ලංකාවේ ජීවත් වෙන්න කොච්චර සල්ලි ඕනද?

SLK_sri

Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    katada yako kela wune? mama umba wage gan kabarayek neme mehe ranganna. mata ranganna wena than tiyenawa. chu karala thoge pantiya dana nida ganin.
    tho wage ewun bottuwen thama rata panninne huuuuuuu


    oya enne eliyata ubath bottuwen Italy penapu lonthekda, ehenam hithaganna puluwn. tho oya panty panty kiyana kotama hithuna uba mokada kiyala.
     

    Hackytechie

    Well-known member
  • Jul 15, 2020
    417
    775
    93
    oya enne eliyata ubath bottuwen Italy penapu lonthekda, ehenam hithaganna puluwn. tho oya panty panty kiyana kotama hithuna uba mokada kiyala.

    ane ithin ehema wath hita gannako malli. rata chun ekata tho kiyana gon katha ne. chu karala nida ganain.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ane ithin ehema wath hita gannako malli. rata chun ekata tho kiyana gon katha ne. chu karala nida ganain.

    ridila, kokatath oya ubage mentality ekath ekka geni paressamin moko amma thaththata wiyadam karan ganan balana eke wena monda
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    higana ponnaya ubai, ekai methane ahanne amma thaththata wiyadam karanna.
    thopilata owaya return eka wadinne ubage lamaigen