බොට තාම කියපු එක තේරුනේ නෑ නේ. සරල දෙයක් තේරුම් ගන්න බැරිව සංකීර්ණ දෙයක් කොහොම තේරුම් ගන්නද බන්. සලන් හන්තේ . නරි නාවන්න්ර් නෑpractically na thadi pothak vitharane ne
බොට තාම කියපු එක තේරුනේ නෑ නේ. සරල දෙයක් තේරුම් ගන්න බැරිව සංකීර්ණ දෙයක් කොහොම තේරුම් ගන්නද බන්. සලන් හන්තේ . නරි නාවන්න්ර් නෑpractically na thadi pothak vitharane ne
ඒ පොත් බන් නිකන් ලියන්න බැහැ. අන්තිමට අපි ඒක real environment එකක කරල පෙන්නන්න ඕනි. ඒ ලියපු දේවල් ආයි මේ රටට පාවිච්චි කරන්න බැරි කරුමේ විතරයි තියෙන්නේ.loku bind karapu poth nam godak thiyenava practical mokuth na
ayi
Ganjjeppo ekka ...yanna epayi ne
mama kiyapu de aththaneබොට තාම කියපු එක තේරුනේ නෑ නේ. සරල දෙයක් තේරුම් ගන්න බැරිව සංකීර්ණ දෙයක් කොහොම තේරුම් ගන්නද බන්. සලන් හන්තේ . නරි නාවන්න්ර් නෑ![]()
ekane practical na nikan anthimedi document vitharayiඒ පොත් බන් නිකන් ලියන්න බැහැ. අන්තිමට අපි ඒක real environment එකක කරල පෙන්නන්න ඕනි. ඒ ලියපු දේවල් ආයි මේ රටට පාවිච්චි කරන්න බැරි කරුමේ විතරයි තියෙන්නේ.
final presentation එකකට. ඒම නැත්නම් annual conference එකකට ගිහින් තියනවද උබ මීට කලින්.mama kiyapu de aththane
hena lokuvata document thiyenava
karanna kohoma kiyala aduma video kallak vath na
ekane practical na nikan anthimedi document vitharayi
------ Post added on Aug 24, 2021 at 6:33 PM
practical නෑ කියන දේ නෙවෙයි. මේ රටේ සාපය විතරයි තියෙන්නේ. උබ ආටෙක් නැත්නම් පිසිකල් ගිහින් කෙලවගෙන කෑගහන එකෙක් වගේ මටනම් පේන්නේ.mama kiyapu de aththane
hena lokuvata document thiyenava
karanna kohoma kiyala aduma video kallak vath na
ekane practical na nikan anthimedi document vitharayi
------ Post added on Aug 24, 2021 at 6:33 PM
බඩු ගහලා කාලා බීලා හිටියට කමක් නෑ තමන්ගෙ සල්ලිවලින් තමන්ගෙ තැනකනැතිව ඉතින් තොපිල වගේ කෙල්ලෙක්ගෙ අතින් වත් අල්ලලා නැති පොන්නොයෝ හැම තැනම නෑනේ. කට්ටිය කාලා බීල, sex කරලා සැපෙන් තමා ඉන්නේ. සැපෙන්
ලංකාවේ ප්රාථමික මනසක් සහිත විස්සවිද්යල කුපාඩියන්ට මේවා හිතන්නවත් පුලුවන්ද
උන්ට පුළුවන් දේ
lovers lane එකට එන්න බැ අපි චන්ඩි
vaccine හොරකන් කරන්න
කුලියට ගෙවල් අරන් කෙල්ලන් එකක් ලිවින් together
ඇඩෝව් මේක උපසන්ස්ක්රුත්ය
ගන්ජජෙප්පෝ අපිට අරක් දියවූ මේක දියවූ
නිමිකැම්පස්වල උන් ඔහොම නම් උඹල වගෙ කැම්පස් යන්න බැරිවෙච්ච කාලකණ්නි කොහොම කරනව ඇද්ද?![]()
ලන්කාවේ මිනිස්සු හිතන් ඉන්නේ විදිහ තමා.. මෙඩිකල් ෆෑකල්ටි ගෑන නම් දන්නේ නෑ. හෑබෑයි ඉන්ජිනියරින් වලින් එනවා සුපිරි එවුන්. ලන්කාවේ ඉන්ජෝ ඉන්නවා ලොකේ හුගක් ප්රධාන ප්රොජෙක්ට් වල. ලොකුම සීන් එක මුදල් නෑති කම තමාලංකාවෙ ඉගෙනගත්තු, උගන්නපු දක්ෂයො කිහිප දෙනෙක් තමයි මේ. ලෝකෙ වෙන රටවලට ගිහින් අද ලෝකෙට දෙයක් කරන්නෙ මේ අය. දන්නෙ නැති දේවල් ගැන කතා කරන්න එපා. මේ ගොල්ලො කරලා තියෙන ප්රොජෙක්ට්ස් ටික බලන්න. ලංකාවේ ඉඳගෙන මේවා කරන්න ඉඩ ලැබුනෙ නැත්තෙ ඇයි කියලා හිතන්න.
