මුස්ලිම් යනු ලෝකයේ සිටින අති විනාශකාරීම ජාතියයි
එය පිලිබඳව තර්ක විතර්ක අනවශ්යය
මෙම සිද්ධිය සිංහල බෞද්ධයන් වශයෙන් අප තුල විශාල ශෝකයක් ජනිත කරනුයේ අප උපන් රටේ අපේම උරුමයකයට ඉහතකී පිටස්තර ජාතියෙන් සිදුවූ අසත්ක්රියාවක් නිසාය.ඉහත කීවා සේම එම ජාතියෙන් ලොවට සිදුවූයේ විනාශම පමනි.සිදුවූ සෙතක් සොයාගත නොහැක.ඇතැම් විට එය ඔවුන්ගේ උපන් ගති විය හැක.එම නිසාවෙන් මුස්ලිම් උන් මෙය කලේ යැයි කියමින් උන්ට බැන බැන සිටීම පලක් නැත .ලොව කොතැනක උවද උන් කරන්නෙ මේ ටිකමය.සිදු වීමට තිබුනේ නිසි බලධාරීන් පැමින තත්වයට පිලියම් යෙදීමය.එහෙත් එය එසේ නොවීම ආතිශය කනගාටුවට කරුනකි.
සිදු වීමට තිබුනේ නිසි බලධාරීන් පැමින තත්වයට පිලියම් යෙදීමය.එහෙත් එය එසේ නොවීම ආතිශය කනගාටුවට කරුනකි.


mekata Muslim minissunta banala wadak naha,
Maha rajek kiyala uda dagena thiyan inne ekek wa,Annautai kiyanna one,
Kuragala kiya Pudabima DELET kala kiwwa.Hari giyada,Ape Para sinhalayo owa dan ganna One,Boruwata Hela urumaya kiya Ewun tiakk gihilla Anduwata Puka denwa owa Hoyala balanne Nadda,mahinda Karanne HAMBAYOTH ekka nombi Allanawa.
ithin, Me widihata Sinhalayo bdeila Danayata Balayata ,paksheta Pata wala...
Sahodara waruni.......
Hodata Kalpanakarala balanna
matahakada Sarath FONSEKA wa ndahas karanna kiya Upa wasayak thibba Ewewlaw
Hitapu Hamuduruwanta Wadapan Athulata kiyala Police karayo Siwuren adala adala damma EATH Sangaya wahansela Ekkenk wath Katha karada? Na
Nihadawa hitiya, e Ai....Sarath F. Deshadrohinge Acount ekata bara karala iwarai ne ekai
Iye Pereda Ara BILIPUJAWATA Ka gahanna giya Hela karumeta Mokda wune..
Eath E tikami,...methanin Eyhata awoth Balagenai Kiyala police Karaya Kiwwa..
Kohomada Dan Rata, Sangaya wahanselata kisima garuthwayk Na, Sanga Balaya na
Ithin Owata Muslim Unta banala wadak Na,dan wath therum ganna Rata api wens karana one kiyala.habi Me kiyanne UNP Anduwak Path Karanna one Kiyan ekawath JVP karayo genna one kiyan ekawtah Neme....




මුස්ලිම් අයට මුකුත් කියන්න කරන්න එපා ජාතිබේද ඇතිවෙයි.
සිංහලයන්ට මොඩයන්ට ඕන දෙයක් කියපන් කරපන් එකට කමක් නැහැ.![]()


ඔව් මිත්රයා ඔයාගේ කථාවට 100% මමත් එකගයි.


