මේ වගේ JBL Counterfeit දාගෙන නටන බූරුවෝ ඉන්න ඒවා තව ගොඩක් දැකල තියෙනවා
සාප...
ජීවිතෙ විදින උන්ට අනම් මනම් කියලා
අපායෙ යන්න වෙන්නෙ සිංහලු..
ඔය වගේ පැති වලට කෝච්චියේ යන්නේ වටෙපිටේ බලන ගමන් chill එකේ යන්න මේ වගේ 2.50 පොන්නයෝ තැනක හැසිරෙන්න දන්නේ නැති සෙට් උනොත් නිකන් බොරුවට කාලේ ඉවරයි පැය ගානක්
ඉස්සර බෙර ගොබ්බයො , දැන් speakers උස්සගෙන ගොබ්බයො එන්නේ පට්ටි පිටින් .
------ Post added on
un adu tharame yanawa coach eken ekata, un karann kanna bonna kiyak hari kiya ganna kiyamu.ඔෆිස් ට්රෙන් වලත් එන්නෙ සිංදු කියලා සල්ලි එකතු කරන ඩයල්
හෙලවෙන්න බැ මිනිස්සුන්ට මුන් මැදින් යනො බෆල් උස්සන්,
apo ow smahara un baluwama penawa salli thiyena hondata job karana un, eth unge reality eka penawa karana wada walin,පැටලෙන්න නම් යන්න එපා![]()
never underestimate idiots in large groups. Thisun adu tharame yanawa coach eken ekata, un karann kanna bonna kiyak hari kiya ganna kiyamu.
me 2.50 %#@@@ coach eke lagagena harak wage umbaaa kiyanawa.
mama videos 10 kata wada dakka speakers dagena harak patti pitin jaffna & kandy ella badulla train wala sindu kiyana karaoke mode dagena
apo ow smahara un baluwama penawa salli thiyena hondata job karana un, eth unge reality eka penawa karana wada walin,
okunta banala un gahanna panala api unta gahuwoth unge wadagath wage act karana mud4@@ gaanu api unta karadara kara kiyayi police awama, ita passe mala wade. 2.50 un ekka ehema deal karanna yanna honda naha , railway department call karanawa mama hitiya nam ho indirect case eka adinne,
never underestimate idiots in large groups
------ Post added on Jul 4, 2025 at 5:58 PM
ජීවිතේ විඳින්න ඉඩ දෙන්න ඒ අයටඅඩු කුලේ වේසාවො හැමතැනම. තව උන් ඉන්නවා පවුල් පිටින් ඇවිත් බිම ඉඳගෙන යනවා දොරවලුත් අහුරගෙන. එලියෙ ඉන්න මිනිස්සුන්ට නගින්න ඉඩ දෙන්නෙත් නෑ. නැග්ගත් ඉන්න ඉඩ නෑ වේසාවො බිම වාඩිවෙලා නිසා ඉඩ ඇහිරෙනවා.