ලංකාවේ කෝච්චි වල JBL දාගෙන mic වලින් සින්දු කියන්න දෙනවද ?

Bitter Truth

Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,482
    47,575
    113
    අපේ ගොන්නු කඳු නගින්නෙත් තඩි JBL උස්සන් බන්.. :rofl:

    වෙන රටවල් වල උන් නම් කදු නගිනකොට අරන් යන්නේ මේවා backpack වල ඵල්ලන්..:D..



     
    Last edited:

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,256
    1
    16,117
    113
    සාප...

    ජීවිතෙ විදින උන්ට අනම් මනම් කියලා
    අපායෙ යන්න වෙන්නෙ සිංහලු..
     

    Monkey D Dragon

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,284
    6,799
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    ඔය වගේ පැති වලට කෝච්චියේ යන්නේ වටෙපිටේ බලන ගමන් chill එකේ යන්න මේ වගේ 2.50 පොන්නයෝ තැනක හැසිරෙන්න දන්නේ නැති සෙට් උනොත් නිකන් බොරුවට කාලේ ඉවරයි පැය ගානක්



    ඉස්සර බෙර ගොබ්බයො , දැන් speakers උස්සගෙන ගොබ්බයො එන්නේ පට්ටි පිටින් .

    සාප...

    ජීවිතෙ විදින උන්ට අනම් මනම් කියලා
    අපායෙ යන්න වෙන්නෙ සිංහලු..




    ------ Post added on Jul 4, 2025 at 5:39 PM
     
    Last edited:

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,256
    1
    16,117
    113
    ඔය වගේ පැති වලට කෝච්චියේ යන්නේ වටෙපිටේ බලන ගමන් chill එකේ යන්න මේ වගේ 2.50 පොන්නයෝ තැනක හැසිරෙන්න දන්නේ නැති සෙට් උනොත් නිකන් බොරුවට කාලේ ඉවරයි පැය ගානක්



    ඉස්සර බෙර ගොබ්බයො , දැන් speakers උස්සගෙන ගොබ්බයො එන්නේ පට්ටි පිටින් .






    ------ Post added on

    ඔෆිස් ට්‍රෙන් වලත් එන්නෙ සිංදු කියලා සල්ලි එකතු කරන ඩයල්
    හෙලවෙන්න බැ මිනිස්සුන්ට මුන් මැදින් යනො බෆල් උස්සන්,
     

    Monkey D Dragon

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,284
    6,799
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    ඔෆිස් ට්‍රෙන් වලත් එන්නෙ සිංදු කියලා සල්ලි එකතු කරන ඩයල්
    හෙලවෙන්න බැ මිනිස්සුන්ට මුන් මැදින් යනො බෆල් උස්සන්,
    un adu tharame yanawa coach eken ekata, un karann kanna bonna kiyak hari kiya ganna kiyamu.

    me 2.50 %#@@@ coach eke lagagena harak wage umbaaa kiyanawa.
    mama videos 10 kata wada dakka speakers dagena harak patti pitin jaffna & kandy ella badulla train wala sindu kiyana karaoke mode dagena

    පැටලෙන්න නම් යන්න එපා 🙃
    apo ow smahara un baluwama penawa salli thiyena hondata job karana un, eth unge reality eka penawa karana wada walin,
    okunta banala un gahanna panala api unta gahuwoth unge wadagath wage act karana mud4@@ gaanu api unta karadara kara kiyayi police awama, ita passe mala wade. 2.50 un ekka ehema deal karanna yanna honda naha , railway department call karanawa mama hitiya nam ho indirect case eka adinne,
    never underestimate idiots in large groups
    ------ Post added on Jul 4, 2025 at 5:58 PM
     

    SIC

    Well-known member
  • Dec 3, 2012
    10,676
    5,803
    113
    KALUTHARA
    un adu tharame yanawa coach eken ekata, un karann kanna bonna kiyak hari kiya ganna kiyamu.

    me 2.50 %#@@@ coach eke lagagena harak wage umbaaa kiyanawa.
    mama videos 10 kata wada dakka speakers dagena harak patti pitin jaffna & kandy ella badulla train wala sindu kiyana karaoke mode dagena


    apo ow smahara un baluwama penawa salli thiyena hondata job karana un, eth unge reality eka penawa karana wada walin,
    okunta banala un gahanna panala api unta gahuwoth unge wadagath wage act karana mud4@@ gaanu api unta karadara kara kiyayi police awama, ita passe mala wade. 2.50 un ekka ehema deal karanna yanna honda naha , railway department call karanawa mama hitiya nam ho indirect case eka adinne,
    never underestimate idiots in large groups
    ------ Post added on Jul 4, 2025 at 5:58 PM
    never underestimate idiots in large groups. This 🤟
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,986
    13,117
    113
    මොකුත් ගැජට් එකක් නැද්ද බං ඔය සින්දු දාන එකෙක්ගෙ බ්ලූටූත් එකට කෙනෙක්ට් වෙන්න. අර හුත්තෝ ගාන එක රිපීට් දාලා ප්ලේ කලානම් පෙට්ටියෙන්ම ගුටි කන්න තිබ්බා.


    මෙහෙත් ගෝතයෙක් උදේ පාන්දර පිරිත් දාන්න ගත්තා. පිරිත ඉවසන්න පුළුවන් ඒකෙ පැය බාගයක් විතර බෙර ගහනවා. පොඩි උන් ඉන්න අපිට හොඳ සනීපයි. පස්සෙ මොකෙක් හරි එකෙක් ඒක දාන වෙලාවට ගඩොල් බාගෙකින් ගහලා තිබ්බා ඉස්සරහ වීදුරුවක් කුඩු වෙන්න. දැන් දාන්නෙ නෑ. මගෙ ගෙදරත් ආවා සීසීටීවි බලන්න. මම කිව්වා පිරිත් දානකොට යකෙක් යන්නැති වීදුරුව කඩාගෙන කියලා. දැන් පකය මගෙ මූනවත් බලන්නෑ. සමහර විට මම කෙලියා කියල හිතන් ඇති.
     

    Hrithik_Roshan

    Well-known member
  • May 21, 2025
    4,221
    5,609
    113
    අඩු කුලේ වේසාවො හැමතැනම. තව උන් ඉන්නවා පවුල් පිටින් ඇවිත් බිම ඉඳගෙන යනවා දොරවලුත් අහුරගෙන. එලියෙ ඉන්න මිනිස්සුන්ට නගින්න ඉඩ දෙන්නෙත් නෑ. නැග්ගත් ඉන්න ඉඩ නෑ වේසාවො බිම වාඩිවෙලා නිසා ඉඩ ඇහිරෙනවා.
     

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    8,014
    10,307
    113
    අඩු කුලේ වේසාවො හැමතැනම. තව උන් ඉන්නවා පවුල් පිටින් ඇවිත් බිම ඉඳගෙන යනවා දොරවලුත් අහුරගෙන. එලියෙ ඉන්න මිනිස්සුන්ට නගින්න ඉඩ දෙන්නෙත් නෑ. නැග්ගත් ඉන්න ඉඩ නෑ වේසාවො බිම වාඩිවෙලා නිසා ඉඩ ඇහිරෙනවා.
    ජීවිතේ විඳින්න ඉඩ දෙන්න ඒ අයට 🤪😂