pawicchi karanna epa .Thamange aagama thaman hariyata rakagannawanam anunta bainnawadak naha.api kawruth apey aagama gana nosalaka harala anunge kunu adinna giyoth ara balakotuwa rakinna elaiyata gihin yudda karala abalkotuwa nathiuna wagey kathawak wenne.Methana video eka patana gannakotam kiyanne "prassida police porak ge putha kiyala ewwa ahennathey "කන් පොටටද?" methan video eka sampoornyen aagam wadayata harawala.Muslim sinhal kiyala balannathuwa minissu kiyan namin balapallla.waraddha kawru karath daduwama labenna oona aniwa.salliwalta aagama wikunana mun marala madhy.eeykata awashya piyawara gannai oona nathuwa..mey eka eka karana waradi walata aagam adinna epa.
)
maara kathawa thamai moada vidoes balala mey smilies walapawicchi karanna epa .Thamange aagama thaman hariyata rakagannawanam anunta bainnawadak naha.api kawruth apey aagama gana nosalaka harala anunge kunu adinna giyoth ara balakotuwa rakinna elaiyata gihin yudda karala abalkotuwa nathiuna wagey kathawak wenne.Methana video eka patana gannakotam kiyanne "prassida police porak ge putha kiyala ewwa ahennathey "කන් පොටටද?" methan video eka sampoornyen aagam wadayata harawala.Muslim sinhal kiyala balannathuwa minissu kiyan namin balapallla.waraddha kawru karath daduwama labenna oona aniwa.salliwalta aagama wikunana mun marala madhy.eeykata awashya piyawara gannai oona nathuwa..mey eka eka karana waradi walata aagam adinna epa.
oona kiwwa ehenam.
(mamanam podhuwen kiwwe,,mokada mama hama aagamakatama garu karanawa...kaata hari mageth ekka wada karanna oonenam dawas 7k iwasana mage aagama wenuwen newei oyage agama wenuwen mama katha karannam)


aniwa saho.saho atthenma mage hithey ekama deyay thiyenne..mama Sri lankikayek!apey ratey oonama aagamaka wasthuwak ape jathika wasthuwak.ewwa winasha wenawata api wirudda wenna oona.dhanwath panthiya saha deshapaalana hiwallunge paudgalika awshythayan pirimahaganna mey wagey dewal karala sulupanthiyata aagamwadayata harawanwa.methana erehi wenna oona hethuwa eekai.Adha pansalakata una dey heta palliyakata anidda kowilakata wenna puluwan.edatath eey eey aagama wala minissu thamange aagam gana hithanne nethuwa ekama aagamak wagey ekama ratak wenuwen hada naganna oone.edata eey minissu athare mamath innawa.oya yaluwa kiyana kathawa hari.. kisima agamaka kisima jathiyaka ekka mata tharahak nea.. mata vitharak nemei mama hithanne hemoma.. ehema tharahak thiyenawanam mea rate ithuru wenna oni sinhala kiyana jathiya vitharai.. mokada anith jathinta ehenam mea rete inna beri wenawa.. But sinhala rataka Maha jathiya Vinasa karanawanam Eka mona rataka Unath mama hithanne nea balagena Idi kiyala..
methana Agama wadayak oni nea.. but sinhala bumiyaka Sinhala Sathampath Nethi kara ganna eka wenuwen hada naganna Oni.. mama nam Kiyanne mea hema detama waga kiyanna Oni pavathina rajayawal.. mama weradi athi.. mage denima..

