදපු උන් අත්දැකීම කොටාගෙන යමන්...

