ohoma play karanna dena ekama sira bn..
ape scl hitapu pina shihan ge mawguna geethayak play kara kiyala media unit eke unta hena case ekak dala thibba
wadiya kawruth appudi gahuweth naha..
anatha iskoleka introvert bothal adi kannadiyek..
oka colombo international ekakata giya nam badu palanna thibba...