maara kathawa thamai moada vidoes balala mey smilies walapawicchi karanna epa .Thamange aagama thaman hariyata rakagannawanam anunta bainnawadak naha.api kawruth apey aagama gana nosalaka harala anunge kunu adinna giyoth ara balakotuwa rakinna elaiyata gihin yudda karala abalkotuwa nathiuna wagey kathawak wenne.Methana video eka patana gannakotam kiyanne "prassida police porak ge putha kiyala ewwa ahennathey "කන් පොටටද?" methan video eka sampoornyen aagam wadayata harawala.Muslim sinhal kiyala balannathuwa minissu kiyan namin balapallla.waraddha kawru karath daduwama labenna oona aniwa.salliwalta aagama wikunana mun marala madhy.eeykata awashya piyawara gannai oona nathuwa..mey eka eka karana waradi walata aagam adinna epa.
oona kiwwa ehenam.
(mamanam podhuwen kiwwe,,mokada mama hama aagamakatama garu karanawa...kaata hari mageth ekka wada karanna oonenam dawas 7k iwasana mage aagama wenuwen newei oyage agama wenuwen mama katha karannam)
mata issella type karapu tika ayeth type karanna baha saho..ithin puluwannam mama type karapu tika aaye kiyawala therum ganna.eeta eha oyage adhasak thiyenawanam Keep it on..oya mey kiyandeyin oya danna dey mama nodannawa eey wageyma oya nodanna dey mama dannawa.ඒකතමයි මෙතන අපිට ගැටළුව වෙලා තියෙන්නේ.තමන්ගෙ ආගම තමන් හරියට රැකගන්නවනම් අනුන්ට බයින්න වැඩක් නැහැ. හැබැයි තමගේ ආගම රැකගන්න, තමන්ගේ ආගම ව්යාප්ත කරන්න අනෙක් ආගම් විනාශකරනවනම් ඒක හරි දෙයක්ද?
මුස්ලිම් ජාතිය හැමදාමත් කලේ ඔයටික.
තමන්ගේ ආගම ව්යාප්තකරන්න අනෙක් ආගම් විනාශකරන පුලුවන්, තමගේ පටු අරමුණු ඉටුකරගන්න ත්රස්තවාදය වපුරන්න පුලුවන්, තමන්ගේ මතය පිළිනොගන්න අයව අමානුෂක විදිහට ඝාතනයකරන්න පුලුවන්. හැබැයි කවුරු හරි එකට විරුද්දව කථාකලොත් ඒ කතාකරපුකෙනා තමයි හැමදෙටම වැරදිකාරයා.


oya tikama thamai mama eey baasawen kiwwe.Mewwa gana hithanna kawruwath ennaha.ay niladaarin baudda aya nisada? methan prashne aagama newei kawda karanne eyata nisi daduwama denna ooona.බෞද්ධ පන්සල් විනාශ කිරීම ?
koheda ? mewa wen ne koheda kiyala kiyanawada
youtube eken video ekak damma kiyala aththa wen ne naha
youtube eka boru video godak thiyanawa
jathiwadaya, agamwadaya pathurawan na video hadanawa, kola gahanawa
raweten na epa jathiwadinge boru welata
mamath thread ekak danawa ' jethawanaramaya විනාශ කිරීම' kiyala
mama dana pinthure thamai meka
![]()
kalabala wen na kalin poddak sitha balan na
![]()
pansal, palli, kovil welata kawru hari hani karoth nithiyen daduwan den na onaoya tikama thamai mama eey baasawen kiwwe.Mewwa gana hithanna kawruwath ennaha.ay niladaarin baudda aya nisada? methan prashne aagama newei kawda karanne eyata nisi daduwama denna ooona.
nathuwa net ekey thiyenne abootha vdo balagena kaegahala wadak naha.
බෞද්ධ පන්සල් විනාශ කිරීම ?
koheda ? mewa wen ne koheda kiyala kiyanawada
youtube eken video ekak damma kiyala aththa wen ne naha
youtube eka boru video godak thiyanawa
jathiwadaya, agamwadaya pathurawan na video hadanawa, kola gahanawa
raweten na epa jathiwadinge boru welata
mamath thread ekak danawa ' jethawanaramaya විනාශ කිරීම' kiyala
mama dana pinthure thamai meka
![]()
kalabala wen na kalin poddak sitha balan na
![]()
බෞද්ධ පන්සල් විනාශ කිරීම ?
koheda ? mewa wen ne koheda kiyala kiyanawada
youtube eken video ekak damma kiyala aththa wen ne naha
youtube eka boru video godak thiyanawa
jathiwadaya, agamwadaya pathurawan na video hadanawa, kola gahanawa
raweten na epa jathiwadinge boru welata
mamath thread ekak danawa ' jethawanaramaya විනාශ කිරීම' kiyala
mama dana pinthure thamai meka
kalabala wen na kalin poddak sitha balan na
අපි ඇස්පෙන්නැති පොට්ටයෝ, කන් ඇහෙන්නැති බීරෝ, කිසිමදෙයක් තේරෙන්නේ නැති මන්දබුද්ධිකයෝ, අපි රැවටිලා අපි කොන්ඩේ බැදපු චීන්නු. හරි හරි මේ කිසිම දෙයක් වෙලා නැහැ.