ලංකාවේ කෙල්ලො ඉන්න හොඳ Dating sites මොනාද

Don GasCan

Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,626
    49,983
    113
    සේදවත්ත
    අපේ ඩේටින් සයිට් වල කෙල්ලො හොයනවා හැබැයි ඩේටින් සයිට් වල ඉන්න කෙල්ලො හොද නැ . කොටින්ම කෙල්ලොන්ට සෙක්ස් තහනම් කොල්ලොන්ට පුලුවන් . මරි මෝඩ මොංගල් ලකේපංකාවේ උන් නම් . බදින්න ඕනේ ගැනිට පතිවත ඕනේ එත් එක ටෙස්ට් කරන්නේ ගැනීයෙක් එක්කම තමා . මේ තමා නියම ලිංගික කුහකත්වය. මම හොයාගත්තේ ටින්ඩර් එකෙන් හොද ස්ට්‍රපර් කෙනෙක් . අපි දෙන්නට දෙන්නා ගැන දන්නවා ස්විගින්ග් කරනවා ආතල් එකේ ඉන්නේ
     

    yakshaya

    Well-known member
  • Aug 31, 2008
    18,248
    4,298
    113
    අපේ ඩේටින් සයිට් වල කෙල්ලො හොයනවා හැබැයි ඩේටින් සයිට් වල ඉන්න කෙල්ලො හොද නැ . කොටින්ම කෙල්ලොන්ට සෙක්ස් තහනම් කොල්ලොන්ට පුලුවන් . මරි මෝඩ මොංගල් ලකේපංකාවේ උන් නම් . බදින්න ඕනේ ගැනිට පතිවත ඕනේ එත් එක ටෙස්ට් කරන්නේ ගැනීයෙක් එක්කම තමා . මේ තමා නියම ලිංගික කුහකත්වය. මම හොයාගත්තේ ටින්ඩර් එකෙන් හොද ස්ට්‍රපර් කෙනෙක් . අපි දෙන්නට දෙන්නා ගැන දන්නවා ස්විගින්ග් කරනවා ආතල් එකේ ඉන්නේ
    Oyage kolla danuth tinder innawada 🙂
     
    • Like
    Reactions: Erzo

    YUMA

    Well-known member
  • Apr 10, 2010
    1,098
    812
    113
    Lanka
    da
    Hoda kello nam inne TikTok Insta.
    Lankawe thama dating culture ekak na.
    200, 300k withara gahapu badu nam innawa Tinder, Bumble wala.
    Palayana oni tharam one-night-stand ewun innawa

    OYA KOLLO BAN INNE. UBALA RAWATALA
    ne bn kello . samahara danna ayat set wela thiyenawa eka campz eke wage . chat witharak newei ne bn karanne :)
     

    K_ZONE

    Well-known member
  • May 28, 2009
    5,175
    4,085
    113
    invoke db "Injected Memory"
    ලංකාවෙ ගොං බඩු ටික ඔක්කොම ඉන්නෙ ෆේස්බුක් එකේ, හොදම මෝල් ටික ටික්ටොක් එකේ,

    සෙට් කරගන්නවා නම් ලේසිම උන් ඉන්නෙ වාත ගෘප් වල, බැදපු උන්ගෙ සංගම, තමන්ගෙ පැත්තෙ සංගම තියෙනවා ඕන තරම්,,

    ඔකෙන් හොයාගන්න ඕන රැට ඔන්ලයින් ඉන්න උන්, ලෙසියෙන්ම උස්සන්න පුලුවන් උන් ටික තමයි,

    රැ 1, 2 වෙනකල් ඉන්න උන් අනිත් උන්ට වඩා උස්සන්න පුලුවන් චාන්ස් එකක් තියෙනවා,

    ෆේස්බුක් එකෙන් නම හොයාගත්තා, ඒක ටික්ටොක් එකේ ගහලා බුරිය හොදයි ද, ගල සිනිදුයිද බලාගත්තා,,,

    ඉන්ස්ටා එකේ මැසේජ් කරා, ෆේස්බුක් එකේ මැසේජ් කරන්න එපා, එකට දැන් හැම එකාම මැසේජ් කරනවනෙ

    ගිහින් ලව් කරන්න යන්නෙ නැතුව, කෙලින්ම ඇග සලිත වෙලා යන වර්නනාවක් දිල, ටවුන් එන වෙලාවක ජුස් එකක් බොන්න ස්එට් කරගන්නවා,

    යද්දි කොර වෙන්න ටිකක් වටින චොකලට් එකක්, තැග්ගක් අරන් යනවා,,

    ඉතින් එදාම උන් ඒ ටික ඉන්ස්ටා දානවා, ඒකිගෙ ඇඩ්‍රස් එක ඉල්ලගෙන, ඔන්ලයින් සයිට් එකකින් ඇදුමක් එහෙම යවනවා, ඒකි ඒක ඇදන් ටික්ටොක් කරනවා,,

    පස්සෙ මූ නම් සල්ලි කාරයෙක් තමයි, මුව දැලේ දාගන්න ඕන කියලා හිතන් උන් කියන ඕන තැනකට එනවා,

    අපිට ඕන වැඩෙත් සිද්ද වෙනවා,,,
     
    Last edited: