ලංකාවේ කෙල්ලො ඉන්න හොඳ Dating sites මොනාද

Oli_Vili

Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    ලංකාවෙ ගොං බඩු ටික ඔක්කොම ඉන්නෙ ෆේස්බුක් එකේ, හොදම මෝල් ටික ටික්ටොක් එකේ,

    සෙට් කරගන්නවා නම් ලේසිම උන් ඉන්නෙ වාත ගෘප් වල, බැදපු උන්ගෙ සංගම, තමන්ගෙ පැත්තෙ සංගම තියෙනවා ඕන තරම්,,

    ඔකෙන් හොයාගන්න ඕන රැට ඔන්ලයින් ඉන්න උන්, ලෙසියෙන්ම උස්සන්න පුලුවන් උන් ටික තමයි,

    රැ 1, 2 වෙනකල් ඉන්න උන් අනිත් උන්ට වඩා උස්සන්න පුලුවන් චාන්ස් එකක් තියෙනවා,

    ෆේස්බුක් එකෙන් නම හොයාගත්තා, ඒක ටික්ටොක් එකේ ගහලා බුරිය හොදයි ද, ගල සිනිදුයිද බලාගත්තා,,,

    ඉන්ස්ටා එකේ මැසේජ් කරා, ෆේස්බුක් එකේ මැසේජ් කරන්න එපා, එකට දැන් හැම එකාම මැසේජ් කරනවනෙ

    ගිහින් ලව් කරන්න යන්නෙ නැතුව, කෙලින්ම ඇග සලිත වෙලා යන වර්නනාවක් දිල, ටවුන් එන වෙලාවක ජුස් එකක් බොන්න ස්එට් කරගන්නවා,

    යද්දි කොර වෙන්න ටිකක් වටින චොකලට් එකක්, තැග්ගක් අරන් යනවා,,

    ඉතින් එදාම උන් ඒ ටික ඉන්ස්ටා දානවා, ඒකිගෙ ඇඩ්‍රස් එක ඉල්ලගෙන, ඔන්ලයින් සයිට් එකකින් ඇදුමක් එහෙම යවනවා, ඒකි ඒක ඇදන් ටික්ටොක් කරනවා,,

    පස්සෙ මූ නම් සල්ලි කාරයෙක් තමයි, මුව දැලේ දාගන්න ඕන කියලා හිතන් උන් කියන ඕන තැනකට එනවා,

    අපිට ඕන වැඩෙත් සිද්ද වෙනවා,,,
    මචන් pm එකක් දාලා ඇති බලලා රිප්ලයි කරපංකෝ
     
    • Like
    Reactions: Erzo

    NushenD

    Well-known member
  • Sep 30, 2021
    3,333
    11,482
    113
    Malabe
    Lassana kali innawada ban?
    Makeup purola artificial widiyata sudu wela wenda posh gon hatta nathuwa
    Lassanama ewun kiyalath na ban, Average good looking kello innawa.
    Godak ewun enne fling or one-night-stand walata. Ekko last affair eken oluwa nidahas karaganna.
    Rajagiriye kellek set wuna. Ekita oni cuddling witharai. :( Nikan boyfriend experience eka ganna witharai.

    ne bn kello . samahara danna ayat set wela thiyenawa eka campz eke wage . chat witharak newei ne bn karanne :)

    Date kiyanne mokakda kiyala danagena palayan. First move eka umba ganin.
    Hemas, Unilever kello godak Tinder innawa. Thawa arahen mehen baduth innawa. parissamen.
     

    Voldemort Bro

    Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    Lassanama ewun kiyalath na ban, Average good looking kello innawa.
    Godak ewun enne fling or one-night-stand walata. Ekko last affair eken oluwa nidahas karaganna.
    Rajagiriye kellek set wuna. Ekita oni cuddling witharai. :( Nikan boyfriend experience eka ganna witharai.



    Date kiyanne mokakda kiyala danagena palayan. First move eka umba ganin.
    Hemas, Unilever kello godak Tinder innawa. Thawa arahen mehen baduth innawa. parissamen.
    Hemas, Unilever kellange speciality eka mkkda
     
    • Like
    Reactions: Erzo

    ACHIK

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,618
    6,326
    113
    ලංකාවෙ ගොං බඩු ටික ඔක්කොම ඉන්නෙ ෆේස්බුක් එකේ, හොදම මෝල් ටික ටික්ටොක් එකේ,

    සෙට් කරගන්නවා නම් ලේසිම උන් ඉන්නෙ වාත ගෘප් වල, බැදපු උන්ගෙ සංගම, තමන්ගෙ පැත්තෙ සංගම තියෙනවා ඕන තරම්,,

    ඔකෙන් හොයාගන්න ඕන රැට ඔන්ලයින් ඉන්න උන්, ලෙසියෙන්ම උස්සන්න පුලුවන් උන් ටික තමයි,

    රැ 1, 2 වෙනකල් ඉන්න උන් අනිත් උන්ට වඩා උස්සන්න පුලුවන් චාන්ස් එකක් තියෙනවා,

    ෆේස්බුක් එකෙන් නම හොයාගත්තා, ඒක ටික්ටොක් එකේ ගහලා බුරිය හොදයි ද, ගල සිනිදුයිද බලාගත්තා,,,

    ඉන්ස්ටා එකේ මැසේජ් කරා, ෆේස්බුක් එකේ මැසේජ් කරන්න එපා, එකට දැන් හැම එකාම මැසේජ් කරනවනෙ

    ගිහින් ලව් කරන්න යන්නෙ නැතුව, කෙලින්ම ඇග සලිත වෙලා යන වර්නනාවක් දිල, ටවුන් එන වෙලාවක ජුස් එකක් බොන්න ස්එට් කරගන්නවා,

    යද්දි කොර වෙන්න ටිකක් වටින චොකලට් එකක්, තැග්ගක් අරන් යනවා,,

    ඉතින් එදාම උන් ඒ ටික ඉන්ස්ටා දානවා, ඒකිගෙ ඇඩ්‍රස් එක ඉල්ලගෙන, ඔන්ලයින් සයිට් එකකින් ඇදුමක් එහෙම යවනවා, ඒකි ඒක ඇදන් ටික්ටොක් කරනවා,,

    පස්සෙ මූ නම් සල්ලි කාරයෙක් තමයි, මුව දැලේ දාගන්න ඕන කියලා හිතන් උන් කියන ඕන තැනකට එනවා,

    අපිට ඕන වැඩෙත් සිද්ද වෙනවා,,,
    Ado uba nam.
     

    king solomon

    Well-known member
  • Dec 23, 2008
    3,760
    5,795
    113
    ඩෙටින් එවා නම් නෑ, එත් මැට්‍රමොනි එවා තියෙනවා, එවයි ඇම්ම තියෙන කෙල්ලො ඉන්නවා සැරෙට, අවුල තියෙන්නෙ ගොඩක් එවා පෙයිඩ්.
    matramoneysrilanka
    srilankamatramoney

    kiyala googla karanan

    asian kello set karagana na,
    OKCUPID.com

    makath paid saite ekak, eth masa 6kata 12000k wage yanne
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    ඩෙටින් එවා නම් නෑ, එත් මැට්‍රමොනි එවා තියෙනවා, එවයි ඇම්ම තියෙන කෙල්ලො ඉන්නවා සැරෙට, අවුල තියෙන්නෙ ගොඩක් එවා පෙයිඩ්.
    matramoneysrilanka
    srilankamatramoney

    kiyala googla karanan

    asian kello set karagana na,
    OKCUPID.com

    makath paid saite ekak, eth masa 6kata 12000k wage yanne
    mewa effectiveda macn? nattan paper ewada honda
     

    dj gamaya

    Well-known member
  • Nov 30, 2007
    69,356
    5,775
    113
    Hell & Heaven (Kiribathgoda)
    ලංකාවෙ ගොං බඩු ටික ඔක්කොම ඉන්නෙ ෆේස්බුක් එකේ, හොදම මෝල් ටික ටික්ටොක් එකේ,

    සෙට් කරගන්නවා නම් ලේසිම උන් ඉන්නෙ වාත ගෘප් වල, බැදපු උන්ගෙ සංගම, තමන්ගෙ පැත්තෙ සංගම තියෙනවා ඕන තරම්,,

    ඔකෙන් හොයාගන්න ඕන රැට ඔන්ලයින් ඉන්න උන්, ලෙසියෙන්ම උස්සන්න පුලුවන් උන් ටික තමයි,

    රැ 1, 2 වෙනකල් ඉන්න උන් අනිත් උන්ට වඩා උස්සන්න පුලුවන් චාන්ස් එකක් තියෙනවා,

    ෆේස්බුක් එකෙන් නම හොයාගත්තා, ඒක ටික්ටොක් එකේ ගහලා බුරිය හොදයි ද, ගල සිනිදුයිද බලාගත්තා,,,

    ඉන්ස්ටා එකේ මැසේජ් කරා, ෆේස්බුක් එකේ මැසේජ් කරන්න එපා, එකට දැන් හැම එකාම මැසේජ් කරනවනෙ

    ගිහින් ලව් කරන්න යන්නෙ නැතුව, කෙලින්ම ඇග සලිත වෙලා යන වර්නනාවක් දිල, ටවුන් එන වෙලාවක ජුස් එකක් බොන්න ස්එට් කරගන්නවා,

    යද්දි කොර වෙන්න ටිකක් වටින චොකලට් එකක්, තැග්ගක් අරන් යනවා,,

    ඉතින් එදාම උන් ඒ ටික ඉන්ස්ටා දානවා, ඒකිගෙ ඇඩ්‍රස් එක ඉල්ලගෙන, ඔන්ලයින් සයිට් එකකින් ඇදුමක් එහෙම යවනවා, ඒකි ඒක ඇදන් ටික්ටොක් කරනවා,,

    පස්සෙ මූ නම් සල්ලි කාරයෙක් තමයි, මුව දැලේ දාගන්න ඕන කියලා හිතන් උන් කියන ඕන තැනකට එනවා,

    අපිට ඕන වැඩෙත් සිද්ද වෙනවා,,,
    loku kathawak ketiyen ... therennama... :cool: :lol:
     

    CondomWisdom

    Well-known member
  • Jul 11, 2020
    1,938
    2,665
    113
    ලංකාවෙ ගොං බඩු ටික ඔක්කොම ඉන්නෙ ෆේස්බුක් එකේ, හොදම මෝල් ටික ටික්ටොක් එකේ,

    සෙට් කරගන්නවා නම් ලේසිම උන් ඉන්නෙ වාත ගෘප් වල, බැදපු උන්ගෙ සංගම, තමන්ගෙ පැත්තෙ සංගම තියෙනවා ඕන තරම්,,

    ඔකෙන් හොයාගන්න ඕන රැට ඔන්ලයින් ඉන්න උන්, ලෙසියෙන්ම උස්සන්න පුලුවන් උන් ටික තමයි,

    රැ 1, 2 වෙනකල් ඉන්න උන් අනිත් උන්ට වඩා උස්සන්න පුලුවන් චාන්ස් එකක් තියෙනවා,

    ෆේස්බුක් එකෙන් නම හොයාගත්තා, ඒක ටික්ටොක් එකේ ගහලා බුරිය හොදයි ද, ගල සිනිදුයිද බලාගත්තා,,,

    ඉන්ස්ටා එකේ මැසේජ් කරා, ෆේස්බුක් එකේ මැසේජ් කරන්න එපා, එකට දැන් හැම එකාම මැසේජ් කරනවනෙ

    ගිහින් ලව් කරන්න යන්නෙ නැතුව, කෙලින්ම ඇග සලිත වෙලා යන වර්නනාවක් දිල, ටවුන් එන වෙලාවක ජුස් එකක් බොන්න ස්එට් කරගන්නවා,

    යද්දි කොර වෙන්න ටිකක් වටින චොකලට් එකක්, තැග්ගක් අරන් යනවා,,

    ඉතින් එදාම උන් ඒ ටික ඉන්ස්ටා දානවා, ඒකිගෙ ඇඩ්‍රස් එක ඉල්ලගෙන, ඔන්ලයින් සයිට් එකකින් ඇදුමක් එහෙම යවනවා, ඒකි ඒක ඇදන් ටික්ටොක් කරනවා,,

    පස්සෙ මූ නම් සල්ලි කාරයෙක් තමයි, මුව දැලේ දාගන්න ඕන කියලා හිතන් උන් කියන ඕන තැනකට එනවා,

    අපිට ඕන වැඩෙත් සිද්ද වෙනවා,,,
    ජූස් සෙට් වෙයිද?
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    ලංකාවෙ ගොං බඩු ටික ඔක්කොම ඉන්නෙ ෆේස්බුක් එකේ, හොදම මෝල් ටික ටික්ටොක් එකේ,

    සෙට් කරගන්නවා නම් ලේසිම උන් ඉන්නෙ වාත ගෘප් වල, බැදපු උන්ගෙ සංගම, තමන්ගෙ පැත්තෙ සංගම තියෙනවා ඕන තරම්,,

    ඔකෙන් හොයාගන්න ඕන රැට ඔන්ලයින් ඉන්න උන්, ලෙසියෙන්ම උස්සන්න පුලුවන් උන් ටික තමයි,

    රැ 1, 2 වෙනකල් ඉන්න උන් අනිත් උන්ට වඩා උස්සන්න පුලුවන් චාන්ස් එකක් තියෙනවා,

    ෆේස්බුක් එකෙන් නම හොයාගත්තා, ඒක ටික්ටොක් එකේ ගහලා බුරිය හොදයි ද, ගල සිනිදුයිද බලාගත්තා,,,

    ඉන්ස්ටා එකේ මැසේජ් කරා, ෆේස්බුක් එකේ මැසේජ් කරන්න එපා, එකට දැන් හැම එකාම මැසේජ් කරනවනෙ

    ගිහින් ලව් කරන්න යන්නෙ නැතුව, කෙලින්ම ඇග සලිත වෙලා යන වර්නනාවක් දිල, ටවුන් එන වෙලාවක ජුස් එකක් බොන්න ස්එට් කරගන්නවා,

    යද්දි කොර වෙන්න ටිකක් වටින චොකලට් එකක්, තැග්ගක් අරන් යනවා,,

    ඉතින් එදාම උන් ඒ ටික ඉන්ස්ටා දානවා, ඒකිගෙ ඇඩ්‍රස් එක ඉල්ලගෙන, ඔන්ලයින් සයිට් එකකින් ඇදුමක් එහෙම යවනවා, ඒකි ඒක ඇදන් ටික්ටොක් කරනවා,,

    පස්සෙ මූ නම් සල්ලි කාරයෙක් තමයි, මුව දැලේ දාගන්න ඕන කියලා හිතන් උන් කියන ඕන තැනකට එනවා,

    අපිට ඕන වැඩෙත් සිද්ද වෙනවා,,,
    Insta chat ekedima ahuwoth sellama damuda kiyala aulda ?