Thirshantha Nanayakkara https://www.imperial.ac.uk/people/t.nanayakkara/research.html
Suranga Nanayakkara https://ahlab.org/people/suranga-nanayakkara/
Navinda Kottege http://www.navinda.kottege.net/
නිදහස ලැබිල කොච්චර කාලයක් ගියාද. ලංකාවේ විද්යා තාක්ෂණ පර්යේෂණවලට ෆන්ඩ්ස් දෙන්න හරි හමන් වැඩ පිලිවෙලක් නෑ. රජය කරන්නෙ උන්ගෙ වාසියට තෙල් බේත් මිථ්යා වපුරන එක විතරයි. අපේ අම්මල තාත්තලගෙ ඉඳන් හැමෝම විවෘතව හිතන්නෙ නැතුව ආණ්ඩු කියන බොරුවලට රැවටි රැවටි ඉන්නව.
අපි මේ පිටරට ඉඳන් පර්යේෂණ පත්රිකා පළකරාම ප්රසිද්ධ වෙන්නෙ අපි මේ ඉන්න රටේ විශ්ව විද්යාල. අපිත් ලංකාවට ඇවිත් විශ්ව විද්යාලෙක ලැබ් එකක් දාගෙන වැඩ කරන්න ආසයි. ඒත් එහෙම වැඩ කරන්න දෙන්නෙ නෑ. මගේ යාලුවො ඉන්නව එහෙම ලංකාවට දෙයක් කරන්න ගිහින් එපාවෙලා ආපහු මෙහෙ ආපු. දැන් ඉතින් ඉන්න තැනකට වෙලා ලෝකෙට දෙයක් කරනවා (ලංකාවට නැති උනත්)
උඹ සුරංග නෙමෙයිනේ? එක වෙනම කතාවක්ලංකාවෙ ඉගෙනගත්තු, උගන්නපු දක්ෂයො කිහිප දෙනෙක් තමයි මේ. ලෝකෙ වෙන රටවලට ගිහින් අද ලෝකෙට දෙයක් කරන්නෙ මේ අය. දන්නෙ නැති දේවල් ගැන කතා කරන්න එපා. මේ ගොල්ලො කරලා තියෙන ප්රොජෙක්ට්ස් ටික බලන්න. ලංකාවේ ඉඳගෙන මේවා කරන්න ඉඩ ලැබුනෙ නැත්තෙ ඇයි කියලා හිතන්න.
Thirshantha Nanayakkara https://www.imperial.ac.uk/people/t.nanayakkara/research.html
Suranga Nanayakkara https://ahlab.org/people/suranga-nanayakkara/
Navinda Kottege http://www.navinda.kottege.net/
නිදහස ලැබිල කොච්චර කාලයක් ගියාද. ලංකාවේ විද්යා තාක්ෂණ පර්යේෂණවලට ෆන්ඩ්ස් දෙන්න හරි හමන් වැඩ පිලිවෙලක් නෑ. රජය කරන්නෙ උන්ගෙ වාසියට තෙල් බේත් මිථ්යා වපුරන එක විතරයි. අපේ අම්මල තාත්තලගෙ ඉඳන් හැමෝම විවෘතව හිතන්නෙ නැතුව ආණ්ඩු කියන බොරුවලට රැවටි රැවටි ඉන්නව.
අපි මේ පිටරට ඉඳන් පර්යේෂණ පත්රිකා පළකරාම ප්රසිද්ධ වෙන්නෙ අපි මේ ඉන්න රටේ විශ්ව විද්යාල. අපිත් ලංකාවට ඇවිත් විශ්ව විද්යාලෙක ලැබ් එකක් දාගෙන වැඩ කරන්න ආසයි. ඒත් එහෙම වැඩ කරන්න දෙන්නෙ නෑ. මගේ යාලුවො ඉන්නව එහෙම ලංකාවට දෙයක් කරන්න ගිහින් එපාවෙලා ආපහු මෙහෙ ආපු. දැන් ඉතින් ඉන්න තැනකට වෙලා ලෝකෙට දෙයක් කරනවා (ලංකාවට නැති උනත්)
campus yanna bari una eun kalakanni da ban?කැම්පස්වල උන් ඔහොම නම් උඹල වගෙ කැම්පස් යන්න බැරිවෙච්ච කාලකණ්නි කොහොම කරනව ඇද්ද?![]()
ලන්කාවේ මිනිස්සු හිතන් ඉන්නේ විදිහ තමා.. මෙඩිකල් ෆෑකල්ටි ගෑන නම් දන්නේ නෑ. හෑබෑයි ඉන්ජිනියරින් වලින් එනවා සුපිරි එවුන්. ලන්කාවේ ඉන්ජෝ ඉන්නවා ලොකේ හුගක් ප්රධාන ප්රොජෙක්ට් වල. ලොකුම සීන් එක මුදල් නෑති කම තමා
කාලය කන අයට කියන්නෙ කාලකණ්නි කියලcampus yanna bari una eun kalakanni da ban?
2004 නම් වැඩක් නෑ, රාවණා රජ සමයේ ඔයිට වඩා තාක්ශණයෙන් දියුණු ඒවා හදලා තියෙනවා.පුක තමා . යකෝ ලංකාවේ ඕව කලේ 2004 මුල ගණන් වල. දන්නා පකක් කියවපන් . දන්නා පකකුත් නෑ හැබැයි නොදන්නා ලබ්බවල් නම් කියවන්න දන්නවා.