මේකේ Original ඒක මං ගාව තියෙනවා. මේ කොල්ලා කරලා තියෙන්නේ ඒ Software ඒක අරන් Resource Hacker කියන Software එකෙන් නම,Settings වෙනස් කරගෙන.
නැත්තම් මුන් ම තමා Hackers ලා වෙන්නෙත්
Hackers ල කියන්නේ හොඳ මොල කාරයෝ.
මචන් මේක ඒ කොල්ලම හදපු එකක් නෙවෙයි නේද?මේකේ Original ඒක මං ගාව තියෙනවා. මේ කොල්ලා කරලා තියෙන්නේ ඒ Software ඒක අරන් Resource Hacker කියන Software එකෙන් නම,Settings වෙනස් කරගෙන.
Original එකේ image එකක්
![]()
ඔරිජිනල් ඒක බාගන්න මෙතනින්:
http://www.softpedia.com/get/System/Back-Up-and-Recovery/Restoration.shtml
මොනවා උනත් එහෙම දෙයක් හරි කරනවනේ අපේ එවුන්.මුන්ට තැනක් දෙන්න ඕනේනැත්තම් මුන් ම තමා Hackers ලා වෙන්නෙත්
Hackers ල කියන්නේ හොඳ මොල කාරයෝ.
![]()
Machan ehema software ekaka source code eka ganna puluwanda ??


මචන් මේක ඒ කොල්ලම හදපු එකක් නෙවෙයි නේද?මේකේ Original ඒක මං ගාව තියෙනවා. මේ කොල්ලා කරලා තියෙන්නේ ඒ Software ඒක අරන් Resource Hacker කියන Software එකෙන් නම,Settings වෙනස් කරගෙන.
Original එකේ image එකක්
![]()
ඔරිජිනල් ඒක බාගන්න මෙතනින්:
http://www.softpedia.com/get/System/Back-Up-and-Recovery/Restoration.shtml
මොනවා උනත් එහෙම දෙයක් හරි කරනවනේ අපේ එවුන්.මුන්ට තැනක් දෙන්න ඕනේනැත්තම් මුන් ම තමා Hackers ලා වෙන්නෙත්
Hackers ල කියන්නේ හොඳ මොල කාරයෝ.
![]()








ඔව් මචන්. ඒක මගේ යාලුවට දීලා තියෙන්නෙත් දන්න අයටත් දෙන්න කියලා. ඒකයි එලකිරි යාලුවොත් එක්ක බෙදා ගන්න හිතුවේ.
..... සොෆ්ට්වයාර් ටෙස්ට් කරන්න පරන ලඩි කොම්පුටරයක් තියෙනව ඒකටනම් හැම අහවල් එකම දානව. 
