MIT giya kiala mokakda wenne???
Moratu yanneth Giraw set eka thamay.. Eeta eha deyak netha..
Okun PhD ganneth group ekakata set wela. api nodanna chess.
Ugathkamai Buddimathkamai kiyanne dekak
mama katha karanne typical sinhalu ganama nemeyi ban,sinhalu unath innawa honda meter,mata set una hartley eken mata mathaka apu tamil kollo dennek un MIT giya,un sira dial ,un dakkama mata mathak wenne Ramanujan wa.....





